Žiniasklaida skelbia, kad Drąsiaus Kedžio lavonas atrastas. Jei taip, tai automatiškai atrandamas ir patvirtinimas tai neoficialiai jau seniai dominuojančiai Pipedijos versijai – kad Drąsius Kedys yra nužudytas pedofilų.
Jei ten jo kūnas – tai visoje istorijoje atsiranda mistinė baigtis, paverčianti herojų kankiniu. Grandinė užsidaro, pranašystės pasitvirtina, o čia dar išaiškėja, kad prokuratūra kažkodėl slėpė, artimiesiems nepranešė, nors kažkodėl pranešė Laimai Stankūnaitei, o dar suimamas anoksai Žilius, kurio informacija buvo apie tai, kaip prie Vilniaus Kedžiui grąsė kažkokie pedofilai, etc., etc., etc., o tuo pačiu paaiškinama ir tai, kodėl prie vienos iš aukų surastas Drąsiaus Kedžio pistoletas, iš kurio nebuvo šaudyta (žudikai juk nešaudo iš nepatikrinto ginklo). Ir taip toliau.
Taigi, staiga visos kalbos, kad jis žudikas, o galėjo kovoti kažkaip legaliai, lieka beprasmėmis – jei jis nužudytas, reiškia, kad jis kovojo tik legaliai, o šaudė kiti – pedofilai, į liudininkus ar žmones, kurie kažką galėjo prisipažinti.
Žiniasklaidos pranešimai apie kūną vis dar ganėtinai neaiškūs, bet atrodo, kad besišviečianti oficiali versija būtų maždaug iš serijos "pats nusižudė, o paskui užsikasė, o pistoletą išmetė kažkur, kur neradom".
Trumpai tariant, žiūrėsim, kas dėsis per laidotuves.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (1489)
Aš vis tik manau, kad jis turėjo ne pats pasikast, per daug kvailai skambėtų. Jį tikriausiai pakasė tas jo sulaikytas draugas.
Kokią nors pagerintą versiją sugalvos kiek vėliau, ryt-poryt sužinosim.
giminės iš baltų dantų jau atpažino. per panoramą sakė
dar iš švarių nagų
Iš ko giminės atpažino -- tai nežinia, įdomi šiuo atveju info, kad jau bene prieš kelias dienas Laimą Stankūnaitę prokuratūra apie tai informavo. O šiaip, biometrinija ir kiti metodai šiuo metu pakankamai išvystyti, kad prokuratūros ekspertai atpažintų lavoną iš ganėtinai menkų liekanų.
BTW, kažkuo labai primena tą atvejį su kunigo Ričardo Mikutavičiaus lavonu.
tai nu rodė per panoramą jo tetą ar ką ten. Sakė atpažino iš baltų dantų ir švarių nagų.
BTW, dar sutapimas konspirologams -- Ričardo Mikutavičiaus lavonas buvo pražiūrėtas ir palaidotas Gintaro Jasaičio, kuris ne taip jau seniai baisiai piktinosi tuo, kad Seimas kišasi į prokuratūros darbą, reikalaudamas tirti bylas, o čia ir Drąsiaus Kedžio lavonas išlenda, vos tik Gintarą Jasaitį atleido.
o koks čia sutapimas? šito gi nepalaidojo. Ir netgi Jasaitis ten sobstvennoi personoi ekspertizes atlieka?
Pagal tai, kas spaudoj, tai galima spėti, kad ruošėsi ir palaidoti, mat artimųjų neinformavo. O Jasaitis -- sistema juk, tai viena istorija, tai kita -- ir vis visaip įdomiai. Argi ne konspiracijos? Pagalvokim 🙂
o kur rašo kad neinformavo? Atpažint gi pakvietė.
tai kad nepakvietė -- delfyje perskaitė ir nuvažiavo pasižiūrėti
ai jo, tikrai.
įdomu, įdomu…
taip jau nutiko, kad…
ai, nepasakosiu, senos istorijos.
Papasakok. Asociacijos šioje istorijoje itin įdomios, nes ji archetipiška ir mitinė.
porimčiai — atmintis šlubuoja.
rimtai — staiga gavau kitų darbų, ne istorijos galvoje.
tik va kas man neduoda ramybės. bet neniežti. jei jau RM paliestas.
šių dienų katalikų bačnyčią ir Lietuvą „krečiančių“ pedofilijos skandalų fone galima būtų ir RM prisiminti. gi kunigas. ir kolekcionierius.
…
o už GJ galvos neguldyčiau, net kepurę prišikt duočiau. ans ne pedo. bet jei tokie supa, „draugeliams“ nelabai ką gali padaryti.
BTW, taip, RM irgi įdomus atvejis, ypač tie dideli pinigai įdomūs šiuo atžvilgiu.
O dėl pedo ar nepedo, spėliot nereikia. Išvis. Kiek žinau, jokių elgsenos požymių, pagal kuriuos galima spręsti, paprastai nėra. Tad ir nespėliokim. Tiesiog asociacijos ir atsikartojimai įdomūs.
Sako, kad lavonas „šviežias“, praėjusią savaitę mirė. Taip kad giminėms pažinti įmanoma. Ne pliki kaulai juk…
Jaunius Špakauskas brūkštelėjo Facebooke:
„likimo ironija: kuopė mišką -- rado negyvą D.Kedį. „Darom“ akcijos dalyviai su plastikiniais šiukšliamaišiais, manding, efektyvesnė priemonė nei tarptautinės Lietuvos teisėsaugininkų operacijos.“
Per lryto tv dar geresnės versijos: be jokių patvirtinimų iš kažkur ištraukti narkotikai. Mol pareigūnai nustatė, kad neatpažintas vyras mirė nuo narkotikų, bet nesugebėjo nustatyti tapatybės. KPŠ? 🙂
Man rodos, pasitvirtins kažkieno versija, kad Kedys ne pabėgo, o buvo uždarytas (ir kankinamas) pačių pareigūnų/pedofilų.
Laukiam sprogimo 🙂
Lrytas šioje istorijoje užima vaidmenį.
O ta versija -- Pipedijos išradimas, jei neklystu, tą pačią dieną perimtas Giedrės Gorienės su Karštu komentaru.
R.I.P.
Простите, а Вы не могли бы перевести пост на русский? ну не электронным переводом. А то я хочу запостить это у себя.
Драсюс Кедис.
Пресса сообщает, что найден труп Драсюса Кедиса. Если это так, то автоматически подтверждается версия, уже давно высказанная в LJ Pipedija:
http://pipedija.livejournal.com/6968.html
о том, что Драсюс был убит педофилами.
Если найден именно его труп, то истории приобретает мистическую концовку, превратившая его в героя-мученика. Цепочка замкнулась, предсказание сбылось и теперь еще выясняется, что прокуратура молчала о находке, -- родным не сообщили, хотя поставили в известность Лайму Станкунайте. При этом еще задержали Жилюса, который знал о случае, рядом с Вильнюсом, когда Драсюсу угрожали какие-то педофилы. и т.д. и т.д. и т.д. При этом еще и объясняется, почему рядом с одной из жертв был найден пистолет Драсюса, из которого не стреляли (убийцы же не стреляют из непроверенного оружия) И так далее…
Получается, что все разговоры о том, что он убийца, а мог бороться как то легально, становятся бессмысленными, если он убит, значит он боролся только легально, а стреляли другие -- педофилы, в людей или свидетелей, которые могли в чём то признаться.
Сообщения в прессе очень неясные, но кажется, что вырисовывается официальная версия о самоубийстве „покончил жизнь самоубийством, а потом сам закопался. А пистолет выбросил куда то.“
Короче говоря, будет видно, что будет на похоронах.
O, spasibo, gorazdo lucij perevod, cem moj.
nera uz ka
спасибо ((
Ocien trudno, no popytalsia kak to perevesti, mozet s osibkami, no mozet byt hot stoto 🙂
Пресса сообщает, что найдено тело Драсюса Кядиса. Это автоматически подтверждает неоффициальную версию про то, что Драсюс Кедис был ранее захвачен и убит некоей организацией педофилов, а убийство двух человек в Каунасе -- не его рук дело.
Если это и впрямь его тело -- во всей истории появляется мистическая развязка, в которой герой становится мучеником. Цепочка закрывается, пророчества подтверждаются, а здесь ещё узнаём, что прокуратура почему-то скрывала, родным несообщила, но информировала об этом Лаиму Станкунаите (мать девочки, предположительно -- продававшую педофилам свою дочь), а здесь ещё арестовывается некий Жилюс, ранее сообщавший, как в поездке с Драсюсом Кядисом в Вильнюс, им дорогу преградил некий джип, из которого выскачившие парни прямо угрожали Драсюсу, если тот непрекратит борьбы с педофилами.
Неоффициальная версия обясняет и то, почему у одной жертвы убийств в Каунасе был найден пистолет, из которого нестреляли, но который принадлежал Драсюсу -- убийцы ведь небудут стрелять из непроверенного оружия.
Так что все разговоры про то, что Драсюс -- убийца, что он мог боротся легальными методами, становятся бессмысленными. Если он убит -- это значит, что он боролся только легально, а убийцы -- другие люди, педофилы, которые стреляли в людей, которые могли сознатся.
Сообщения прессы про тело всё ещё достаточмо неясные, но пока оффициальная версия звучит примерно как „самоубийство, после которого он сам закопался, а пистолет выбросил куда-то, пока-что ненашли“.
Короче говоря, будем смотреть, что будет творится во время похорон.
Žinau, būtų geras tonas patylėt, bet nagai niežti, o čia internetas:
KADA APIE LENKIJĄ PARAŠYSI?
Į Lenkijos istorijos vertinimus nebuvau įsivėlęs, tad ir nerašysiu. Drąsiaus Kedžio istorija -- kitas atvejis.
betgi gera ta akcija Darom 2010 😉
так, а можно подробнее?? а то я чего-то волнуюсь на счет той истории.
бляяяяя, какой кошмар ((( перевела гуглом. пусть это будет не он?? а? ну пожалуйста. пусть это будет не он.
Nikto poka neznaet, no prokuror Kaunasa Kestutis Betingis v interviu gazete 15 min. stoto nameknul, sto delo s poiskom naverno uze mozno budet skoro zakryt.
очень больно от этих „новостей“ (((
спасибо за перевод.
Escio nejasno poka sto, eto li on, vyvodi ekspertov escio neobjavleni.
„Jezai Jezai, skaitau ir net juokas nebeima. Nu buvo zmogus bandziuga, ir
baige dienas kaip bandziuga, o tauta toki psicheli didvyriu padare. Dabar
visi besmegeniai lietuviai, kur savo galva galvot nelabai iseina, dar
kazkokiu siaubu susigalvojo, tai mat pedofilu klanas, tai pati policija
padejo Kedi i vieta:)“…
Komentaras refleksyvus, pagrįstas šablonu. Žiūrėkit į kontekstus, įdomiau bus.
Tai, tipo, pedofilų chebra nebegalės meluoti, kad jis slapstosi Ispanijoje… Dabar pedikai keikia tuos, kurie sugalvojo nelemtą švarinimosi akciją :-)))
truputi pakalbesiu savo kalba, man taip paprasciau. kadangi stengiuosi mastyti logiskai, atmetus jausmus, kitaip sakant nuliukais ir vienetukais, man nuolat smegenis meta system error.
kadangi esu is panasios aplinkos kaip Drasius, galiu kalbet… neimanooma tiek laiko slapstytis kai mentai zino tavo tapatybe. tai tiesiog fiziskai neimanoma. net ir pabegus i uzsieni tai labai sunkiai imanoma (Daktaro pavyzdys). jei nori „gultis ant dugno“, tavo asmenybe turi buti nezinoma. kitaip sakant, apie tave gali tik numanyti, bet nezinoti konkreciai. siuo atveju visi zinojo ko iesko. nesileisiu i tyreju darbo metodikos aiskinimus, pasakysiu tiesiai sviesiai- nesurasti buvo neimanoma.
bet kuriuo atveju Kedys buvo sulaikytas labai greitai. tiksliau surastas labai greitai. kas po to ivyko? cia tik du variantai. arba buvo laikomas gyvas tol kol kazkas turejo issispresti, arba buvo ta pacia diena nuzudytas ir ramiai ilsejosi shaldytuve.
kunas buvo tycia numestas butent ta savaite, kada buvo svarinimosi akcija. jie zinojo, kad ji suras.
bet man vel meta error… todel, kad as jo is vis nebuciau traukes i dienos sviesa. kunu atsikratyti suvisam nera taip sudetinga. kam ji istrauke? kodel? be to tie pontai su sukryziuotuomis ant krutines rankomis:) juk tai zenklas.
labai, labai daug klausimu…
Taip, tas labai ilgas nesuradimas yra gan keistas, ypač žmogui, kuris nėra nusikaltėlis ir neturi iš anksto paruoštų pabėgimo kelių, dokumentų ir t.t., nors ilgo slapstymosi atvejų yra ir daugiau. BTW, Wired kažkada ta tema rašė labai įdomiai, nors ir iš kito taško. Bene rimčiausia galimo bėglio problema yra ta, kad šiuolaikinėje visuomenėje praktiškai neįmanoma gyventi be tapatybės ar kuriant ją iš naujo, nuo nulio.
O dėl lavono traukimo į dienos šviesą -- man irgi erroras čia krenta, nes jis, jau tapęs mistiniu didvyriu, tampa ir mistiniu kankiniu, o prokuratūra tampa užjuodinta visam laikui, t.y., paskutiniai šansai nusivalyt dėmes dingsta.
Šiaip visa istorija labai keista, labai daug kur nesueina galai, vietomis tiesiog žiauriai.
matot, jei laikyt, kad vis delto Kedys nusove teiseja ir moteri, manau, kad jis pakankamai gerai buvo pasiruoses pabegimui. bet vel gi, sakau, gali ruostis kiek nori tai nera imanoma. visi be isimties „sekmingai pasislepe“ yra labai sekmingai iseje i kita pasauli. Kedys tai turejo zinot.
mano nuomone Kedys to nedare. bet cia tik mano nuomone sudaryta analizuojant visa oficialiai prieinama informacija. vat butent del to ir tie galai niekaip nesueina. o galai nesueina dazniausiai tada, kai nori zmogui priskirti tai ko jis is tikruju nedare. gal as kardinalia pakeisaciau nuomone jei zinociau pilnai bylos medziaga. vis gi mum tenka maitintis informacija, is kurios 3/4 yra samoningai nutekinama dezinformacija.
del slaptymosi Jus labai neteisus. zinau bent 1 atveji kai zmogus su europos paieskos orderiu gryzdavo i metus kelis kartus pailseti lietuvon. kol vilniaus aerouoste kazko nepasikeite ar netycia neuzlauze -- senoka istorija jau ir primirsau smulkmenas. dabar gal kiek griesciau su tuo, bet kad galima isvykti ir pragyventi nesurastam tai jokiu problemu. problema viena -- nostalgija, bandymas susisiekti su artimaisiais. daktara irgi sitaip surado -- sunus gi nesislepdamas vazinejo kol atveze palyda. jeigu nukirsti viska kas siejo su praeitim tai niekas niekada neras. europoj. isvykus i azija tai skambineti giminems gali, nuotraukas siuntineti ir miegoti ramiai…
Taip, jus is dalies, anonime, teisus, bet tas zmogus turbut nebuvo itariamas dviems zmogzudystemis? matot, jei jis priglaude keleta nesavu litu ir dingo, tai yra viena, siuo atveju yra visai kas kita. be to, kaip matom, Kedys niekur nebuvo isvykes, taigi jusu islikimo versijos kaip ir nelabai iseina patikrinti.
p.s. klasikine- Petriko versija kaip imanoma „dingti“. bet, matot, Petrikui buvo pepigu slapstytis, kai jo niekas is tikruju nenorejo surasti. beje, manau, kad kam reikejo, tie zinojo kur jis yra. pasikeite kazkokios aplinkybes, tada ir surado. beje, su finansiniais nusidejeliais aplamai sunku. LT tai nusikaltimas, o kitoj sali tai nedidele nuodeme. taip jau yra. Kedzio atvejis cia visiskai netinka.
Na bet visgi
>nesileisiu i tyreju darbo metodikos aiskinimus,
>pasakysiu tiesiai sviesiai- nesurasti buvo neimanoma.
Na gerai, va tau keli variantai. Kaip tokiu atveju įmanoma surasti žmogų?
1. Slepiesi pas aštunto geriausio draugo septintą geriausią draugą. Ar sodo namelyje, ar bute- nuobodoka, bet pilnai įmanoma.
2. Dirbi kur nors Šengeno ribose nelegalaus albaniško viešnamio apsauginiu. Kedys fizinius duomenis tam turi, atrodo.
3. Turint omeny kiek nelegalų prasmunka iš Maroko į Ispaniją- turėtų būti galima prasmukti ir į kitą pusę.
Dabar apie logišką paaiškinimą: visa Kedžio istorija- gėda sistemai. Paprasčiausias būdas viską užbaigti- rasti kokį nors lavoną ir paskelbti jį Kedžiu. Visi patenkinti: Kedys gali pradėti gyvenimą iš naujo (tereikia tik naujos tapatybės), Kedžio giminės irgi turbūt Kedžiui ne priešai ir tą supranta. Teisėsaugininkai gali sau užsirašyti pliusą už pabaigtą darbą.
Re: Na bet visgi
matot, taip, galbut viskas imanoma. kaip sakoma, ir seksas imanomas ant lubu, tik, kad labai nepatogu…
sleptis pas astunto geriausio draugo spetinta geriausia drauga… policija braizo visada toki voratinkli, kuriame nustatineja zmoniu rysius. manau matet, daznai per filmus rodo. i ta braizini ieina ne tik draugai, bet ir draugu draugai. visada. bet ne tai svarbiausia. svarbiausia yra tai, kad tikrai sunku surasti zmogu su tam tikra pasauleziura. tikrai ne kiekvienas jusu draugo draugas sutiks slepti zmogu, kaltinama dviem zmogzudystemis. nesutiks nei is idejos, nei del dideliu pinigu. tokiu zmoniu yra vienetai. tai tam tikro mastymo, sukirpimo zmones. tas zmogus supranta, kad jis prisiima superdidele rizika su visomis pasekmemis. tiesa pasakius, policija puikiai zino ta zmoniu tipa ir patikekit taip vadinama „naruzke“ visada potencialius seka. taigi Drasiaus atveju, tikiu, kad taip ir buvo.
apie uzsieni irgi atskira tema, bet siuo atveju ji nenaudinga. Drasius neturejo tiek rysiu, kad isvykti, faktas, kad jis visa laika buvo LT.
Gyvenimas Lietuvoje- ne tai ne Kalifornija ir ne Niujorkas
>policija braizo visada toki voratinkli, kuriame nustatineja
>zmoniu rysius. manau matet, daznai per filmus rodo. i ta
>braizini ieina ne tik draugai, bet ir draugu draugai. visada.
Kiek žmonių realiai galima patikrinti? Ir, tuo labiau, su dabartiniais ribotais biudžetais?
Kedys gi buvo verslinyks lygtais, atitinkamai pažįstamų ir šiaip kontaktų visokių pas jį turėjo būt daugybė.
>ne kiekvienas jusu draugo draugas sutiks slepti zmogu,
>kaltinama dviem zmogzudystemis. nesutiks nei is
>idejos, nei del dideliu pinigu. tokiu zmoniu yra
>vienetai.
Kedį karštai palaiko turbūt kas ketvirtas lietuvis, jei ne daugiau. Ne kiekvienas palaiko tiek, kad priimtų jį pas save į namus, bet tokių, manau, labai nemažai atsirastų.
Re: Gyvenimas Lietuvoje- ne tai ne Kalifornija ir ne Niujorkas
1. zmoniu galima patikrinti labai daug. jus visiskai neisivaizduojat kaip dirnba tyrejai. tam nereikia dideliu pinigu. tiesa pasakius ju galima pasakyti is vis nereikia.
2. nesukeiskit priezasties su pasekme. Kedziui reikejo pasislepti is karto po menamu zmogzudysciu.zmogu susirades jis jau turejo buti pries visus ivykius. tada nebuvo jokio palaikymo.
Paai6kink
1. Matyt kad nesuprantu. Nes mano supratimu pinigų iš viso nereikia nebent skambinant iš ežio į ežį, ir klausiant- „Ei, pas tave Kedys nesislepia? Sakyk visą tiesą!“.
Juo labiau, kad kas antras lietuvis turi pažįstamų arba Airijoj, arba Ispanijoj, arba Britanijoj. O apie kokį tyrimą Airijoj galim kalbėt, kai net į kaimą nuvažiuot ekipažams trūksta degalų? (suprantu, ši byla prioritetinė, bet viskam yra ribos…)
2. Primiršai istoriją. Kedys jau iki žmogžudystės buvo plačiai žinomas siaurame rate (klipai internete, skundai ir t.t.), o teisėsaugos daug kas nemėgsta. Tereikia paklausti pažįstamo, ar neturi kokio kito pažįstamo, kuris irgi nemėgsta teisėsaugos. Na ir turi mirusios uošvės sodo namelį :-).
2b. Lieka galimybė įsilieti į gausų nelegalų būrį kur Europoj. Aišku, serbų ir/ar albanų kalbos nemokėjimas- kliūtis, bet ne tokia didelė.
Re: Paai6kink
Linkiu jum visa tai isbandyti praktikoje, manau igausit patirties, nes siuo metu kalba visiskai nerimta:)
Pilnai sutinku
Kalba išties nerimta, nes taip ir nepaaiškini, kaip ten galima tuojau pat ir papigiaja patikrinti šimtą (šimtus?) žmonių, ar pas juo Kedys nesislėpė.
Mykti apie nepaprastai nerealiai stebuklingai efektyvius tyrėjų metodus ir linkėti „pabandyti pačiam“ gali kiekvienas, bet ar tu sugebėtum konrečiai paaiškint?
Re: Pilnai sutinku
Tau gi jau paaiškino. Metodai tūpi, lėti, bet labai veiksmingi, kai tam skiriama pakankamai darbo. Jei nesupranti, tai dar kartą paskaityk, ką Ledas rašė. Ir jokie čia „papigiaja“, „stebuklingi“ ir panašūs žodžiai ne prie ko.
Ačiū.
Ačiū kad įsiterpėt į mūsų diskusiją.
Kiek peržvelgiau šios diskusijos atšaką- nematau, kur ledas666 paaiškino, kokie gi tie veiksmingieji metodai, tik užsiminė, kad „naruzke“ visada potencialius seka“ (visada? Ir iki nusikaltimo, ar turėjo paruoštą sąrašą? Tikisi, kad kažkas per mobilų pasakys, turiu rysy Kedį paslėpęs? Neaišku.). Taip pat pasakė, kad „jus visiskai neisivaizduojat kaip dirnba tyrejai. tam nereikia dideliu pinigu. tiesa pasakius ju galima pasakyti is vis nereikia .“. Tas tiesa, neįsivaizduoju, todėl ir klausiu- tik abejoju, ar pats ledas666 kažką realiai įsivaizduoja, ar tik apsimeta svarbiu ir žinančiu.
Taigi, dėl žodžio „papigiaja“ jau išsiaiškinom (pajuodinau, jei ką). O dėl „stebuklingi“- na, ar ne stebuklas, kad šiais laikais aplamai galima kažką pasiekt be pinigų?
Ir pabaigai: ledo mąstymo seką ir intelektą išduoda ši citata: „Drasius neturejo tiek rysiu, kad isvykti,“. Trys klausimai: 1. Ar tik ledas iki šiol negyvena Brežnevo laikais, kai išvykti į užsienį reikėdavo pažįstamų vos ne CK? 2. Turint omeny šimtus tūkstančių išvykusių, ar yra Lietuvoj bent dešimt žmonių, neturinčių pažįstamų užsienyje? 3. Kam tie pažįstami, jei norint švariai atsiplėšti, pažįstamų nereikia- jie kaip tik tas siūlas, kurio pagalba (bent teoriškai) galima atsekti bėglį. Ar ne geriau įsimaišyti į milijoninę nelegalių darbininkų masę? Kedys, kiek matosi, būtų idealiu apsauginiu nelegaliam albaniškam viešnamiui…
dar vienas erroras. siandien Kauno raj. vyksta „speciali“!!! muhahha!, ooperacija, kurios metu shukuojamos apylinkes. dalyvauja apie 100 darbuotoju ir ne bet kokiu, o „viesojo saugumo burys“. cia tas pats burys, kuris skirtas kaliniu riausems ir chuliganams prie seimo tramdyt. ka jie ten veikia? :D:D tikisi surasti riausininkus?:D:D tai vadinama labai paprastai- veiklos imitacija.
niekas ivykio vietos netyre berods iki antradienio. ten jau sestadieni viska siuksliu rinkejai sutrype ka galejo sutrypti, zodziu ivykio vieta yra visiskai netinkama kabliuku ieskojimui:)
vaiksto po apylinkes ir iesko kedzio sleptuves, bendrininku dar ko nors? viesojo saugumo burys prie ko cia? jei tikimasi kazkokio pasipriesinimo, tada dalyvauja „Aras“, jei nesitikima, tada dalyvauja stazuotojai 🙂 briedas, visiskas briedas…
Beje apie „viesojo saugumo tarnyba“, taip ji is tikruju vadinas.. kadangi pazistu keleta ten dirbanciu zmoniu, beje tikrai garbingu vyru. zinot ka jie tarpusavyje sneka? „tai buvo paskutinis kartas, kada mes ta vagiu kontora gynem, daugiau taip nebus“, manau vertejo nereikia, visi viska supratot. nzn kiek cia rimtai, kiek cia vyriskas jumoras, bet va tokioje shalyje mes gyvenam….
„Įtariama, kad iš rastojo pistoleto „Baikal IŽ“ buvo nušautas J.Furmanavičius“ Delfis. nu jo, kokia „netiketa“ atomazga. Ant Lietuvos dedasi didziulis „bespridielas“. negi visi taip ir leisimes „padaromi“ eilini karta?
tokis pakankaimai reziumuojantis komentaras is interneto platybiu:
Telieka pasveikinti tikruosius kaltininkus ir organizatorius -- graziai susitvarkyta. Numanoma prokuroru versija…… :((( Is kart po teisejo ir Loretos nuzudymo rastas ginklas, priklausantis Kedziui… Zaibiskai paskelbta jo tarptautine paieška … Netrukus „oficialiai“ pagrobiama jo dukra. Kuria, po dideliu pastangu, siaip ne taip, Venskams pavyksta susigrazinti. Taigi, du, matomai nebenaudingi, straigteliai pasalinti, „kaltininko“ (Kedzio) nerandama, bet intensyviai „ieškoma“ Laikas eina… Lietuvos zmones ,smaginasi Gaivenio sukurtomis muilo operomis ir po truputi rimsta…. Daug nauju,aptarimo vertu naujienu atsiranda… Per ta laika,netgi GP „stogas“ pradeda aizeti… Kol… Tarsi perkūnas is giedro dangaus, atskrieja netiketa zinia – rastas „zudiko“ kunas. Ir pasitaikyk tu man… Kaip tik pries akcija „Darom 2010“ Aptiktas tokioje vietoje,kad jo nerasti,tiesiog neimanoma….. Guli sau,ant krutines sukryžiuotas rankas sudejes, prie vandenelio su ginklu,prie sono… Pailseti,matomai,buvo nusprendes… Taciau per daug atsipalaidavo…. Stai ir pasimire, nes niekas jo tikrai nezude, na nebent jo „bendras“ -- Zilys…. Ir smurto zymiu ant kuno nesimato… Neabejoju,kad netrukus isgirsime,jog istyrus „ekspertams“ paaiskejo,kad mirtis natūrali ! Padaugino,perdozavo,susalo,prigere -- netycia nuslydes i vandeni, etc… Ir kas svarbiausia,ko gero „pasitvirtins“ patys juodžiausi prokuroru itarimai … Kad butent is to ginklo, kuris buvo rastas salia Drasiaus kuno,buvo nuzudytas teisėjas -- Furmonavicius ir Laimos sesuo- Loreta….. Stai ir pasakos pabaiga, kalti-ne kalti, pedofilai-ne pedofilai, nei tu nei tu nebera. Byla nutraukiama, viskas. BASTA! Spektaklis baigtas, uzdanga uzsidaro, FINITA LA COMEDIA !!! , taip sakant……… :(((((((((
Liaudies kūryba…:)
Budėjome mes tąkart su Drasiumi prie gimdymo namų, kadangi buvome gavę informacijos, kad juos ruošiasi šturmuoti ypatingos paskirties SS pedofilų eskadronas. Brėško. Tačiau abu tūnojome visiškoje tamsoje, kuri turėjo simbolizuoti beviltišką tėvynės praeitį, dabartį ir ateitį. Kartais nakties rašalą perplėšdavo tik šalimais rusenantys du jonvabaliai -- Drąsiaus cigaretė ir ant riešo tabaluojanti cepūra. “ Neateis“ , pro sukąstus dantis tarė Drąsius. “ Mus kažkas išdavė. Tas pedofilų klanas visur išskleidė savo čiuptuvus“ . Jis rūsčiai pažvelgė į mane. Susigūžiau, it pervažiuotas plentų volo. “ O tu, šitą, pats, na, žinai… Mačiau kokiomis akimis į mano dukrą spoksojai, kai ji kukurūzinius spragėsius kine traškino…“ Aš nebeištvėriau. “ Drąsiau“ , sušvokščiau, “ Tuoj gausi į snukį smagiau nei tada, pajūry. Mažai nepasirodys“ . Jo žvilgsnis sušvelnėjo. Nuo blakstienos nuriedėjo šykšti ašara, akimirkai pakibo ant nepriekaištingai nuskusto smakro ir, akimirka pasiūbavusi, pasislėpė tankiuose Drąsiaus krūtinės gauruose. Tolumoje šaižiai nakties tyla perplėšė plėšrus pedofilo klyksmas. “ Ateina“ , trumpai metė Drąsius. Jis nusviedė šiaurės vakarų kryptimi nuorūką, įgudusiu judesiu užtaisė 12-to kalibro Winchesterį ir nusitaikė į horizonte migruojančias artėjančių limuzinų šviesas. “ Klanas“ , sušnypštė Drąsius, pamatęs, kaip pro limuzinų langus pamėkliškai plėvesuoja teisėjų ir prokurorų mantijos. “ Grumsimės iki paskutinio patrono“ …
Re: Liaudies kūryba…:)
hahahaha neblogai 🙂
Re: Liaudies kūryba…:)
Aurelijus gerai pavaro 🙂 Jei neklįstu, tai jau triačiojidalis, po „Drąsiaus kelionės į Vilnių“ ir „Didžiojo pedofilų ir kedofilų mūšio Santakoje“.
Re: Liaudies kūryba…:)
O, čia A.K. šituos kuria?
Re: Liaudies kūryba…:)
Dėl K. nežinau, bet kad Aurelijus vardu (slapyvardžiu), tai faktas. Ir talentą turi.
tęsinys:)
Karta vaziavome su Drasium i Vilniu, kelia pastojo prabangiu limuzinu ekskortas. Is jo issoko gal kelios desimtys automatais ginkluotu smogiku, visi jie buvo juodomis kaukemis. Jie tuoj mus apsupo. Tada is masinos islipo ausktas lieknas vyras su kauke, bet matesi sviesus plaukai. Jis priejo prie Drasiaus ir stveres ji uz violetines rubaskes suriko“ “ Pilieti Drasiau Kedi, tai ka bandai su pedofilu tinklu kovoti?“ . Drasius sukandes dantis tylejo. Tada tas blondinas dviem pirstais ispese Drasiui is plaukuotos krutines kuoksta juodu plauku. Drasius nuraudo, issitrauke savo bereta ir susukes “ Pyzdies, chana pydofylams“ sove tris ispejamuosius suvius i ora. Visi uzpuolikai nusigando ir leidosi begti link savo prabangiu limuzinu. Dar spejome pamatyti, kad ant vieno limuzino sono buvo uzrasas ratura ar panasiai-gerai nesikaitem. Viename is tu limuzino verke kelios gal kokiu 4 ar 5 metu nurengtos mergaites-jos prase pagalbos, bet mes jau negalejome joms padeti. Jie visi skubiai nuvaziavo, o Drasius dar stveres is bagazines savo vincesteri sove is jo i ora tris kartus. Drasiaus rankos drebejo. Mes abu tylejome. Sviete menulis. Abu uzsirukeme. Visa tai mate Drasiaus 4 metuku dukte-ji sedejo masinoje. Kai ilipome vaziuoti toliau, megaite pasake: “ Teveli, man nekyla jokiu abejoniu, kad tas sviesiaplaukis asmuo su kauke buvo ne kas kitas kaip pedofiljos orgijose dalyvaudaves Aidas“ . Drasius sustabde masina ir pazvelges i savo dukteri sugrieze dantimis. Jis tik pasake: “ Nesielvartauk dukrele, ateis laikas ir sioje zemeje neliks nei vieno pedofilo“ . Kai vaziavome toliau, pro atidaryta masinos langa mus pasiekdavo tai sen tai ten pasigirstantys pedofilu prievartaujamu vaiku klyksmai ir gaslios pedofilu dejones. Drasiaus dukra uzsikimso ausis-ji negalejo viso to klausyti. Drasius tyliai pasake: “ uzdaryk ta langa nachuj“ ir paspaude akseleratoriu
Re: tęsinys:)
zinai, as tau pasakysiu taip. kai tavo vaika, tavo kuna ir krauja kas nors istratins arba, tegu, menamai ir neistikruju isbarkins, o tu sventai tikesi, kad vis del to tai buvo, as labai noresiu paziureti i tavo akis. po to parasyciau va tokia liaudies kuryba ir vel paziureciau tau i akis. ir po to noreciau paziuret ka tu darytum… 9 is 10 nieko nedarytu, vienintelis duotu i snuki. ir 1 is 100 elgtusi kaip Kedys. tam is tiesu reikia tikrai velniskai daug drasos…
Re: tęsinys:)
Arba velniškai mažai smegenų
🙂
Istorijos, kuri virto kruvinomis skerdynėmis, pradžia galima laikyti 2006-uosius. Tais metais, nebeapsikentusi konfliktų su sugyventiniu Drąsiumi Kedžiu, jo namus paliko Laima Stankūnaitė. Paliko ne viena -- kartu pasiėmė metų ir 2 mėnesių dukrelę.
Į pagalbą -- politikas
L. Stankūnaitė apsigyveno pas seserį Violetą Naruševičienę. Susirado darbą, įstojo į Kauno technologijos universitetą, o dukrą ėmė leisti į savaitinį darželį.
2006-ųjų rugsėjo pradžioje D. Kedys niekam nepranešęs pasiima mergaitę iš darželio ir nebeleidžia matytis su motina. Jis pasipiktinęs tuo, kad per radiją paskelbtas L. Stankūnaitės telefonas ir noras rasti turtingą rėmėją.
Po kelių dienų L. Stankūnaitė rašo pareiškimus policijai, teismams, vaiko teisių apsaugos tarnyboms, prašo nustatyti vaiko globą.
Tėvas mano, kad dukra turi augti su juo, ir motinai neleidžia su ja susitikinėti.
2006-ųjų rugsėjo pabaigoje L. Stankūnaitė pagalbos kreipiasi į politiką, verslininką Pilietinės demokratijos partijos prezidiumo narį Andrių Ūsą. Šis suranda advokatą.
2006 metų lapkritį Kauno apylinkės teismas nutaria, jog 2 metų ir 8 mėnesių mergaitei ypač reikalinga motina, ir nustato gyvenamąją vietą su ja.
Kas antrą savaitgalį L. Stankūnaitė veža mergaitę pasimatyti su tėvu į jo tėvų namus, kur D. Kedys ir gyvena.
L. Stankūnaitę pas D. Kedį dažniausiai lydi sesuo Violeta. Atvykus į D. Kedžio namus, ji nuolat kivirčijasi.
2008-ųjų lapkritį L. Stankūnaitė išvyksta 7 dienoms į stažuotę Prahoje. Dukra lieka pas tėvą.
Pirmieji grasinimai
Tų pačių metų lapkričio 29-ąją D. Kedys paskambina A. Ūsui ir pagrasina jam atkeršysiąs už tai, kad padėjo L. Stankūnaitei susigrąžinti dukrą.
Lakričio 30-ąją D. Kedys įteikia Panemunės policijos komisariatui pareiškimą, kad A. Ūsas lapkričio 21-23 dienomis esąs tvirkinęs jo dukrą. Jis dar apkaltina motiną -- L. Stankūnaitę, esą ji už pinigus leidusi tai daryti.
Gruodžio 22-ąją D. Kedžio ieškinys atsiduria Kauno apylinkės teisme.
Gruodžio 23 dieną Kauno apylinkės teimas priima nutartį -- uždrausti L. Stankūnaitei matytis su dukterimi.
Po D. Kedžio grasinimų A. Ūsas ima nešiotis savigynai išduotą pistoletą, kreipiasi į Kauno apylinkės teismą dėl šmeižto.
2009 metų sausį A. Ūsas kreipiasi į Kauno miesto apylinkės prokuratūrą, kad bylas perduotų nagrinėti Vilniaus teisėsaugos institucijoms, tačiau prokurorė Genovaitė Ročienė prašymą atmeta.
2009 metų vasario 4 dieną Kauno miesto apylinkės prokuratūra A. Ūsui įteikia pranešimą apie įtarimus tvirkinus mergaitę.
Vasario pabaigoje D. Kedys pareiškia, esą tvirkinta ne tik jo dukra, bet ir L. Stankūnaitės sesers Violetos 8 metų dukra.
D. Kedys kaltina -- L. Stankūnaitę ir jos seserį už pinigus pardavinėjus dukras.
Skundžiasi visi, bet niekas negirdi
2009 metų balandžio 21 dieną Kauno miesto apylinkės prokurorė Genovaitė Ročienė bei miesto apylinkės teismas atsisako pradėti ikiteisminį tyrimą dėl L. Stankūnaitės veiksmų.
Gegužės mėnesį D. Kedys kreipiasi į vaiko teisių apsaugos kontrolierę, teigia, jog nepasitiki Kauno miesto apylinkės prokuratūros veiksmais. Jo įsitikinimu, byla vilkinama.
Per tą laiką, kol bylą tiria miesto apylinkės prokuratūra, mergaitė du kartus apklausiama psichologų. Apklausiamas ir A. Ūsas.
Birželio 16 dieną, atsižvelgus į tai, jog D. Kedys pareiškia nepasitikįs bylą tiriančiais pareigūnais, byla perduodama
Kauno apygardos prokuratūrai, sudaroma tyrėjų grupė.
Nuo birželio 23 dienos ikiteisminį tyrimą ima kontroliuoti Kauno apygardos prokuroras Andrius Kuršinas.
Liepos 15 dieną D. Kedys prašo Kauno apygardos prokuratūros paskirti įtariamajam A. Ūsui stacionarinę teismo pasichiatrinę ekspertizę, apriboti šio asmens ir buvusios sugyventinės nuosavybės teises. Prašymas nepatenkinamas.
Tą pačią dieną D. Kedys pasiunčia skundą ir generaliniam prokurorui Algimantui Valantinui dėl bylų vilkinimo.
Liepos 23 dieną D. Kedys įteikia prašymą apklausti Kauno apygardos teisėją Joną Furmanavičių, apkaltina dukros tvirkinimu.
Re: 🙂
jusu bandymas aprodyti koks baisus kedys kovojantis su angeliskaja stankunaite zlunga del vieninteles pastraipos:
>2006-ųjų rugsėjo pradžioje D. Kedys niekam nepranešęs pasiima mergaitę iš darželio ir nebeleidžia matytis su motina. Jis pasipiktinęs tuo, kad per radiją paskelbtas L. Stankūnaitės telefonas ir noras rasti turtingą rėmėją.
Lortas
Kas ką bekalbėtų, aš sau pasidariau vieną išvadą iš šios istorijos. Jei tavo vaiką koks nors įtakingas pedofilas prievartaus, tai neverta net kreiptis į policiją. Nes visvien nieko nepasieksi, o jei būsi per daug atkaklus, tai būsi surastas po metų kur nors miške negyvas. Todėl geriau elgtis apgalvotai ir nudėt pasiutusį šunį tyliai.
🙂
D. Kedžio, kaip įtariamojo dviguba žmogžudyste, gynėja, jo pusseserė advokatė Sonata Žukauskienė esą skambinusi,Venskienė-kedzio sesutė-teiseja,padėjusi kedziui kurti ksyvas ir klastoti įkalčius,Venskus-sesuvos vyras,advokatas-aktyviai dalyvaujantis šiame žaidime ir t.t.:)-štai koks būrys kedofilų pajungtas karui su prokurarūra:)O juk Tata Liancberga jau metai kaip visoj viešoj erdvėj publikuoja paskvilius kaip „prokuratūra atrodo nykiai“ ir ieško „kur antra mergaitė“;)?Konservatorių politiniame biure buvo nuspręsta pakeisti prokuratūros viršūnes,kad netrukdytų „otkatams“ ir tai įgyvendinta.Krito Valentinas ir visi jo pavaduotojai ir staiga atsirado (deja -negyvas) Kedys:)….
🙂
Tata Liancberga asmeniškai įtakojo,kad mergaitė būtų palikta Venckienei,kuri kartu su broliuku kūrė filmus ir rašinėjo raštus ,nors gerai žinojo,kad jokio tvirkinimo nebuvo ir negalėjo būti.Kedys užpyko ant ubagės,kuri atsistojo ant kojų ,o paciam Kedziui grėsė milijoniniai ieškiniai už šmeižtą.:)
tiesa pasakius, tikrai butu protinga neleisti anonimam rasyt. ne del ju reiskiamos nuomones, bet del kai kuriu akivaizdziai pastebimu klinikiniu pozymiu:))))
priversk anonimus uzsiregsitruoti ir kas pasikeis? as tingiu regsitruotis. kas nores prisiregistruos 5 kartus per diena ir skirtingais vardais rasines.
o siaip niekaip nesuprantu kodel zmonems visais laikais reikejo kad juos kas nors mulkintu. nebesnekant apie kedzio atveji, bet galima prisiminti pvz zuoka -- visi supranta kad jis vagis ir apgavikas, bet taip vadinamas progresyvusis jaunimas su universitetiniu ishsilavinimu vos ne dievina ji. ir vadina maziau ishsilavinusius runkeliais ir panasiai, nors tie runkeliai daugeliu atveju turi daugiau izvalgumo nei tie ishsilavine… zodziu reikia maziau verkti ir stebetis ir daugiau vogti ir meluoti…
BTW, vadinamieji runkeliai, kiek pastebiu, neretai turi kardinaliai geresnių politinių nuojautų už geriausius politikos apžvalgininkus -- suveikia kažkoks mistinis filtras. Bet ne visada. Neretai būna ir priešingai. Tad nors ir įdomu, nesiremčiau.
O Zuoko atvejis labai įdomus. Daugeliu požymių kažkuo primena Brazauską.
Galimai čia kalta kūno kalba. Jei žmogus nėra labai linkęs į racionalius svarstymus, kai kuriuos dalykus smegenys nusprendžia be sąmoningo dalyvavimo.
Romas
Taip, daugelis žmonių intuityviai pagal tai vertina. Na, žinoma ir perpasakojimo filtras -- neretai visokie protingi argumentai tiesiog nubyra ir telieka karikatūriškai išryškinti faktai, kurie interpretuojami, remiantis gan paprastais, bet dažniausiai pasiteisinančiais šablonais.
aha. geras palyginimas su brazausku 😀 bet jeigu brazausko gerbejai, na tie sakykim neishsilavine runkeliai kurie kuno kalba ar kazkuo tai kitkuo vadovaujasi. tai kaip paaiskinti kuo vadovaujasi ispruses modernus jaunimas aklai palaikantis zuoka kad ir ka jis besakytu ar bedarytu, o kartais netgi atvirai besityciotu…
Tegul rašo -- tai įdomu, netgi ne tik tai, ką rašo, o jau pats faktas -- kad rašo. Dar įdomiau, kodėl rašo.
Matai, visa ta istorija yra akivaizdžiai labai pripainiota, nesvarbu, iš kurios pusės bežiūrėtume. Ir legendos, kurios čia randasi -- irgi labai įdomios. Ir man iki šiol neaišku tai, kodėl išvis atsiranda tiek mitologijos. Nors pats pačioje istorijos pradžioje ir rašiau apie tai, kad mitologizacija bus nepaprastai smarki, bet vietomis tas lygis tiesiog trikdo. Taip, legendas kuriantys įvykiai nepaprastai veikia žmones, bet keista visvien.
O iš faktinės pusės, iš to, ką žinome apie visą istoriją -- visus įvykius galima interpretuoti pačiais įvairiausiais būdais, tą įvairūs, labai skirtingi komentarai ir rodo. Visus įvykius galime suprasti labai skirtingai, sukurdami visiškai skirtingas legendas.
Man visuose įvykiuose kliūna vienas vienintelis faktas, kuris trikdo tą daugybinę interpretaciją ir neįsipaišo į absoliučią daugumą plintančių legendų -- tai labai skirtingas prokuratūros elgesys dviejų teisėjų, turinčių imunitetą, atžvilgiu. Furmanavičiaus atveju -- teisėjas nuvažiuoja pas Valantiną, pasišneka ir joks tyrimas neprasideda. Venckienės atveju -- daroma krata pas ją, nors jinai teisėja ir turi imunitetą, negana to, paskui kratos rezultatai nuteka į žiniasklaidą.
O visa kita man kol kas laisvai statosi į įvairiausias legendų versijas. Ir pavyzdžiui, įdomu, kodėl vieni žmonės palaiko vieną versiją, o kiti -- palaiko kitą. Būtų labai įdomu sužinoti pavyzdžiui, kokia dalis palaiko kokią.
Arba dar vienas reiškinys -- žmonės, kurie platina antiversijas vien todėl, kad taip protestuoja prieš patį tą dominuojančios legendos plitimą. Ir t.t.
Kaip matai, įdomybių daug, tad nemanau, kad vertėtų kažką čia cenzūruoti. Gal būt galima tiesiog pažiūrėti iš šono ir užduoti kuo keistesnių klausimų.
Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
>Labai skirtingas prokuratūros elgesys dviejų teisėjų, turinčių imunitetą, atžvilgiu. Furmanavičiaus atveju -- teisėjas nuvažiuoja pas Valantiną, pasišneka ir joks tyrimas neprasideda. Venckienės atveju -- daroma krata pas ją,
Situacija buvo iš esmės skirtinga. Pirmu atveju -- tauzalai internete, į kuriuos mažai kas kreipė dėesį, antru atveju -- dvigubas nužudymas.
>>nors jinai teisėja ir turi imunitetą, negana to, paskui kratos rezultatai nuteka į žiniasklaidą.
Kratos pas Venckienę nebuvo. Buvo „savanoriškas duomenų perdavimas“. Kuo pasigyrė pati Venckienė ir, beje pati nutekino info į žiniasklaidą, kas pas ją rasta buvo.
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
Gal būt. Visgi toks paaiškinimas subjektyviai nepanaikina disonanso, jis netgi pats savaime kiek disonuojantis. Nors gal. Bendrai, imant Venckienės, kaip manipuliatyvios isterikės legendą, gal viskas ir susieina. Pagal tokią versiją Venckienė pati pakviečia tyrėjus padaryti apžiūrą, pasiimti visus duomenis, tam, kad pakištų kažkokią jai naudingą informaciją, o paskui sukelia skandalą, skirtą tyrėjų sukompromitavimui. Gal ir taip, tada daugybinės interpretacijos išlieka. Ghrmz… Nu jo…
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
paskaiciau keleta zurnalu is tu prijaucianciu pedofilams komentatoriu. akivaizdus zuoko kompleksas -- zmones bijo duduliu alia kedys nes juo skriaude mokykloj ar dar ir dabar kas nors pastoviai per nosi uzvaziuoja. todel jie palaiko pedofilu puse. nes tai jiems atrodo mazesnis nusikaltimas nei kad kazkas jiems i duda duoda. kai tuo tarpu runkeliams, ar netgi ir isprususiems bet turintiems seimas net klausimas nekyla kas labiau sugebetu manipuliuoti visa tauta netgi keleta metu -- teisininku pora is kauno ar didziule sistema. jau nekalbant apie akivaizdzius faktus kurie tiesiog juokingi -- kedys numeta savo vardu registruota pistoleta nuzudymo vietoj ir saudo is perdirbto psitoleto kuris bet kada gali uzsikirsti, o paskui pries uzspringdamas savo vemalais ta nusikaltimo irodyma salia saves pasideda. ir tie ispruse pedofilu salininkai dar kalba apie tai kaip runkeliams galvos isplautos ir jie galvoti nesugeba… man tai netgi tie pedofilu ar kokie ten klanai bebutu baisiausi -- tokiu ar kitokiu visais laikais ir visur buvo. bet va kad tautos ateitis kazkokie zombiai tai pradeti gerti norisi ir blaivios dienos nebeisvysti.
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
asmeniskai mane ima nervas. paprastas, didelis, slykstus nervas. del to, kad as jauciuosi bendrininku. del to, kad esu bejegis ir nieko negaliu padaryti. ir jus cia rasot skaitot ir irgi nieko nedarot. mes kazkada buvom vaikai, o dabar esam tevai. reikia imtis kovos, realios kovos pries sia sistema. tai kas dabar vyksta, tai yra jusu, tavo ir mano smegenu dulkinimas. lygiai tas pats ka isdarinejo su ta maza mergaite tik kita forma. negalima sito taip palikti. arba mes nebesame tauta, o avinu banda, jei dabar leisimes, sistema zinos, kad dabar jau tikrai viskas galima. ir baikit svaigti apie teisine valstybe. teisinej valstybej yra Usiskas teisingumas, man to jau gana.
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
Sprendžiant iš tamstos rašliavos, esate neabejotinas avinų bandos narys, tik kiek agresyviau už bendrabandžius nusiteikęs. Parupšnokite žolytės ir praeis 🙂
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
ne zmogau, deja zolyte rupsnoji tu, tai akivaizdu. kiek suprantu esi is tu, kuriems iprasta, kad juos dulkina, jus jau nuo mokyklos taip iprate. beje, gerai cia buvo pastebeta, tokie zmones mazesniu blogiu laiko Usa, o Kedys- budulis, tai jau tikrasis blogis.
as suprantu, kad sotus vadybininko, atsiprasau, padalinio vadovo gyvenimas yra daug patogesnis, nei plesyt maike del kazkokios mistines teisybes:). labai patogu buti mankurtu. ir labai patogu nieko nematyt.
Re: Vėl statai išvadas ant neteisingų pamatų
su tokiais kaip jis neverta ne gincytis. jie palaiko bet ka kas tik turi daugiau pinigu ir itakos. ir dar turincius maziau babkiu ar itakos uz ji vadina runkeliais, avinu banda ar panasiai. ir jiems zuokas ar kitas harizmatishkas vagis vos ne idialas. usa irgi turbut garbinti greitai prades kad sugeba tvirkinti vaikus ir maustyti visa tauta metais. va del tokiu kaip jis ir nematau lietuvos ateities. o vagys politikoj manes negasdina -- visam pasaulyj tas pats ir vargiai rasi daugiau nei 1% politiku kurie eitu ne del savo naudos i politika. taip kad ne politikai o va tokie bendratautieciai mane labiausiai nuvilia…
Tamsta dar neemigravęs? >8o
Ir kaip gi tamsta iškenčia gyventi tokioje siaubingoje šalyje, kaip Lietuva? Kodėl dar ne emigrantas? Ar beraščių netgi Anglijoje nebereikia? :)))
Re: Tamsta dar neemigravęs? >8o
o tamstele manot kad ishsilavinimas pades? venckai geriausias pavyzdys. ir emigruoti net nesiruosiu. bet bent jau man baisu pagalvojus jeigu mano interesai vienaip ar kitaip susikirstu su va tokiais tamstos garbinamais tipeliais. tamsta nesusimanot kad jiems tamstos asmenybe joke ne asmenybe o toks pats avinas kaip ir visus kitus jie laiko. kaip jau auksciau rasiau cia ir baisiausia kad visokie priekvaisos siaip ne taip igija pseudo ishsilavinima skaito save kazkuo pranashesniu. nors greiciausiai dirba vidutinio lygio vadybininku uz kelis tukstancius. jiems to uztenka matomai.. aj, ne, dar reikia kad kas mulkintu. kad ir kas tai bebutu. poreikis matomai toks…
Re: Tamsta dar neemigravęs? >8o
xerksai, tavo nuomone kaip ir aiski. kai argumentai pasibaigia, pereini i asmeniskumus. taip elgiasi visi looseriai be isimties. taigi, nieko nauja. as tau palengvejo pasisakius?:)
Kedofilai ir pedofilai
Landzbergis iš pradžių prokurorą „kabino“ „samanėle“.tačiau gimstantis „Kowianckas“ skandalas pakoregavo planus.Viešų ryšių jungtinės pajėgos buvo performuotos ir dėmesį sutelkė ties kedofilijos skandalu,nes visuomenei „arčiau prie širdies “ pedofilai,nei kažkokia „Samanėlės“ buhalterija:)Pinigus mes ir patys vagiam ir nelaikom to nusikaltimu,o štai pedofilu ne kiekvienas išdrįsta būti:)“Ty pidafylam možieš y nie bytj ,a kiedofylom bytj -obiazan“:)
Re: Kedofilai ir pedofilai
Versija su Landsbergiu įdomi, bet daugiau tuo atžvilgiu, kaip vienas, Landsbergio mitas, apsijungia su kitu -- Kedžio mitu.
Žiūrint iš faktinės pusės -- konservatoriai ir Landsbergis nuo seno garsėja, kaip partija, kurios PR yra ant tiek bukai, tiesmukiškai ir nykiai realizuojami, kad vargu ar atsirastų nors viena politinė jėga, tai daranti prasčiau už juos. Apie sudėtingus scenarijus, kaip Kedžio istorija, vargu, ar verta kalbėti.
Bet kaip mitas, šis išties įdomus, net labai.
Re: Kedofilai ir pedofilai
Karpienis ce rašo.
Kad Landzbergis politiniame biure nusprendė versti prokurorus-ne mitas o tikras faktas.Ir kodėl tai padaryta taip pat yra tikri faktai.Landzbergio asmeniškai rašyti straipsniai yr ne mitas,o dokumentai.gerb.Rokiški:)(Suprantu,kad ne man rašot,o publikai.Aš darau tą patį)
Iš interneto:
„Kedžio istorija, nežiūrint Kedžio kaltumo ar ne, verta eksplotuoti, todėl kad ji išryšikino realią padėtį.
Pamastykite: Kokio lygio sumos gaunamos už kontrabandą, narkotikus, išplautus europos fondus, kokio lygio atkatai, paskaičiuokite vien tik pajamas iš autoinspekcijos kyšių. Šimtai milijonų, jei ne milijardai. Kad juos gauti turi būti kažkokia sistema užtikrinanti apyvartą ir sauganti gaunamas pajamas. Tas totalus teisėsaugos nesiskaitymas brutaliai brukant nesamones, demonstruoja tik vieną, pakankamai gerą koordinaciją visuose lygiuose. Žmogžudystės patvirtina tik tokios sistemos organizacines galimybes. Apie tokių operacijų finansavimą nekalbu , pinigų yra. Kai Betingis pasiunčia toliau Marijampolės policininkus užčiuopusius policijos valdininkų ir kontrabandininkų integravimasi,tai tik patvirtina kad yra koordinacija Lietuvos lygiu. Visa istorija su pedofilais, tokia yra tik Uso atžvilgiu, kitus gaudo ir gaudo sėkmingai. Vadinasi problema ne pedofilijoje. Gerai apsižvalgius šios istorijos finansinėje pusėje matosi ne mažai finansinių stebuklų, o tokius stebuklus garantuoja tik neaiškios kilmės pajamos, tiesiai kalbant -- pajamos iš kriminalinio pobūdžio veiklos. Todėl galima teigti , kad ši pedofilijos istorija yra tokia kokia yra tik todėl kad buvo užkabinti nelegalius pinigus besidaranti sistema, pedofilija yra tik tiek , kad keletas tos sistemos įtakingų turi mažą nuodėmę. O kadangi yra organizuotumas, įtaka ir lėšos apginti savo interesus, nesistebėkite kad nieko negalima padaryti. Bubuliais gimę , jais ir mirsime.“
„Nemanau…nekontroliuojamu jau senai nėra…nuo tada kai Henytė pasodintas..ši istorija ne tokia paprasta. Tiesiog Usas pasinaudojo ta nematoma sistema. O paskui įsisuko galvoju ir prieš jo valią. Labai daug tiesiog reakcijų, be koordinacijos. Tiesiog neigti, net nežinat kaip reiktų elgtis tikslingai. Iš to ir turintys bendrą vektorių pareiškimai, sušalo, narkomanas ir t.t. Bendras vektorius parodo kas yra principinis sprendimas, bet dar neaiškios jo realizavimo formos, iš to ir nusikalbėjimai.“
„Manau viskas yra kitaip. Vienas tvirtas vyrukas turintis giminių-teisininkų paramą bandė pakovoti, liaudiškai rasti teisybę, ir užkabino ne ten kur galima.Ne , ne pedofiliją… per ją buvo užkabinti pinigai. Ar tau nieko nesako: susikompromitavęs prokuroras tapo teisėju.Kodėl toks akibrokštas visuomenei , ką teisėjų organizacija nesuprato ką daro, ar aiškiai parodė Grybauskaitei kad nešokinėtų. Ir dar manau ši mirtis yra iliustracija kai kam, iki kokios ribos bus einama.“
karpienis
Lygia greta tą patį galima pasakyti apie „teisėjų klaną“.Visa venckų giminė įsivėlė dėl broliuko ir sesutės pinigų.O venskienė yra teisėja.Žinau dešimtis korumpuotų teisėjų,kurie vis kilo ir kyla karjeros laiptais:)Ir visi važiuoja į Kauną tęsti įdirbio.Valentino susikompromitavimas yra toks pat kaip ir Venskienės,kuri pati reguliavo mergaitės filmavimus ir rašė „skundus“ iš lubų.Tai tu nori pavadinti „etika“ ar jau galime vadinti nusikaltimu,kurį padarė teisėjas?:)Susikibo turtingi ponai ir pabandė pasigalynėti.Visi kaltinimai yra iš piršto laužti ,Kedys neturėjo prie ko prikibti tai įsikibo „pedofilijos mito“ ,grąsino,tačiau už tai jam grėsė atsakomybė.Kai galutinai susipainiojo ir pamatė,kad priėjo liepto galą-ėmėsi šautuvo.O ką jam daryt?Būtų tekę ne tik fermą parduot,bet ir namą ,ir sesutei dėmė .O prie šio gimstančio skandalo tuoj pat prisikergė konservatorių viešų ryšių agitbrigados.:)Liancbergio straipsniai pasirodydavo kas dvi savaites ir vien apie tą patį.:)Konservatoriai Valentino nuvertimą sustiprino šituo skandalu .Jiems vėl prireikė tokio,kuris nieko negalėtų nei patvirtinti -nei paneigti.O plaunami milijardai,mielas bičiuli.:)Vien maximos behnūkams Kubilius atidavė milijardą.Kiek otkato gavo-galite paskaičiuoti>:)
Re: karpienis ce raso-otkatus demaskuoja:)
Už litą įsigytą „Lietuvos kuro“ turtą M.Klabinas su savo sėbrais
mikliai išpardavė, o valstybei beliko tik dengti daugiau nei 50 mln.
Litų „Lietuvos kuro“ skolas tai pačiai valstybei. Nors 2000 m.
Pradžioje laikraščiai rašė, kad „Lietuvos kurą“ įsigijo
sukčius, tačiau tai nesutrukdė tuometiniam premjerui —ANDRIUI
KUBILIUI— ir Finansų viceministrei —DALIAI GRYBAUSKAITEI —pervesti
iš valstybės biudžeto į sukčių kontroliuojamo „Lietuvos kuro“
sąskaitą dar 18 mln. Litų tariamos valstybės skolos.
2001-2004 metais, kai Dalia Grybauskaitė dirbo finansų ministre,
viceministru dirbo Vitas Vasiliauskas. Nei vienas iš šių pareigūnų
neprieštaravo, jog „VP Market“ būtų grąžinta nusikalstamo modelio
metu įgyta teisė susigrąžinti 76 milijonus litų PVM. Dėl to
stebėjosi tiek Seimo antikorupcijos komisija, tiek neįgaliųjų
organizacijos bei visuomenė.
finansų ministrė Dalia Grybauskaitė tiesiogiai paskambino Vilniaus
apskrities mokesčių inspekcijos viršininkei Birutei Jurgelevičienei ir
nurodė, ką daryti ginče su „VP Market“. Vilniaus apskrities
mokesčių inspekcijos vadovybei ministrė tiesiai šviesiai pasakė,
kokią sumą į aktą reikia įrašyti. Buvo nurodyta grąžinti 76 mln.
litų“.
Tad kodėl, 2002-aisiais Dalia Grybauskaitė buvo tokia draugiška „VP
Market“ ir pati derino milijonines sumas, kurios neteisėtai buvo
grąžintos „VP Market“ iš Lietuvos biudžeto?
O visai neseniai Kubilius ,neprieštaraujant Grybauskaitei
atidavė maximiniams bernūkams dar beveik milijardą už
sugadintą nuotaiką per tą nelemtąjį LEO. Lt
.Kai Dalia Grybauskaitė jau dirba Prezidente,jos
buvęs kolega A.Kubilius jau ketina sukciauti ir prievartauti bedarbių
turtą.Neįgalieji,bedarbiai-tai šių piliečių aukos ir taikiniai:)Tos
piliečių grupės,kurios yra pačios silpniausios ir nepajėgios
apsiginti?
„„Dabar ateina D.Grybauskaitė, ir nieko neliks po senovei, o A.Kubilius
nėra senovė“, -- europarlamentaras V.Landsbergis bandė pažvelgti į
netolimą ateitį, guosdamas save ir A.Kubilių, kad jie abu nėra
senovė,
o šviežiena. Mano nuomone, A.Kubilius ir V.Landsbergis yra vieno
nusikaltimo bendrininkai, todėl jie turi gelbėti vienas kitą bet
kokiomis sąlygomis, nes įkliuvus vienam, ir kitam reikėtų keliauti į
cypę. Matyt todėl premjeras A,Kubilius iki šiol tikina visuomenę, kad
Vyriausybė neleis „Mažeikių naftos“ parduoti Rusijos bendrovei
„Lukoil“. Tačiau A.Kubilius nutyli, kad „Mažeikių naftos“
savininkas -- Lenkijos įmonė „PKN Orlen“ jau pati yra valdoma tos
pačios „Lukoil“.“
Fiodoras Svistopliasovas
Drasiaus Kedzio numetimas tautai kaip tikros aukos bet paniekinamom aplinkybem, manau aiskiai parodo ne tik PP (prokuroru ir pedofilu) klano poziuri i tauta, bet ir naglumo ir nesiskaitymo lygi. Zodziais tai reikstu va, net ir tokia nesamones galim stumti ir jus nieko mums nepadarysit!
Re: Fiodoras Svistopliasovas
Labai takliai pastebėjote.Konservatoriams prireikė prokuroro,kuris nieko negalėtų nei patvirtinti ,nei paneigti,kai Kubilius stumdys šimtus milijonų savo chebrai:)
Pastebėjimas Slėpinys Putinas
Copypaste: „Jūs dar tikriausiai nesuprantate kad penktadienį ne vien tik Kedys mirė. Jūs, klano atstovai mielieji patys iš jo padarėte tautos didvyrį. Jis bus antrasis Kalanta, antroji legenda, kuri sukilo prieš sistemą. Jūs nesuprantate, ane? Šiandieną liaudis parypuos, parašinės komentarus ir nurims. Keli mitingai, kelios akcijos -- galbūt. Nepavojinga, tiesa? Ko čia bijoti, runkelių, avinų… Bet kartu su tuo žmogumi kiekviename teisybės ieškančiame žmoguje kažkas nutrūko. Kiekvienam teisingajam sugelė širdį. Daugelis jaučiasi lyg praradę šeimos narį. Šiandien jie tyli. Bet tik šiandien. Traukinio stabdžiai sulyg šio žmogaus mirtimi atsileido. Jis įgauna pagreitį ir įsibėgėja. Traukinys, kurį stumia ne paprasti vagonai, bet milijonas? Pusantro? du milijonai? nusivylusių piliečių. Dėka šio klano tie patys piliečiai pradeda bijoti ir nekęsti savo Tėvynės. Bet visais laikais pabaigos pradžia budavo nepastebima… Jūs nesuprantate, bet šiandieną, nužudę vieną priešą įgijote jų milijoną. Tylių priešų. Runkeliai jus stebės. Kiekvienas runkelis šalia jūsų kuris giliai širdyje už Kedį nekęs jūsų ir viešins.
Visų neišpjausite 🙂 Neužteks degtinės ir pakalikų….“
Pastebėjau, kad šūdraščių komentuose pasisako vis daugiau ir daugiau žmonių, kurie mintis sugeba reikšti raiškiai, be keiksmažodžių, pasveria ką rašo ir rašo argumentuotai. Jie pikti, racionalūs ir kerštingi. Gal tikrai Kedžio laidotuvės turėtų padėti Lietuvos apsivalymui, o valdžios triumfas susitvarkius su „nusikaltėliu“ taps jos mirtimi? Juk Viktoras Hugo sakė, kad: „Trumpa ta valdžia, kuri dirba liaudies nenaudai.“ Kas, ne kas, bet Hugo apie revoliuciją išmanė labai daug.
Ce Karpienis rašo
„Atrodo, Lietuvoje nebereikės išlaikyti gausios teisėjų ir prokurorų armijos.
Vyriausybės rūmuose jau pradėta rengti posėdžius, per kuriuos skelbiami nuosprendžiai tarpusavyje besibylinėjantiems verslininkams.
Pirmadienį Vyriausybėje įvyko dar negirdėtas pasitarimas.
Buvo svarstomas jau kelerius metus teismuose vykstantis ginčas tarp pagrindinių Panevėžio rajono žemės ūkio bendrovės „Gustonys“ pajininkų – įmonės „AVG Investment“ ir maždaug 30 procentų balso teisės pajų turinčios Kazlauskų šeimynos.
Vyriausybės kanclerio sudaryta darbo grupė išklausė teisme ginčą pralaimėjusios Kazlauskų šeimynos atstovų ir nusprendė, kad jie yra teisūs.
Buvo nutarta nurodyti Panevėžio apygardos prokuratūros vadovams tuoj pat pradėti ikiteisminį tyrimą prieš Kazlauskų konkurentus.“
Re: Ce Karpienis rašo
Aha, ogi laimėjusioji pusė yra ne kas kitas, o konservatoriaus Žiemelio sūnus
Nieko nesupratau, ką čia įdėjot.
Paprasti ir pragmatiški aspektai, kurių aš nematau
>Ledas dėsto labai paprastus ir pragmatiškus praktinius aspektus.
Tai kad aš nematau, kur gi jis paprastai ir pragmatiškai paaiškintų, kaip patikrint, ar Kedžio draugo Petro draugas Jonas iš Vandžiogalos neslepia savo namie ir/ar sodo namelyje Kedžio. Kai tokių Jonų gali būti 50, o gali ir 150 nesunkiai. Ir dar patikrint už pigiai, beveik be pinigų.
Aplamai tai visi dialogai primena smėlio dėžės laikų šnekas „o aš žinau, bet tau nesakysiu“. Ima darytis aišku, kad nieko jis nežino, bet mėgsta, kad jo klausinėtų. Attention whore.
>Taip kad skaityk atidžiai
Čia primena seną anekdotą: tu čiukčia protingo nevaidink, tu pirštu parodyk :-).
Re: Paprasti ir pragmatiški aspektai, kurių aš nematau
TŪPAI PATIKRINTI. TŪPAI. PATIKRINTI. SU PASTOVIAIS KAŠTAIS, KITAIP TARIANT BE PAPILDOMŲ IŠLAIDŲ.
Kapsai -- specialiai tau, kad lengviau perskaityt būtų.
Re: Paprasti ir pragmatiški aspektai, kurių aš nematau
1.jei jum taip patogiau, tuomet as tikrai nieko nezinau:)
2. as tikrai labai NEmegstu kai mane klausineja, jokiu budu neatvirksciai.
3. baigiam durnas snekas.
Jo.
1. 🙂
2. Tai arba sakyk iki galo, arba nesakyk nieko visai.
3. Iš ties, jei tau atrodo, kad šiais laikais norint išvažiuot į užsienį vis dar reikia kažkokių kontaktų, geriau tas LABAI durnas šnekas baigti.