Čia labai trumpai parašysiu apie vieną šiandien pastebėtą diskursą, staigiai išsklidusį po to, kai ponas Komjaunuolis ir ponas Kleckas Buržujus surengė puikią akciją šūdų garbintojams užtrolint (rekomenduoju paspausti ant tų nuorodų ir pasidžiaugti ir kitiems paplatinti). Kas nežinote – šiandien raudonosios lervos šventė Antano Sniečkaus 110-ąjį gimtadienį, tad susirinko Antakalnio kapinėse, kur pasakojosi apie tai, kaip gerai buvo prie ruso, kaip Antanas Sniečkus esą pakėlė Lietuvą ir taip toliau.
Į akciją nulėkė būrelis trolių, tarp jų – ir jaunieji konservatoriai, pasipuošę gimtadienių šventimo atributika ir nešini torčiuku. Paleckinius nuo šito reikalo ištiko isterikos, kurios paskui prasitęsė ponų Klecko Buržujaus ir Komjaunuolio blogų komentaruose. Pagrindinė įvairiarūšių raudonskūrių aiškinimų tema buvo labai paprasta (matyt jiems jau dašilo, kad raudoni diskursai nepraeis): „kokia gėda, kaip jūs auklėti, argi galima drumsti numirusiųjų ramybę, tegul ilsisi, nes taip negalima ir baisi gėda ir išniekinimas„.
Štai čia aš jums ir pasakysiu vieną reikalą. Pagal lietuvių papročius išties mirusiųjų ramybė yra šventas reikalas. Bet tik su sąlyga, kad mirusieji buvo normalūs žmonės – užtat ir šventas. Atmatoms gi – ramybės nėra ir neturi būti. Senais laikais lietuviai nusikaltėlius, žudikus laidodavo kryžkelėse – specialiai tam, kad niekada jie ramybės neturėtų. Tai būdavo atlygis už nusikaltimus, kuriuos tie būdavo padarę. Ir tai būdavo toks pat šventas reikalas, kaip ir normalių numirėlių ramybė.
Antanas Sniečkus – šlykštus NKVD ir kompartijos veikėjas, organizavęs jau pačius pirmus suėmimus, kankinimus, žudynes ir trėmimus. Būtent jis buvo ta išdavikiška atmata, niekšas ir šlykštynė, surengęs žudynes, kankinimus, tremtį ir vargus šimtams tūkstančių žmonių. Ir būtent todėl bet koks aiškinimas, kad jis esą turėtų būti paliktas ramybėje – tai visiškai tiesioginis nusikaltėlio teisinimas, tai visiškai tiesioginis bandymas išbalinti šlykštaus nusikaltėlio praeitį.
Trolių surengta akcija buvo simboliška: gyvųjų šventė (gimtadienis su torčiuku) – tai simboliškas pranešimas, kad neturi Antanas Sniečkus ramybės po mirties, kad nesiilsi jo dūšia kape ir nesiilsės, o klaidžios, nes negali jis palikti gyvųjų pasaulio pilnai, negali pakliūti į Dausas ir yra įstrigęs ten, kur jam ir vieta – ten, kur jis niekada ramybės neatras.
Tai, ką padarė troliai – tai buvo puiku. Taip ir turi būti – net ir po mirties raudonos atmatos neturi rasti atilsio. O aš čia tik pridėčiau, kad Antano Sniečkaus palaikai turėtų būti perlaidoti. Savaime aišku, kur – po kokia nors judria sankryža.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (1489)
Galetu but perkasti (perlaidoti yra per pagarbus zodis) kur nors po kelezinkeliu, kuris vaziuoja i rusija. Simboliskai.
Taip, dėl perlaidojimo -- teisingas pastebėjimas tamstos. O dėl vietos, kuri būtų tinkamiausia -- man irgi minčių kyla visokių.
Kaip pvz., Maratas buvo labai simboliškai perlaidotas (ir vėl tas žodis, bet juk jau ne apie kasimą?), jo lavoną įmetant į kanalizaciją.
Kuris Maratas?
Tas pats Maratas. Jean Paul Marat.
mintis del perlaidojimo -- tobula!
Tai natūralu. Juk kai nacių vadus sudegino ir jų pelenus iš lėktuvų išbarstė -- tai irgi ne šiaip sau buvo padaryta. Tam, kad neliktų kapų, kuriuos visokie atmatos galėtų garbint. Kitaip tariant, kad dūšios klajotų be atilsio ir vietos.
Senovės Romoje netgi buvo tokia bausmė „damnatio memoriae“ po mirties skiriama visokiems tironams, organizavusiems maištus prieš imperatorių ir kt. Jis buvo palaidojamas nepažymėtam kape, sunaikinamos visos jo skulptūros, portretai, iš visur ištrinamas jo vardas ir uždraudžiama net viešai apie tokį užsiminti, kad atrodytų, kad tokio niekada net ir nebuvo.
Problema yra ta, kad šitai yra tabuizacija. Tokie metodai kaip tik įtvirtina žmonių atmintį.
Šiaip jau būtų dar vienas puikus komunistų patrolinimas suorganizuot kaip minimum peticiją dėl sniečkaus „perlaidojimo“ po sankryža, geležinkeliu, šalia valymo įrenginių ir pan.
Kas tai galėtų inicijuoti? Jei tokie svarstymai prasimuštų iki Seimo ar pan., tai būtų labai geras variantas.
Šiaip jau, kiek žinau svarbiausia ją gražiai surašyti, o po to tiesiog „neabejingų piliečių“ vardu galima dėti kad ir į internetinį peticijų puslapį (kur pasirašoma įrašant asmens duomenis). Svarbiausia sukurt gerą tekstą.
o jusu nuomone nordstrymo/nordbalto sankryza snieckui tiktu?
Čia labai įdomi mintis.
Paleckiuko biure galetu tegu guli ir kvapa skleidzia, primena komuniagoms jaunystes roju.
Neverta leisti pinigų ant kažkokių perlaidojimų. Siūlau tiesiog iškasti, surinkti palaikus į maximos maišus ir kirtus Baltagudijos sieną viską išversti per kelis žingsnius nuo Lietuvos teritorijos. Kam reikia – tegu pasiima.
Tai nėra teisėtas veiksmas.
jei ne jis, būtų kitas vežęs. va kur bėda!
„Jei ne žudikas būtų nužudęs, tai kitas žudikas būtų nužudęs“.
Problema yra ta, kad tai absoliučiai niekaip nepateisina žudynių ir trėmimų fakto. Ir jei jau remiamės visokiais „jeigu“, tai tų „jeigu“ kiekiai gali būti neriboti. Turėkite tai omeny, prieš slysdamas į jeigybinę pelkę.
Čia irgi pritariu Rokiškiui, labiau tikėtina jei šitas išdavikas nebūtų išdavęs -- kitas būtų gerokai silpnesnio proto ir jis būtų kaip nors dauk labiau susimovęs. Stribam buvo sudėtinga rasti dar visiškai neprasigėrusį ir nedegradavusį išdaviką, kuris už butelį/dozę šiknas laižytų.
Nerastu vietinio, pastatytu koki Muravjovo analoga. Ne beda. Idejiniu kadru Berijos ar Ezovo(gimes Lietuvoj beje) tipo buvo pilna.
Trumpute citata:
„не знаю более идеального работника, чем Ежов. Вернее не работника, а исполнителя. Поручив ему что-нибудь, можно не проверять и быть уверенным — он всё сделает. У Ежова есть только один, правда, существенный недостаток: он не умеет останавливаться. Иногда существуют такие ситуации, когда невозможно что-то сделать, надо остановиться. Ежов — не останавливается.“
Ir ką čia norit visu tuo pasakyt?
Paprieštarausiu komentatoriams, kad idėja perlaidoti yra gera. Tai niekam tikus idėja -- neverta užsiiminėti tokiom nesąmonėm vien dėlto, kad sukelti kažkokį šaršalą, išleisti pinigus ir sugaišti laiką. Negi jūs b**d rimtai tikit kad „mirusiam nebus ramybės“ jei jis bus palaidotas po sankryža. Jam visiškai px. Nes jis miręs. Jis gal dabar žvengia sau kažkur pilvą susiėmęs ir žiūri tuos youtubes vaizdelius iš jo gimtadienio fiestos.
Palikit visa tai istorijai
Tokio veiksmo esmė būtų sunaikinti šventyklą, garbinimo objektą, kad tokie paleckinių pensininkų būreliai neturėtų kur susitikti, kur padėti gėlių ir suskelti prosovietinių kalbų.
To paties daryti įprastinėje, buitiškoje vietoje nebūtų prasmės dėl ko pradėtų silpnėti ir pats judėjimas.
Taip, tas irgi vienas iš punktų -- nelieka stabo, nelieka ir jo garbintojų.
Ponas Med, kas ten bus kokiam numirusiui -- tai čia žinoma, kad giliai dzin. Bet vat bendram diskursui tai toli gražu nedzin, nes visuomenė mąsto simboliais.
Bėda gali būti ta, kad panaikinus vieną stabą sukilęs šaršalas gali sukurti tuščios vietos stabą a la „čia buvo…“. Reikia kažkaip sumenkinti to stabo vertę ar kažkaip iškreipti prasmę, pvz aplink padaryti šunų kapines ar kiekvienam praeinančiam palikti po šampano kamštį (nu kaip kitose vietose akmenukus neša).
O nekrofilijos myletoju burelis, jaunieji kubiloidai atsalusiomis smegenelemis surenge laukiniu soki ant milzino kapo ir dziaugiasi apsitapsnoje iki ausu kaip atmarozkai. Kuo kaltinat sita seniai pasimirusi veikeja? Kad JAV pradejo saltaji kara ir ruosesi mus vaduoti numesdama keleta atominiu bombu ant gintarinio kranto? Kad palikta SSesininko Gehlen’o tinkla perimta britu ir jav zvalgybos teko isardyti kad zmoniu nepjautu? Kad penkta kolona teko pavezeti i krasnojarsko krasta ruosiantis 1948 metais numatytam JAV naciu isiverzimui i krasta? Ir tik sovietines atomines bombos susprogdinimas sustabde sita pasaulio pabaigos scenariju. O gal uzmirsot kaip Graikijoj JAV vykde totalu vietiniu kaimu genocida -- istremiami buvo visi alei vieno, o ne tai kad pasirinktinai kas dvidesimtas kaip pas mus. Ir is 130 000 pavezetu 100 000 po keliu metu gryzo namolio ir daugelis puikiausias karjeras padare sovietinej santvarkoj. Bet aisku jums mastyti savo galva nereikia, ir tiesos nereikia, svarbu proga paloti nesamones ir pasijusti svarbiais kad tiek prisikt galit.
Aš tamstą šiaip sau išbaninau, kadangi tamsta esate dibilas, o ne trolis. Tai labai bus tamstai smagu būti ten, kur pakliuvote.
Tai pagal Jusu manimui trolingas yra labai intelektualus veiksnis ??? Mdaaaa .. truksta zodziu .
Ačiū už pasiūlymą, bet mano mama grįžo iš to „pavežėjimo“ ir nelabai džiaugėsi, kad jos namai sulyginti su žeme ir ten dabar arimai.Ir neįtikinsi dėl kovos su naciais, kai Rybentropas su Molotovu kartu prisigerinėdavo. O kad dalis grįžusiųjų dėl sviesto ant duonos parsidavė partijaj, tai čia jau jų sažinės reikalas.
Perlaidojimas per brangu.
Išvis ten atsivaryt ekskavatorių, iškast viską nafig ir išvežt į artimiausią sąvartyną.
Ekskavatorius -- neteisėta.
O dėl per brangu -- tai gal kas gali primest, kiek tai galėtų kainuot ? Ir organizuot peticiją „pasirašau ir paremiu pinigais“ ? Tikrai nepagailėčiau kelių…keliasdešimt litų tokiai akcijai, ir tikrai atrasčiau kelis palaikančius pažįstamus. Manau kad kokie 20Lt nėra reikšminga suma, gal ir susimestume ? Vat čia tai būtų referendumas…
nieko neturiu uz Sniecku. Bet trolinimai is esmes ta pati spiegianti minia tik kitoj formoj- gali buti ji teisi, gali buti neteisi, bet diskusija kaip ir negalima. Tai smagu ziureti kol spardoma i vienus vartus, bet uztektu Snieckaus gerbejams primti zaidimo taisykles ir gautusi totalus bardakas.
Kuo toliau, tuo slyksciau ziurkes bloga skaityti. Isprotejo vargse nuo isminties… Ir ego. Siulau vaziuot i Birstoja ar Indija gydytis.
Matomai reiktų daryt taip: primest, kiek reikia parašų, kad perlaidojimas būtų teisėtas, kiek reikia lėšų tam, ir padalint, kiek žmogus balsuodamas turi pervest, kad būtų perlaidota, nenaudojant biudžeto lėšų.
kalbėdami apie atpildus po mirties mes kalbame taip, tarytum žinodami, kas yra anapus kūno ir gyvenimo, o tai yra tiesiog tikėjimas, o tikėjimas yra keistas argumentas imti kastuvą ir kasti, tai va, kad ir koks blogas jis buvo, tingėtųsi tai daryt….ir problema ne visuomenė mąstanti stabais, bet tie, kas sugeba suburt tą visuomenę aplink tuos stabus ir parodyt juos tokius kokie jie net nėra ištikro 😀
Tamsta darote prielaidą, kad visuomeninė pasąmonė yra reguliuojama kažkokių tai reguliuotojų. Tame galimai yra kažkiek tiesos, tačiau bandymas suvesti viską išimtinai į reguliuotojus -- labai abejotinas, primenantis sąmokslo teorijas apie iliuminatus ir žydomasonus.
Čia mano nuomonė, nes niekas juk nevyksta šiaip sau,tiesiog yra grupė žmonių turinti politinę programą ir viziją,tikslą, o kad ratas suktųsi, tai tam reikalinga masė žmonių, kaip juos gauti? Protingas, ar kvailas reguliuotojas žino-religija, stabmeldystė, stabai ir tt..yra kolektyvinė beprotybė, kaip tik tai, ko jam ir reikia, belieka atsirinkti, pritaikyti kažką sau ir toliau parodyti kitiems,tačiau tikra istorija tinka ne visa ir kaip sakė Homeris Simsonas-„Dievas neturi vietos tarp šių sienų, kaip ir faktai neturi vietos organizuotoje religijoje“. Todėl pasitelkus meninę išmonę sumakaluojama tikra istorija į tai, kas patiks kvailam žmogui, kuris atkeliavo švęsti gimtadienio.
Čia mano nuomonė, nes juk viskas vyksta šiaip sau, savaime. Visai savaime ir visai atsitiktinai atsiranda kažkokios amebos, visai savaime ir visai atsitiktinai išsitobulėja iki žmogaus, visai savaime ir visai atsitiktinai vienos žmonių bendrijos pasuka vienais keliais, kitos -- kitais. Vieniems patinka paklusti kokiom nors didingai skambančioms idėjoms (nu ti Tėvynė, Proletariatas, Laisvė Lybybė Brolybė ir pan.), kiti gi ima labiau vertinti žmogų kaip vienetą, skaito kad tik vienetų laisvoje kuryboje atsiranda visos gėrybės kaipo gučiai armaniai ir kitokie automobiliai kompiuteriai ir kitokie internetai su visokiai aipadais.
Gerbiamasai, o jūs rimtai galvojate, kad šiaip kažkas vyksta, a? tai va, Gamta yra paprasta ir nesišvaisto nebūtinomis reiškinių priežastimis, visa esmė yra žinojime, kas, kaip, kur ir kada, ir ta pati ameba visai ne atsitiktinai ištobulėjo iki žmogaus, vyko ilgas evoliucijos procesas, bet problema yra tame, kad žmogus turi kažkokį protą ir per jį viską supranta savaip, tai puikiai apibendrino Anglijos politikas-Francis Bacon- “ Žinios yra jėga.Žmogaus gebėjimas suprasti nėra sausa šviesa, -- į jį įsilieja norai ir emocijos; iš čia kyla mokslai, kuriuos būtų galima pavadinti „mokslai kaip panorėjus“. Mat žmogus noriau tiki tuo, ką norėtų laikyti tiesa. Dėl to jis atmeta sudėtingus dalykus, neturėdamas kantrybės jų tirti, blaivius dalykus -- kadangi jie menkina jo viltis, gilesnius Gamtos dalykus -- dėl prietarų, eksperimentavimo šviesą -- iš arogancijos ir pasipūtimo, dalykus, kuriais tiki nedaugelis -- iš pagarbos masių nuomonei. Trumpai tariant, nesuskaičiuojami, o kartais ir nesuvokiami yra būdai, kuriais jausmai nuspalvina ir paveikia supratimą“ ir tikriausia dėl to tokiems kaip jums atsiranda kažkas šiaip sau.
Gyvosios gamtos evoliucija vyksta labai paprastai: mutacijos -> negyvybingos išmiršta -> gyvybingos laukia sekančių mutacijų. Proto poveikiu ar dievišku įsikišu čia ir nekvepia. Na o toliau jūs tiesiog suplakat į vieną du visai skirtingus dalykus: masių/masinė nuomonę ir mokslą. Masinė nuomonė laimi -- turim Š. Korėją, mokslas laimi -- turim P. Korėją. Kas kur laimi -- labai jau sunkiai nusakomas dalykas, iš esmės atsitiktinumas (USA WWII pabaigoj norėjo visą Korėją sovietams atiduot, Stalinas pareikalavo padalint).
Šiaip tai per daug dėmesio kolaborantams -- reiks organizuot ceremoniją, vėl visi laikraščiai rašys -- reklama. O kadangi ta kapvietė jau yra buvusi -- tai niekas netrukdys garbintojams ten rinktis ir minėti ekshumacijos datą papildomai. Neperspektyvu su lavonais kariauti. Kiekviename bažnytkaimyje yra okupacinės Raudonosios Armijos kareivių kapinės.
Na ka as galiu pasakyti …. jaunimas degraduoja ,tai labai liudna. Tauta , kuri negerba savo praejti , netures jokio ateiti … Mano atzvelgiu Taribos Sajungos laiku, Lietuva turejo daugiau nepriklausomybes negu dabar Euro Sajungoje.
Rusijos ambasada nebeišgali nusisamdyti raštingų komentatorių?
Spėju, kad čia ne iš samdomų, o šiaip kažkokia atsitiktinio pobūdžio lerva.
Kartais čia užklysta visokių iš to 20 procentų tūpiausių segmento, jie yra nepataisomi.
Pvz., šitos personos kol kas netgi neišbaninau, nes labai jau gera iliustracija straipsniui.
jei kam snieckus brangus tas tegul uvaziuoja i murmanska- tavd ies pietu puse guli apie 1200 niekuo nekaltu zmoniu kauleliu……….. ir vien del to kajis cia lituvoje norejo padaryti…o ta vieta vadinasi mirties sleniu
Nežinau, gal jūs iur teisus, bet man regis ne mums spręsti. Napoleoną amžininkai irgi vadinom išgama, kraugeriu. Sniečkui aišku toli iki Napoleono, net labai toli, bet jį irgi įvertins ateitis kartos, nes labai jau sudėtinga asmenybė ir dar sudėtingesnis laikmetis buvo. Kaip su istorija nesipykstantis žmogus pasakysiu, kad, įvertinus laikmečio foną, jo vaidmuo daugiau pozityvus, nei negatyvus. Bet čia mano niekam neįdomi nuomonė. Kodėl? Bent jau finaliniais rezultatais, palyginus su Latvija, Estija ar Baltarusija.
Kai kažkas sako „ne mums spręsti“, tai šitokiu būdu tiesiog bando pavaizduoti, kad ča ne kitiems spręsti.
Taigi, jūs, ponuli, malonėkite eiti naxui ir čionai negrįžti.
ok., ok., einu