Yra tokia Bananaliandija, kurios sostinė – kažkoks maždaug pusmilijonį gyventojų turintis miestas Vileika. Viską tenai valdo tokia partija „Da!“ (išvertus iš bananų kalbos tai reikštų „atkatas“), valdanti per Vykdomąjį Komitetą – tokią partinę įstaigą, kurios funkcijos panašios į miesto savivaldybės.
Bananaliandija yra graži šalis, Šiaurės Korėjos kolonija, valdoma pagal Kim ir Seno išvystyto socializmo principus, savo didumu primenanti Lietuvą, o jų sostinė Vileika – irgi didumo kaip Vilnius. Taigi, visai verta iš jų pasimokyti, kaip ką daryti ir kaip ko nedaryti.
Štai toje Bananaliandijos sostinėje Vileikoje, kuri yra visiškas partijos „Da!“ forpostas, yra daug viešojo maitinimo įstaigų bei šiaip parduotuvių. Itin garsėja tenai keli konkuruojantys kabokų tinklai, kurie vadinasi „Troleibusas“, „Autobusas“, „Mikrobusas“, „Taksi“ ir „Nuosava“.
Palikimas iš sovietmečio – UAB „Vileikos viešasis maitinimas“
„Troleibusas“ ir „Autobusas“ buvo maitinimo tinklai, panašūs į sovietmečio obščepytines valgyklas: šėrė visus gleivėtais makaronais ir išskydusiais koldūnais iš atliekų. Tiesą sakant, jie ne tik panašūs – dar sovietmečiu buvo didelėmis įmonėmis, o nuo to laiko šitaip ir dirbo, gal tik įrangą kiek atsinaujinę. Aptarnavimas čia visad buvo tragiškas, maistas panašus į atmatų viedro turinį ir išvis viskas taip siaubinga, kad niekas negalėdavo suprasti, kodėl tai išvis gali egzistuoti. Todėl ir lankytojai tenai nemėgdavo lankytis, nebent pinigų visai nėra, o pavalgyti daugiau irgi nėra kur. Vieninteliai, kas šiomis valgyklomis džiaugdavosi – tai bomžai, mielai ten atnešantys savo kvapus.
Kažkada UAB „Troleibusas“ padarė didelę klaidą: susigalvojo gerinti veiklą, patys rinktis tiekėjus ir troleibusus gamint. Partijos „Da!“ vadovai viešai nutylėjo, tačiau išvadas pasidarė. Čia gi akivaizdu, kad jei patys ims gaminti ir rinktis, tai nutrūks atkatinė grandinė, kai visokie pardavėjai tą partiją prieš rinkimus pinigais paremia. Todėl UAB „Troleibusas“ buvo prijungta prie UAB „Autobusas“, o paskui paskelbta, kad ir išvis tas buvęs UAB „Troleibusas“ tinklas bus panaikintas.
Taigi, dabar „Troleibusas“ ir „Autobusas“ sudaro vieną korporaciją „Vileikos viešasis maitinimas“, kuri jau seniai prasiskolinusi visiems tiek, kad jau keletą metų kabo ant bankroto ribos. Vienintelė priežastis, dėl kurios šita korporacija vis dar egzistuoja – tai kažkokie seni neaiškios kilmės posovietiniai ryšiai su miesto partijos „Da!“ Vykdomuoju Komitetu, kurio patalpas šitos įmonės gauna už dyką. Ir dar už dyką gauna virtuvinę įrangą, baldus bei netgi dalį maisto produktų.
Neseniai šita įmonė sugalvojo pakeisti apmokėjimą, kad jis geriau atitiktų socialistinius Kim ir Seno principus, teigiančius, kad kiekvienas turi būti nudrožtas pagal išgales, o visi gauti pagal galimybes: anksčiau žmonės turėdavo pirktis kažkokius talonus, pagal kuriuos gaudavo porciją šlykščių makaronų ar kitų vimdalų. Dabar gi žmonės privalo įsigyti kažkokias abonento korteles, o jomis apmokėti laiką, praleistą vimdykloje valgykloje. Kadangi viskas dirba taip prastai, kad lankytojai nuolat stovi eilėse, tai kaina visiems tik padidėjo. Ir žmonės supranta, kad dabar, kuo blogiau dirba tos valgyklos, tuo jie daugiau turi sumokėti. O jei kartais eilė užsitęsė, tai tave visada laiku nubaus prižiūrintis kontrolierius.
Nepaisant tokių nesąmonių, partijos „Da!“ vadovaujamas Vykdomasis Komitetas paskelbė, kad atpigino UAB „Vileikos viešasis maitinimas“ kainas, nes dabar kiekvienas gali suvalgyti daugiau šlykščių makaronų už dyką, jei kartą atstovėjęs eilėje, dar turės pinigų abonento kortelėje tam, kad dar kartą eilę atstovėtų.
Klaiki UAB „Vileikos viešasis maitinimas“ būsena ne šiaip sau atsirado: vadovybė yra irgi iš sovietmečio, apie normalų valdymą žinanti maždaug tiek, kiek kiaulė apie debesis. O ir šiaip, supratimas pas juos keistokas, kaip iš sovietmečio, tad kažkur ten dugnas kiauras: nors abi įmonės turi patalpas idealiose vietose, nors gauna iš Vykdomojo Komiteto krūvas gėrybių, viskas eina velniop ir kažkodėl vieni nuostoliai tik.
Įmonė „Mikrobusas“ dirba kitaip
Įmonė „Mikrobusas“ dirba nesulyginamai geriau: tai greito maisto tinklas, daugelio keikiamas už nelabai sveiką maistą, nes žmones maitina hamburgeriais bei picomis. O ir iškabos klaikios pas juos. Užtat maitina greitai, savo kabokus atidarinėja gerose vietose, kur išties žmonėms reikia, tad daugelis eina pas juos. Ir lankytojai nenusivilia, nes gauna būtent tai, ko ir tikisi: visai valgomai, greitai ir už priimtiną kainą.
Šita įmonė išties nėra didelė – dėl savo ryšių su partijos „Da!“ Vykdomuoju Komitetu jai naujų kabokų neleidžia atidaryti UAB „Troleibusas ir Autobusas“, o neseniai, pasakodami, kad vyksta miesto gatvių pertvarkos, Vykdomojo Komiteto atstovai tiesiog ėmė ir įžūliausiu būdu užmūrijo įėjimus į dalį šių kabokų. Likusiems įėjimai bus užtverti po kelių savaičių, nes specialiai taip sutapo pertvarkos planai. Kaltais dėl uždarymo buvo paskelbti kažkokie partijos „Da!“ nemylėtojai, balsavę prieš tokius veiksmus. Kaip šitaip gavosi – niekas taip ir nesuprato, tačiau partija „Da!“ dabar skelbia, kad dėl visko kalta opozicija.
Kažkodėl tas UAB „Mikrobusas“ labai nepatinka tai sovietinei korporacijai „Vileikos viešasis maitinimas“. Šiosios vadovai nuolat keikiasi, kad iš jų vagia klientus ir visa šitai yra kažkoks sukčiavimas. Savo kalbose jie pasakoja, kad kitur, užsienio šalyse, niekur nepamatysi jokių mikroautobusų greito maisto restoranų. Ir kad tie greito maisto restoranai dirba kada nori ir specialiai siūlo geriausias kainas ir patiekalus „Vileikos viešojo maitinimo“ klientams, juos šitaip pagrobdami, o taip pat klastingai atsidarinėja savo įstaigas ten, kur yra daug norinčių pavalgyti. Būtent todėl „Vileikos viešasis maitinimas“ ir neša nuostolius, o jei ne tai, tai visiems gyventojams būtų labai gerai, nes tada pinigų būtų surenkama daugiau ir maistas būtų skanesnis, o ne kaip paplavos iš viedro.
Kai kurie iš tų nomenklatūrininkų dar pasakoja, kad miesto maitinimo tinklas esantis natūralia monopolija, nes visur pasaulyje miestuose maitinimo įstaigos būna tiktai valdiškos, o kitaip iš principo negali būti, nes tie privatininkai viską tiktai sugadins.
Aišku, viskas yra daug paprasčiau: būdami bukais sovietmečio nomenklatūrininkais, UAB „Vileikos viešasis maitinimas“ nesuvokia, kad pas juos klientų nepadaugės, bet jiems tai ir nesvarbu. Jie paprasčiau mąsto: kol UAB „Mikrobusas“ per prievartą nebus uždaryta, nesigaus pabranginti UAB „Vileikos viešasis maitinimas“ paslaugų, nes jau ir taip kainos yra vienodos.
„Taksi“ vyksta keistos pertvarkos
Kavinių ir restoranų asociacija „Taksi“ – visai kitokia. Dar neseniai tai buvo daugybė smulkių kompanijėlių, kurios turėjo savo mažas šėryklėles, skirtas brangesniems klientams. Geresnės buvo visai džiuginančios – ir maistas geras, ir aplinka graži. Kitos buvo prastesnės, kai kurios bandydavo prigauti lankytojus ir nulupti pinigus, nepaminėdamos, kad garnyras kainuoja dvigubai daugiau už pagrindinį patiekalą ir pan., o dar kitos brangiai pardavinėdavo šiaip gan vidutinišką maistą.
Paskui buvo kažkokia keista istorija: daugelį tų įmonių aplankė inspektoriai ir paaiškėjo, kad pusė jų dar ir mokesčius slepia. Lyg to ir telaukęs, čia nagus prikišo partijos „Da!“ Vykdomasis Komitetas, kuris staiga ėmė ir sukūrė kažkokį UAB „Vileika veža“, suvarė į jį pusę šitų įmonėlių, tapo faktiniu monopolistu atskirame maitinimo segmente, pakėlė kainas bent pusantro karto, o likusios neuždarytos įmonės dabar bando sudurti galą su galu.
Kadangi šitaip prigriebti pavyko ne visas įmonėles, tai susigalvojo dar ir naują išmislą: padaryti inspektavimus, per kuriuos inspektoriai iš „Vileika veža“ tikrintų tas įmones ir jei kas nors pasirodys negerai, tai tinkamai nubaustų.
Buvę lankytojai dėl tų istorijų prasikeikė: surasti, kur pavalgyti, kartais neįmanoma.
Viską lemia UAB „Nuosava“
Tačiau visa ta UAB „Taksi“ yra tik smulkmė, nes dauguma žmonių valgo namie. Produktus jiems teikia supermarketų tinklas UAB „Nuosava“: gali nusipirkti visko, ko tik nori. Ir kainos čia visai neblogos – nuvažiavimui į darbą išleidi kelis litus maistas kainuoja pigiai, jis visai geras, jei nori – gali ir raudonųjų ikrų rasti, o jei nori – gali visai pigių kruopų nusipirkti.
Miesto partijos „Da!“ Vykdomasis Komitetas puikiai žino, kad dauguma neina į tas šlykščias „Vileikos viešasis maitinimas“ vimdyklas, nes naudojasi UAB „Nuosava“ paslaugomis. Supranta jie ir tai, kad „Vileikos viešasis maitinimas“ yra pernelyg šlykštus, nes ten vietoj maisto kažkokios atmatos.
Ir esmė čia netgi ne tame, kad tasai Vykdomasis Komitetas nesuprastų, kas ir kaip: tai, ką jie viešai šneka, niekaip nesisieja su tuo, ką jie išties galvoja. Jie žino, kad būtent dėl tų atmatų dauguma žmonių niekada neis valgyti į UAB „Vileikos viešasis maitinimas“. Jiems visai suprantama, kad tos vimdyklos būtent savo tragiškai nepataisomu darbu bei visiškai nesąmoningu valdymu visus atbaido. Ir ne šiaip atbaido, o jau seniai tapo šlykštumo simboliu.
Bet komunistinis mąstymas labai paprastas ir todėl lengvai išranda naujus planus: štai jeigu uždarysim dalį UAB „Nuosava“ parduotuvių, tai žmonės juk neras, kur nusipirkti maisto, todėl eis į UAB „Vileikos viešasis maitinimas“ vimdyklas, nes tiesiog negalės ir viskas. Tai juk labai paprasta – tereikia prikurti krūvas autobusų juostų ir skaitliukų prie daugiabučių, kaip Klaipėdoje užtvarų, kad į tas parduotuves žmonės nevaikščiotų ir dar papildomai kiekvieną parduotuvę kaip nors apmokestinti.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (1489)
Dar pamiršote paminėti, kad Vykdomajam komitetui vadovaujantis Kim Il-Zuok vietoje UAB „Troleibusas“ ketina atidaryta fantastiškai brangų tinklą UAB „Tramvajus“, kuris didžiąja dalimi bus statumas ant UAB „Nuosavas“ nekilnojamo turto. Kim Il-Zuok yra labai progresyvus lyderis, todėl jam yra labai įdomus „Tramvajus“ – pati pigiausia, lanksčiausia greičiausia valgykla, kurią tik galima rasti XIX-to amžiaus pabaigoje.
Na, matot, šalis tolima -- ne viską gaunasi sužinoti, tad dėkoju už papildymus, kurie tikrai labai relevantiški, nes kažkaip išleidau tą UAB „Tramvajus“ iš akių.
Kadangi matau puikiai esate susipažinęs su Bananistano kasdienybe ir esate be galo protingas graužikas, buvo įdomios tamstos įžvalgos, kodėl toks didis lyderis ir pagrindinis čiuče išmanytojas kaip Kim Il-Zuok nenori UAB „Vileikos metro“ frančizės? Jis taip mėgsta grandiozinius projektus: oranžines kavinukes, maitinimo arenas, sujungti Vileiką su šalimais esančiu Kovna miestu, bet būtent šito grandiozinio projekto įsileisti nenori.
Vat čia yra klausimas, ar nėra ten banalaus dalyko: metro pernelyg didelis ir sprangus kąsnis, o visus pinigus ir per pigesnius tramvajus galima sunaudot -- taigi, kam darytis sau papildomas bėdas, jei pinigų daugiau nebus?
Kažkokia nezuokiška versija. Metro projektas yra visokeriopai dusinamas savivaldybės. Šiuo metu jį bandoma prastumti per Vyriausybę, tai kažkaip logiškos priežasties Zuokui priešintis nebūtų, nes jei projektas gauna palaiminimą, tuomet jis finansuojamas iš valstybinių, o ne savivaldos pinigų, bet priežiūrą vykdys vis tiek miesto valdžia, tai vadinas bus galima optimizuoti transporto sistemą ir sukti tūkstantmečio atkatus iš metro. Plius dar projektas, kurį palaikytų daugiau nei pusė vilniečių, kas tokiai dėmesio šlūchai su žemesniais nei paleckiuko reitingais būtų itin gardus kasnelis. Žodžiu kažkoks nezuokiškas kritiškumas šitam projektui.
Na, jei jau tamsta apie kitus miestus, kaip kad Vilnius, tai galvokit paprasčiau -- klausimas yra per kiek laiko ir kiek, o pinigų kiekis nebegalinis.
Jei visi pinigai puikiai įsisavinami per greitesnius ir mažiau rizikingus projektukus, tai kam dar kažkoks gremėzdas, kurio apmokėjimai bus nežinia kada, gal jau ir kai Zuoko nebus?
Praktiškai viską galvokit, gyvenimiškai 🙂
Nepamirškite paminėti ir UAB „Lėktuvai“. Žmonės kalba kad šers ten visai neblogai ir patogiai, bet bus pažeista dviejų trečiųjų taisyklė, todėl reikės subsidijuoti iš UAB „Vileikos Viešasis Maitinimas“.
Taip, UAB „Lėktuvai“ turėtų tapti tikru tos šalies pasididžiavimu.
Duodi tu Rokiski kaip niekas kitas vaizdu. geras grauzikas esi, sekmes ir toliau grauziant informacija ir pateikiant mums humanoidams, kurie nepasizymi tokia erudicija, vertingas zinias, prapleciancias akirati, apie zlungancia kolonija.
Leiskite dar kiek papildyti: korporacijos “Vileikos viešasis maitinimas” skolos tai yra Vileikos neatlikti apmokėjimai už mokinukų, pietaujančių su nuolaida, maitinimą. Ir dar leiskite papildyti tokiu faktu, kad korporacija “Vileikos viešasis maitinimas” dėl kaži kokių sumetimų valgiaraščių pati sudarinėti negali -- tuos jai baisiai protinga programa sudarinėja korporacija „Apsivalgymo paslaugos“, už ką šiai tenka atiduoti 15% pajamų už parduotas bandeles ir kitas gėrybes.
Tai tik paviršiniai gabaliukai. O gilumoje dar slepiasi daug daug kaštų valdymo klausimų.
Dar tokia nedidelė viešo maitinimo įstaigėlė oranžinės spalvos bus nuo liepos 15 d.
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/nauji-oranziniai-dviraciai-i-vilniaus-gatves-isriedes-liepos-viduryje.htm
O UAB „lėktuvas“ siūlo tiesioginis skrydžius net į 3 miestus! Kitos kompanijos į tuos miestus tiesiogiai neskraidina 😀
Būtų juntami keleivių srautai -- skraidintų ir kitos. Ten kur kiti nelenda -- ten ne laisva niša, o tai, kas nereikalinga.
Man rodos, „Nuosava”, tai čia ne kažkoks maitinimo UAB’as, o tiesiog atskiri „freelanceriai” gamina maistą namuose. Kartais ir kitus pavaišina.
Tai, žinote, yra ir maisto tiekėjas, ir namai. Kaip ten sako -- valgio gaminimas namuose žudo prostituciją, muzikos perrašinėjimas -- muzikos industriją, o nuosava mašina -- viešąjį transportą. Todėl reikia apriboti žmonių galimybes maistą virtis namie.
Prostituciją žlugdo seksas su sutuoktiniu, maisto gaminimas žlugdo restoranus 🙂 Nors… Kartais maisto gaminimas namuose gali vest ir prie prostitucijos žlugdymo akto 🙂
Juokas juokais, bet aš rimtai pergyvenu, kaip teks nuo liepos 1 d. į darbą važinėti, ups, maitintis. Jei anksčiau užtrukdavau 20 min., dabar bus minimum 1 val. Matyt, teks nesidažius lėkt, o akis pieštis kokiam tramvajuj. Bijau, taip ir liksiu be akių…
Kaip tik i tema straipnis delfyje http://verslas.delfi.lt/transportas/ko-nereikia-vilniuje-tramvajaus-ar-metro.d?id=61588068
ir taiklus komentaras:
„Man pačiam teko vairuoti Lenkijos mieste, kur vakare, kai gatvės tuščios, niekaip nepavyko aplenkti autobuso, nes man startavus nuo sankryžos ir vėl sustojus prie kito raudono šviesoforo signalo autobusas nesustodamas pro jas pravažiuodavo. Vairuotojas norėtų persėsti į autobusą ar troleibusą, jei jam stovint spūstyje šis pravažiuotų viešajam transportui skirta juosta.“
Ponas graužike, kalbant apie viešą maitinimą, egzistuoja dar vienas įdomus efektas. Kuo blogiau maitina viešai, tuo daugiau žmonių perka savo orkaites ir gamina namuose. O kai žmogus jau nusipirko orkaitę, jis į kavines daugiau nebeina. Kai mažėja klientų, tenka mažinti viešo maisto kokybę ir taškų tinklą, o tai dar daugiau žmonių priverčia pirkti orkaites. Užsikuria neigiamas save naikinantis ciklas.
Taip, plečiasi UAB „Nuosava“ klientų ratas. Būtent, neigiamas ciklas.
Rokiški, apie tą neigiamą ciklą truputį jau rašei savo straipsnyje. Ir netgi minėjai, kokių priemonių griebiasi tie siaubūnai, kad UAB „Nuosava“ apyvarta sumažėtų. 🙂
Iš viso to, ką parašei, man peršasi išvada, kad reikia kažkaip padaryti, jog Vileika jau nebebūtų partijas „Da!“ forpostas. Gal kartais žinai kokį nors stebuklingą receptą, kuriuo remdamiesi galėtumėm padaryti, kad partija „Da!“ su savo lyderiu nebebūtų Vileikos valdžioj?
Jie sudaro faktinę daugumą. Vienintelis būdas kažką pataisyti -- tai parodyti jų nariams, kad ateities ta šutvė neturi. Tada gal patys išsilakstys po kitas partijėles ir daugumą praras.
Šiaip tai partija “Da!” taryboje turi (nors ir daugiausiai iš visų) tik 12 mandatų iš 51, todėl ji viena negalėtų priiminėti sprendimų. Taigi, po visu tuo slypi ir daugiau visokių veikėjų.
Taip, žinoma, kad jie nekalti, o tiktai turi savo merą ir didžiausią dalį balsų valdančioje koalicijoje, o taip pat gelbsti rubikus, naikina veikiančią transporto sistemą, uždarinėja gatves, kuria kliedesių avialinijas, atsisako mokėti skolas ir tankais traiško mašinas. Čia visi kiti dėl to kalti.
O šiaip tai jo -- įdomių veikėjų slypi ir kitur. Kas be ko. Kai kuriuos pagauna su žymėtais pinigais kišenėje, o paskui prasideda cypsmai, kad STT čia kompromituoja ir sąmokslą rengia. Savo laiku ir „Da!“ vadas panašiai, beje, cypė -- kaip tik netyčia pabėgęs tuo metu kažkur į Lenkiją, bet viskas tik sutapimas ir niekas dėl nieko nekaltas -- visi tai žino.
Žodžiu, komsomolas visame gražume.
Na, mano žiniom, kažkas kažką bando padaryti.
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2013-06-19-visuomenininkai-kreipesi-i-prokuratura-del-a-zuoko-transporto-reformos/103064
Bet ar pavyks, štai klausimas toksai.
Gal dėl to Zuokas neseniai ir pradėjo tuos kliedesius apie Šimonytę. Laikas jam krist.
Puikus postas 🙂 a tie privažiavimus užtvėrę blogiečiai- da“ nemylėtojai ne tik paskelbti, bet ir apskųsti. Tvarka bus 🙂
Man atrodo, kad jie žino, jog jiems dabar jau belieka cypti belenką. Nes nieko kito jiems ir nelieka.
bet tai jūs, vilniečiai, papsakokite, kaip čia tas Da veikėjas vėl buvo išrinktas? Juk jau prieš dabartinės savivaldos rinkimus buvo visiem +/- aišku, kas yra Abonentas, jis ir misteris 15 (ar kiek ten) procentų… O vat ėmėt ir vėl išrinkot… Negi mūsų sostinė pilna naivuolių, kurie išsižioję laukė jo žadėtų 6000 Lt/mėn? „Každomu“?
Taip, čia klausimas, kurį ir patys sau kai kurie užduoda po to, kai patys už tą partiją pabalsavo.
Labai įdomus buvo Bananaliandijos Liaudies Respublikos partijos „Da!“ rinkimų šūkis tuo metu -- „Vagia, bet ir kitiems leidžia gyvent“.
Tą šūkį kartojo visi už tą partiją balsavusieji. Paskui paaiškėjo, kad tie kiti, kuriems leidžia gyvent -- tai tik bendrapartiečiai.
Ar yra alternatyvų? Į tą Rajkomą sąmoningi piliečiai net nebando lįsti (o tie kurie buvo įlindę, nebebando grįžti). Vadinasi lieka socialistai ir konservatoriai, o pas juos jau senai visas pyragas padalintas. Čia bent jau šiokia tokia alternatyva. 🙂
Čia tamsta maždaug taip pasakėt, lyg ta bobutė, kur nepatenkinta buvo kaimynais, tai ėmė ir padegė butą, kuriame gyveno, o kai visas namas kartu su jos pačios butu sudegė, tai pareiškė, kad taip ir reikia, nes bent kokie nors pokyčiai vyksta. Alternatyva šiokia tokia, suprantate.
Nu bet rimtai, buvo gi tarpuzuokiu ir kitų majorų -- viens už kitą baisesni gaspadoriai. Tai ką daryyyt?
Na, taip pažiūrėjus ir palyginus juos tarpusavy, tai Imbrasas, Paksas ir Navickas buvo visai dar neblogi merai. Vien jau todėl, kad neužsiimdinėjo tokiu hiperaktyviu briedu.
Na situacija tikrai nepavydėtina.
Imbrasas su nacionaliniu stadionu irgi nieko tokio? Navickas su pamokomis kontrolieriui kaip ka daryti ir vertinti irgi neblogas? is esmes sostines merai visi niekam tike..
o ka daro Da! vadas -- daug piarinasi, daug rodosi mediose ir vaizduoja itin dirbanti miesto labui. o tos kosmines sapaliones apie trama, metro, avialinijas ir pan -- lakios mero fantazijos isdavos, kainuojancios miestui per ivairiausias studijas ir pan..
O jūs juos sąlyginai lyginkite, sąlyginai -- ne su kažkokiu gėrio/blogio atskaitos tašku, o vienus su kitais.
Štai Imbrasas ir Navickas kažkur skandino lėšas ir išsidirbinėjo, bet nelindo į ten, kur papildomai būtų atimta krūva pinigų ir paslaugų iš gyventojų.
Grafas Z., tuo tarpu, vos atėjęs, pradžiugino šildymo kainomis, o paskui dar ir cirkais su miesto transporto naikinimu, kažkokiomis išrastomis autobusų juostomis ir dar kažkokiais megabriedais.
Kitaip tariant, vieni tiesiog švaistė pinigus, o kai kas už tuos pinigus ir blogį ėmė nešti. O tarp krūvos išleistų pinigų ir jokio rezultato bei krūvos išleistų pinigų ir negatyvaus rezultato yra labai ryškus skirtumas.
Taigi, jei jau lyginame įvairias blogybes ir žiūrime sąlyginai, tai Navickas ir Imbrasas buvo tikrai visai neblogi.
O dar, beje, jei mano atmintis nemeluoja, vienintelis Vilniaus meras, kuris irgi pareiškė, kad nemokės skolų, buvo Paksas, bendrapartietis ir ilgametis grafo Z. bendražygis, kurio vietą libcentristų bardakėlyje grafas vėliau ir užėmė.