Kai mašina pakimba…

Kompiuterastų tarpe prieš kokius 10 metų buvo toks anekdotas:

Važiuoja keliese nauja mašina, pilna visokių navarotų – kompiuterizuota, super-duper, tobulybės viršūnė. Staiga sustoja – kažkas atsitiko. Vairuotojas bando užvesti. Neužsiveda. Bando dar – visvien neužsiveda. Kaip bebando, vis nesiseka. Keleiviai ima dalinti patarimus – patikrinti akumuliatorių, patikrinti, ar degalai nesibaigė, etc.. Niekas nepadeda – neužsiveda ir viskas. Galų gale vienas iš keleivių, kompiuterastas, pareiškia:
– Klausykit, o jei mes viską išjungsim, išlipsim, užrakinsim, o paskui atrakinsim ir vėl sulipsim, gal užsives?

Kompiuterastams sprendimas natūralus: tiesiog perkrauti OS.

Taigi, šiandien važiuojam su draugais vienoj mašinoj, iš Palangos. Mašina – technologinis šedevras, Toyota Prius, hibridas, viską valdo kompiuteris. Stabtelėjom užkąsti. Užkandom. Įlipam. Mašina neužsiveda. Ar taip, ar anaip, neužsiveda ir viskas. Lemputėm mirksi, bet nevažiuoja. Vairuotojas ir taip, ir anaip, ir raktelį įkiša, ir ištraukia, ir "Start" mygtuką spaudo, kažką perjunginėja, bando atrakint, užrakint – nei velnio. Po gerų 5 minučių bandymų kyla mintis: o gal visi išlipkim, užrakinkim, atrakinkim ir vėl įlipkim. Ir ką jūs manote? Mašina persikrovė, kompiuteris užsivedė, važiuojam toliau 🙂

Kiek pavyko išmastyti – priekinėse sėdynėse esantys davikliai nustato, kad mašinoje yra keleivių ir jei neišlipi, neišjungia kompiuterio, kad ir ką darytum. Tuo tarpu visiems išlipus ir jau tada užrakinus, kompiuteris išjungiamas, tad ir persikrauna. Pakibo, atrodo, todėl, kad sustojus, buvo pamirštos įjungtos lempos, bent jau tokią išvadą padarėm…

Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui

Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.

Dalinkitės visur: Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on Twitter

15 thoughts on “Kai mašina pakimba…

    1. rokiskis Post author

      Bet užtat didelė mašina teryja 5-6 litrus ir mieste, ir ant trasos. Aišku, klausimas, kaip su baterijom bus, bet bent jau šiaip tai navarotai atrodo labai neblogai.

      Reply
  1. grybukaras

    hehehehhee, visai neprastai. Iš manęs bajanas, bet gal kas negirdėjo. Programerį žmona siunčia į parduotuvę. Sako ‘nupirk duonos, jeigu bus kiaušinių, tai paimk šešis’. Ans grįžta su šešiais kepalais duonos ir sako ‘kiaušinių buvo’.

    Reply
  2. xerksas

    Jėga :))) O dabar pagalvok, kad pirmojo „slapuko“ F-117 OS buvo „windows“ pagrindu ir taps aišku, kodėl tiek avarijų tarsi lygioje vietoje ir kodėl lėktuvą išėmė iš ginkluotės vos po 25 metų naudojimo. Ore, bl…, iš kabinos perkrovimui neišlipsi…
    P.S. Jei gerai supratau, tu lyg su kontiuperastais bedrauji? Gal kas gali padėt:
    Reikalingas kompiuterastas, galintis liepsnosvaidžio ir plieninio šepečio pagalba išvalyti smegenis „Acer Aspire 3100“, kad šios taptų švarios ir tyros, it į sekso vergiją parsiduoti svajojnati Kalabybiškių mokinukė, o paskui užkrautis jas arba legaliu XP, arba langų rėmuose dirbančiu Ubuntu. Žertvos nuotrauką pridedu.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001008627090#!/photo.php?pid=61885&id=100000967433904

    Reply
    1. Anonymous

      s2
      Originalų XP diską tebeturi? Lipdukas yra, kiek matau.
      > arba langų rėmuose dirbančiu Ubuntu
      O ką šitas reiškia?

      Reply
      1. xerksas

        Tame ir šūdas
        kad originalaus disko neturiu. Beje, jis mažai ir padėtų, nes originale buvo „Višta basic“. Būtent todėl šalia jos buvo įpjauta XP ir dar taip gudriai, kad specialiai tam padaryto disko pagalba perėjimas nuo vienos OS prie kitos trukdavo mažiau nei 10 min.
        Bet vieną negerą dieną kompas lūžo (įtariu, po 4 mėn nenaudojimo pastoviai neatsinaujinusi apsauga neatlaikė virusų atakos) ir buvo atiduota gaivinimui su visais priedais. Kiek laiko dirbo, bet jau lėtai, paskui kelis kartus vis būdavo duodamas pagyvinti bet tik blogiau išeidavo. Įtariu, adminas buvo bybys, kuris vietoje rimto darbo tik pinigus ėmė, tad galiausiai liko pasiūstas NaX. Dabar kompas dirba kaip senas radikulitinis diedas (pasikrovimas -- apie 15 min., jei savaitėlę pastovi nejungtas, tai su keliais perkrovimais iki išsijudina ir pusvalandis praeina).
        Bet pati „geležis“ mažai naudota, mano poreikius iš laptopo 100 proc. atitinkanti, tad mesti gaila. Todėl ir noriu padaryti jam pilną valymą, formatavimą ir perkrovimą legalia ar atviro kodo OS.
        „Langų rėmuose dirbanti Ubuntu“ -- tai šitai: http://www.andlinux.org/ Beveik idealus mišrūnas -- intersnukis XP, bet turinys Linux.

        Reply
    2. rokiskis Post author

      Žinok, tokio izvrato, kaip nupasakojai, man rodos, normalus kompiuterastas nedarys, nes kur čia prasmingumas? 🙂
      Mesk velniop tą vištą, kam tau ta wimdozė išvis? Susiinstalink paprastą gryną linuxą ir bus rami galva -- jokių ypatingų žinių tam nereikia -- įkiši kompaktą, paspaudai „next“ ir viskas 🙂

      Reply
  3. literatka

    vieną kartą vos nemiriau iš juoko, kai vienas pažįstamas negalėjo mašinos atrakinti. ji turėjo pati atsirakinti, sureagavus į raktų pakabuką specialų. ir štai, kažkas „užsikirto“. vargšas žmogus 10 minučių lakstė aplink mašiną. tai iš vienos pusės raktais pabarškina, pavizgina, tai iš kitos. vaizdelis buvo geras :)))

    Reply
    1. xerksas

      Mano draugas tokio bajerio dėka prie pora metų dešimtmetį Saabą už 5000 Lt nusipirko. Atėjo žiūrėti mašinos, o pardavėja į ją patekti negali 🙂 Po neilgų derybų ir pasiūlymo palikti damą vieną su nejudančia mašina tuščioje aikštelėje sulygo kainą. Tiesa, paskui pats iki ryto vargo, kol atrakinėtoją susirado.

      Reply
  4. Pingback: Hibridai ekonomiški? Tikrai tikrai? « Rokiškis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *