Galų gale, jei jau daviau jums krūvą katinėlių ir erotikos, tai duosiu jums ir užribio. Kartais būna nuotraukų, kurios tiesiog sunkiai suvokiamos. Nors kai kurios iš jų gal ir darytos, neturint jokių meninių užmojų. Paprasčiausiai būna, kad sunku paaiškinti, kaip išvis ten kažkas tokio galėjo būti. Išsyk įspėju – nepilnamečiams ar silpnų nervų žmonėms geriau nežiūrėti, nes maža ko prisigalvosite iš kai kurių nuotraukų. Daugumos fotografijų autorių nežinau.
Man Ray. Bronislava Nijinska, 1929 metai.
Iki pat XXa. pradžios pas vokiečių, tiksliau labiau Prūsijos studentus buvo labai paplitęs paprotys - rengtis dvikovas, per kurias būtų prisirenkama randų ant veido. Kad nebūtų sunkių sužalojimų, būdavo apsirengiama storais drabužiais, užsimaunami akiniai. Ant veido pasilikę randai buvo laikomi tikru pasididžiavimu.
Mieganti mergina
Frank Eugene, metai nežinomi.
Eifelio bokštas. Ai Weiwei, "Perspektyvos studija".
Viena iš ikoniškiausių feministinio judėjimo nuotraukų. Kathrine Switzer nelegaliai dalyvauja Bostono maratone. Ją bando sulaikyti maratono rengėjas Jock Semple, kurį nustumia Tom Miller, bėgikės sugyventinis. Iki tol moterys lenktynėse galėjo dalyvauti tiktai be numerio, kaip neoficialios dalyvės. Katherine Switzer užsiregistravo kaip "K.V.Switzer", todėl buvo nuspręsta, kad ji yra vyras - taip ir gavo numerį. Jau maratone Jock Semple bandė ją pasivyti, rėkdamas "Dink iš mano lenktynių ir atiduok man tuos numerius". Katherine Switzer išsisuko ir baigė finišą, kaip pilnavertė dalyvė moteris, valanda atsilikusi nuo neoficialiai bėgime dalyvavusios Bobbi Gibb. Pastaroji, savo ruožtu irgi buvo pagarsėjusi: metais anksčiau taip pat nelegaliai, bet be numerio nubėgo tą maratoną, tapdama pirma maratonų bėgike - moterimi. Iki tol buvo skaitoma, kad moterys maratono išvis negali bėgti, nes fiziologija ne ta. Kathrine Switzer bėgimas turėjo specifinių konsekvencijų: JAV mėgėjiškos atletikos asociacija uždraudė moterims dalyvauti bet kokiose rungtynėse, kur jos galėtų konkuruoti su vyrais. Bet po 5 metų sporto organizatoriai pasidavė.
Nežinau, kas čia per aparatas. Viršuje matosi užrašo "NESTLE" apačia. Sprendžiant iš įrangos, tai gali būti tiesiog šiaip kažkokia nesąmonė.
Prancūzų kariai Alžyre. Metai nežinomi. Karas - štai kas yra tikroji pornografija.
Amerikiečių B-25 bombonešiai skrenda virš Vezuvijaus ugnikalnio. 1944 metai.
Kažkokios neaiškios apeigos. Galimai kokios nors Anton LaVey juodosios mišios arba kažkas panašaus.
Dar viena ikoniška feministinio judėjimo nuotrauka - 1914, kai už savo teises kovodamos, badavo JAV sufražistės, jas maitindavo per prievartą, per vamzdelį. Žurnalistė ir rašytoja Djuna Barnes nutarė išsiaiškinti, ką jaučia taip maitinamos moterys ir paprašė, kad ją irgi taip pamaitintų. Po to, kai Djuna Barnes aprašė savo potyrius, visuomenės nuomonė gerokai pasikeitė, o kovotojai prieš moterų teises pasigadino savo reputacijas, kaip grubūs žvėrys.
Erwin Blumenfeld. Diktatorius. Paryžius, 1937 metai.
Helmut Newton. Mansardoje, Los Angeles, 1985. Ne, čia jums jūsų vaizduotė žaidžia, o išties tai ji sausainį valgo. Šita nuotrauka Christie's aukcione buvo parduota už 13 tūkstančių dolerių.
Edward Steichen, Sunkios lelijos. 1936 metai.
Kažkokie hipiai suka suktines. Su kažkuo tenai.
Šokėja šoka kažkokį gyvatės šokį
Guy Bourdin, nežinomi metai
Friedrich Seidenstucker, 1948
Moterys rūko
Robert Mapplethorpe
Panašu, kad XIXa. nuotrauka, kur bulvės... Ar ne bulvės visgi?
Bas Jan Ader, Kritimas. Amsterdamas, 1970.
Merginos ir škotų kareivis, 1926
Tatuiruotė, Jėzus Kristus, 1899
Na, tikiuosi, kad smegenų nenusilaužėt, žiūrėdami į visą šitą nuotraukų kratinį.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
Super. Ai Weiwei gali prirašyti prie Eifelio bokšto, pavadinimas „Perspektyvos studija“.
Papildžiau, ačiū 🙂
Ties vaiko nuotrauka prie kurio galvos prijungtas aparatas su uzrasu „Nestle“ tai manau, kad cia tiesiog plauku formavimo priemone, senais laikais apie 1880 tokie aparatai arba lygino arba garbanodavo plaukus 🙂 http://www.collectorsweekly.com/articles/bizarro-beauty-products-from-1889-to-now/
Aha, jo, tamsta teisus -- čia gi elektriniai bigudukai, kažkokioje rimtoje moterų kirpykloje aiškiai.
O aš buvau sugalvojęs, kad čia koks nors aparatas, kuris pasitenkinimą turėtų matuot, valgant šokoladą, tik vat technika pernelyg primityviai atrodanti, tai tokia versija neįtikinama buvo.
Tas aparatas išties keistas. Nestle tokių logotipų niekada nenaudojo. Netgi nenaudojo tokio fonto. Tai gali būti sutapimas (20 a. pradžioje pasitaikydavo, kad kompanijos, nepriklausomai viena nuo kitos pasivadindavo vienodai), arba ten ne pilnas pavadinamas (pvz. koks nors Netsler ar pan.). Google image search irgi rezultatų nedavė. Beje suktines gamina ne hipiai, o beatnikai, arba bent jau beat generation prijaučianti liaudis.
Bytnikai, hiparikai… Nu jo, šitie išties ne visai hipariškai atrodantys. Panašu, kad prekybai ruošiasi.
Būna ir baisesnių: http://www.funwithgore.com/file/5013 Dėl šitos foto daug meniškesnės versijos feisbukuose didžiulė diskusija verda, moralu ar ne tokias „laikint“ ir išvis į FB kelt.
Ponas Engra, tamsta esate pridūrkas, nes galvojate, kad čionai kažkokias pornografijas postinsit ir bus labai smagu, nes tai esą bus į temą.
Kai tamsta meno neskiriat nuo kraupenų -- tai problema yra tamstos galvoje. Ta problema yra paprasta -- smegenų trūkumas.
šiuo atveju nevisai sutikčiau su tamsta chamiaku: jūsų įdėta nuotrauka su 2 kareiviais ir moterim -- ne ką mažesnė kraupena…
Taip. Ji tyčia įdėta, kaip kontrastas. Bet čia ir yra skirtumas: joje nėra nieko baisaus tiesiogiai. Ji yra baisi dėl to, ką mes suprantame, ją matydami.
Ponas Rokiški, pastebiu įdomią skubėjimo laikyti kitus pridūrkais (a.k.a. debilais, bet čia jau p. Užkalnio žargonas) tendenciją. Linkiu kiek rečiau ją taikyti.
Jūsų įdėtas nuotraukas labai primena (arba atvirkščiai) FB „The Macabre and the Beautifully Grotesque“ grupės turinys. Tie, kam patiko šios foto, ras į ką akis paganyti ir ten.
Ponas Engra, kadangi 80 procentų populiacijos yra pridūrkai ir dibilai, kas yra įrodyta dar XIX amžiuje paties Pareto, visų priskyrimas pridūrkams irba dibilams yra adekvatus pagal nutylėjimą.
Būtent todėl tamsta esate neteisus. Nes čia man kiti turi įrodinėti, kad jie ne pridūrkai ir ne dibilai.
„Kažkokios neaiškios apeigos. Galimai kokios nors Anton LaVey juodosios mišios arba kažkas panašaus.“
Ką tamsta šnekate, čia dori katalikai! Iš kur juodosiose mišiose kryžių nešančio Kristaus statūla?
Fotografuota Ispanijoje, tenais yra tradicija per Didžiąją Savaitę tokias kuklukskališkas procesijas rengti.
http://www.euroclubschools.org/userimages/Domingo_de_ramos_astorga.jpg
http://www.eyeonspain.com/spain-magazine/newimages/procession2.jpg
http://static4.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/1100-0/photos/1333646576-holy-week-procession-in-santander--spain_1142860.jpg
Ponas Pseudoistorike, tamsta pasisakote kategoriškai, o tamstai visgi reiktų čia pripažinti, kad spėjate taip.
Taip, gali būti, kad čia viskas tvarkoj. Bet LaVey nuotraukų esu kadaise matęs -- panašių scenų ten irgi yra. Ir puošnumą bei teatrališkumą labai mėgdavo. Ir vyrukas nuotraukoje jį iš veido gan primena.
Kad čia nelabai kas daugiau but negali (na gal, ne Ispanijoj, o kur Lotynų Amerikoj): Ispaniškos D. Savaitės procesijos centras yra tokia maskaradiška eisena, kurios metų nešami pjedestalai su statulomis, vaizduojančiomis paskutines Kristaus gyvenimo dienas, kas čia ir pavaiduota (suveskit į Google „Holy Week in Spain“ ir pasižiurėkit pats. Tiesiog dėl fotografavimo kampo nesimato nešėjų, tik du šalia einantis procesijos dalyviai.
Kas dėl LaVey,tai jis nėra vyrukas nuotraukoje, nes vyrukas nuotraukoje yra statula. LaVey, beje, buvo plikas ir nenešiojo peruko.
O jo juodosios mišios, nepaisant pomapastikos ir pan. vizualiai labai skyrėsi nuo katalikų procesijų. Pas LaVey, pvz. vienas butinu elemetu buvo plikos mergos (tik nesibarkit dėl pornuchos):
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2lb9dxuT21ql29hso1_500.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7vzowOciJ1qfwvrqo1_500.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-jhGNnAL6Jw4/Ty9FjK5c0yI/AAAAAAAADlc/YSuHM8GOcoo/s400/anton+lavey+and+friends.jpg
Gal ir taip. Bet tai visvien yra daugiau spėjimas.
Aš dar vieną versiją turiu -- kad čia išvis iš kažkokio filmo kadras 🙂
Apie tuos feministinius judėjimus ir kovas už savo teises galėtumėte atskirą straipsnį parašyti. Žinau, kad rašėt. Bet matau, kad atsargoje laikote daugiau tokių pikantiškų detalių.
Labai jau plati tema būtų rašyti apie feminizmo istoriją. Pernelyg plati, neaprėpiama beveik.
čia irgi neblogų yra:
http://www.4funpics.com/2011/03/weird-retro-photos.html
Pingback: Dar jums nuotraukų siurrealizmo « Rokiškis