Kaip nereikia daryti marketingo

FailŠtai tokį gavau komentarą į savo blogą prieš kelias dienas:

Mielas blogeri,

Vilniaus miesto pirkinių ir laisvalaikio portalas URBANDAY.lt kviečia tave į bloger’ių konkursą „ Akcijų ir nuolaidų karštinė Lietuvoje“. Jei esi originalus, įdomus, šmaikštus, ar tiesiog turi ką šia tema pasakyti, dalyvauk! Pačius geriausius apdovanosime el. parduotuvės VARLĖ.lt įsteigtais vertingais prizais!

Geriausieji bus apdovanoti šiais prizais:

– 1-os vietos laimėtojas bus apdovanotas Olympus Mju-1040 fotoaparatu;
– Originaliausiam rašytojui atiteks 16 GB talpos USB raktas;
– Dar tris “grieko” vertus rašinius apdovanosime puikiomis DELUXE PRO ausinėmis.

Daugiau informacijos adresu http://urbanday.lt/blog-u-konkursas.240.lt.html

Kadangi mada traukti blogerius į reklamą Lietuvoje aiškiai stiprėja, tai šiuo pavyzdžiu pabandykim panagrinėti, kaip ir ką reikia daryti, norint gauti geresnį rezultatą ir išvengti visokių klaidų-bėdų. Taigi, kokios čia problemos su šiuo pranešimu ir su visa akcija ir ką reikia keisti?

  • Pranešimas atsiųstas į blogą automatiškai arba kopypeistinant standartinį iš anksto paruoštą pranešimą (kiek pažiūrėjau Google). Dėl to jis blogerio supratimu išsyk tampa spamu. Spamas neturi jokių šansų – tą ir matome, jei pasitikriname, kokie gi to konkurso rezultatai: iki šiol nėra paskelbta nei vieno rašinio. Nes, matomai, nei vieno rašinio iki šiol ir negauta. Klaida – labai paprasta: norima susilaukti protingo, apgalvoto ir netgi kūrybinio atsako į neprotingą, nekūribingą, masei pritaikytą skelbimą.
    • Kaip reiktų daryti: realiai kreiptis į konkretų žmogų, be jokių kopypeistų. Labai paprastai, pvz. „Rokiški, mes turim parduotuvę, neturim pinigų konkuruot su didžiaisiais, gal gali mums padėti?“
  • Bendras požiūris (įsivaizdavimas) yra neteisingas. Konkursai dėl tokių pigių priziukų puikiai tinka vaikams. Tačiau blogeriai, sugebantys rašyti pakankamai rimtus tekstus, dažniausiai jau seniai ne vaikai. Didesnį lankomumą turintys blogai dažniausiai priklauso žmonėms, kurie jau ir patys neretai vaikų turi. Vaikiškas buzas? Mes matome, kad tai dar viena projekcinė klaida, labai panaši į pirmąją – reklamos organizatoriai nesugeba identifikuoti jų pačių targetinamos grupės interesų.
    • Kaip reiktų daryti: išsiaiškinti, kas tokie yra tie blogeriai, iš kurių nori reklamos. Ir pasidomėti, kas jiems įdomu, o ne bandyti statyti juos į savo turimą „konkursantų“ projekciją.
  • Konkurso vertė yra neadekvati, jei žiūrim į tai, kaip į tiesiog konkursinį apmokėjimo būdą. Tiesiog žmogiškai – kurių galų man dalyvauti kažkokiame konkurse, kuris neaišku, koks, dėl šanso laimėti fotoaparatą, kai mano paties turimas fotoaparatas yra bene 10 kartų brangesnis už tą, kurį jie siūlo? Aš jau nekalbu apie kažkokias ausines. Pareklamuoti gerą projektą aš galiu už dyką, vien dėl to, kad jis man patiko. Arba vien dėl to, kad maloniai pabendravom su žmogumi, kuriam reikia. Vaikiškas priziukas, kurį nežinia, ar gausi – tai ne tas dalykas, dėl kurio kažkas stengsis.
    • Kaip reiktų daryti: ne pinigai yra esmė. Daug geresnis būdas – tiesiog imti ir padovanoti kokius nors marškinėlius su reklamuojamu portalu, ar dar ką nors. Ir dar kartą pagalvoti apie tai, kokių žmonių dalyvavimo nori. O tuo atveju, jei visgi norisi remtis pinigine verte, reiktų įvertinti kainą realistiškai.
  • Bandymai reguliuoti turinį ir apsidrausti yra išvis būtų juokingi, jei ne tai, kad jie labai tipiški. Paskelbus tą konkursą, štai kokį sakinį aptikau jo puslapyje (įdomu, kas gali parašyti ką nors bent minimaliai prasmingo pagal tokį reikalavimą, net jei ir užsimanytų parašyt):
    • Rašinyje turi būti paminėti naujojo Vilniaus miesto portalo www.URBANDAY.lt  privalumai (Prieš dienos akcijų puslapius: kelios akcijos vienu metu, NAUJIENA – nemokami nuolaidų kuponai SMS žinute arba el. paštu, jokios registracijos ar sąskaitų internetu; Prieš sausus įmonių katalogus: patogi įmonių paieškos sistema, renginių bei įvykių skiltis, prekių bei paslaugų pavyzdžiai, įmonių profiliai su nuotraukomis ir aprašais).
    • Kaip reiktų daryti: bet kaip, bet be tokių reguliavimų. Nori reguliuoti tokias detales – pats ir rašyk. Nori, kad apie tave parašytų kažkas kitas – tai ir duok tam kitam rašyt.

Praėjus kelioms dienoms po to, kai gavau tą pranešimą, konkurso organizatorių puslapyje esančios sąlygos pasikeitė, iš ko galim spręsti apie tai, kad įmonė visgi daro ne formaliai, o atsižvelgdama į realius rezultatus. Pokyčiai, kuriuos padarė įmonė, yra teisingi, pavyzdžiui, aukščiau minėtas reguliacinis punktas pakeistas į žymiai švelnesnį:

  • Rašinyje turėtumėte apsvarstyti, koks, jūsų manymu, turi būti patogus ir patrauklus „Tavo miesto portalas“ (pvz.,  įmonių paieškos sistema, renginių bei įvykių skiltis, prekių bei paslaugų pavyzdžiai, įmonių profiliai su nuotraukomis ir aprašais, nuolaidos, akcijos ir viskas, kas šauna į galvą). Taip pat siūlome išsakyti mintis apie nuolaidų kuponus siūlančių portalų, tokių kaip www.URBANDAY.lt , naudą/reikalingumą.

Kaip matome, jau taip griežtai nereikalaujama krūvos visokių dalykų. Tačiau tai visgi tik pusė žingsnio. Jei kažkas sugalvos dalyvauti konkurse, jam ir taip bus aišku, dėl ko tas konkursas daromas ir apie ką rašoma. Todėl geriau į autorių kūrybą nesikišt išvis, nes bet koks kišimasis trukdo autoriui ir paskui išlenda jo skaitytojui, kaip akivaizdi užsakomoji reklama. O to nenori nei autorius, nei konkurso organizatoriai.

Galim pastebėti, kad bandyta taisyti ir daugiau pirmųjų klaidų, pavyzdžiui, konkurso taisyklės jau spėjo pasikeisti į tokias (jau tik du punktai):

– Pirmuosius 10 užsiregistravusių bloger’ ių apdovanosime puikiomis DELUXE PRO ausinėmis.
– Daugiausia diskusijų Facebook’e bei blogo forume sulaukęs rašinys bus apdovanotas pagrindiniu prizu – Olympus Mju-1040 fotoaparatu;

Galim spėti, kad pirmasis naujas punktas atsirado po to, kai nesusilaukta iš blogerių jokios reakcijos į paskelbtą konkursą. Tai irgi žingsnis teisinga linkme, tačiau irgi tik pusinis (grynai mano požiūris – paprastas: kodėl kažkur registruotis dėl kažkokių kinietiškų ausinių? kam man to reikia?). Kaip jau minėjau aukščiau, žymiai paprasčiau būtų buvę tiesiog kam nors padovanoti ir paprašyti ką nors parašyti.

Galų gale, noriu pasakyti bendrai, ką galvoju. Nepaisant krūvos klaidų ir nesupratimo, akcijos organizatoriai verti pagyrimo. Jau vien už tai, kad atranda blogosferą. Jau vien už tai, kad supranta, jog blogai gali padaryti labai rimtą įtaką jų verslui. Būtent dėl tokio iš įvairių įmonių ateinančio supratimo aš rašiau teigiamai apie daugelį, tiesiog pabandydamas atrasti kažką, kas patiktų man, kažką, kas paliktų įspūdį, kažką, kas būtų įdomu.

Aš iki šiol atsimenu, kaip kai kurie mane keikė net ir gyvai į akis dėl to, kad teigiamai pažvelgiau į Švyturį, o juk jie mane pasikvietė, mes pabendravom – tai buvo smagu, tai buvo mano labai pasikeitusio, teigiamo požiūrio priežastimi. Tam nereikia jokių pinigų. Kitus aš giriu net išvis neprašomas, kaip pvz., gyriau Homeburger (ir ten vėl susilaukiau kaltinimų, kad kažkas kažką apmokėjo) – vien dėl to, kad man realiai labai patiko. Aš daviau patį aukščiausią balą, kokį kada nors esu davęs DOMM Lounge – nes jie buvo tikrai skanūs iki svaigulio. Aš vis dar neprisiruošiu (bet tikrai prisiruošiu) parašyti apie nuostabią Pelytę Smailytę, kurios istorijas tiesiog gavau dovanų, be jokių reikalavimų ką nors parašyti. Man tos istorijos tikrai patiko, būtent todėl aš apie jas būtinai parašysiu. Tai juk paprasta – jei kažkas patinka, tai ir parašai kažką teigiamo.

Bet aš nesiruošiu iš savo blogo daryti reklaminės užsakomųjų straipsnių platformos, nes tai tik bendravimo vieta. O mes juk nenorėtume bendravimo paversti į kokį nors spamą, tiesa?

Norint organizuoti reklamą per blogerius, pirmiausiai į juos tiesiog kaip į žmones turėtų pažvelgti patys reklaminių akcijų organizatoriai. Juk kiekvienas blogeris rašo dėl to, kad nori pasidalinti savo mintimis, pabendrauti, padiskutuoti. Argi tam būtinai reikia konkursų ir pinigų? Viskas žymiai paprasčiau 🙂

Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui

Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.

63 thoughts on “Kaip nereikia daryti marketingo

    1. Rokiškis Post author

      ĖĖĖėėė 😀 Tai reiškia, kad pažįstamas? 🙂 Tai trumpai tiesiog, paaiškink jam, kad paprasčiau reikia. Su žmonėm bendraut, o ne kosminius projektus daryt 🙂

      Reply
        1. Rokiškis Post author

          O veltui neina. Nes tu esi viena iš lietuviškos blogosferos figūrų ir tavo pagalbą sunku būtų pervertint.

          Reply
  1. kreivarankis

    Aš tokio komentaro negavau ir tai leidžia padaryti išvadą, kad akcijos organizatoriai nuosekliai ir atidžiai išsistudijavo mano blogo blogo turinį ir nusprendė, kad jo profilis neatitinka akcijos organizatorių koncepcijos 😀

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Gal būt jie nutarė, kad tu parašysi apie tai, kaip Platonas bandė suvedžioti Aristotelį, žadėdamas, kad parodys internetuose tą elektroninę parduotuvę. Tai būtų labai kontraversiška.

      Reply
    2. pow

      greičiausiai tavęs nerado tarp milijono, arba pražiopsojo, bet jei nori gi gali irgi iškeikti 😀 gal pakeis taisykles ir visiems po fotiką duos 😀 aš nesupykčiau 😀

      Reply
  2. skirtumas

    hehe 🙂 o gal jie apie lj’us nežino nieko, kad tokį nemokšišką tekstą rašo? 🙂

    Aš beje, perskaitęs, iškarto trashinau. Nespaminau, nes jaučiau kažką teigiamo. Viską labai gražiai iš dekonstravo Rokiškis. Nebebėra nei ką pridurti. Tiesa, Vaiduoklis jį kažkaip praleido pas save, jau norėjau sakyti „xūlia neištrynei?“ 😉

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Nu, aš irgi pradžioj galvojau ištrint, bet paskui nutariau paanalizuot, nes seniai jau nekabinau vadybinių ir marketinginių temų 🙂

      Reply
  3. scania

    Aiškiai parašytas straipsnis, suprantamai. Jei žmogiškai galvoti. Va, tik nežinia kaip mąsto vadybininkai. Juk jie kuria tas visas nesuprantamas akcijas atrakcijas? 🙂

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Jie neretai tiesiog būna nesusidūrę ir labai linkę remtis spėlionėmis ir įsivaizdavimais, t.y., savo projekcijomis, o ne analize. Iš to kyla visokios konsekvencijos.

      Reply
      1. scania

        Būtent -- !!! Kam jiems žiūrėti į gyvenimą, jei visų vadybos gudrybių išmoksta iš knygų/aukštųjų/žemesnių/draugų/ar dar kokios būsimųjų vadybininkų vietos, ir jiems viskas visada žinoma geriau 😀
        Jiems atrodo -- dirba, mums atrodo -- spėlioja dėlioja… 🙂
        Beje, tai galioja ir kitur. Kartais žmoniškas poelgis atstoja dešimt ekonomikos dėsnių 🙂

        Reply
        1. Rokiškis Post author

          Ponuli, tamstos klavišais byloja tiesa. Ir galėčiau tamstos žodžius patvirtinti ne tik iš žmogiškos, bet ir iš labai rimtos metodologinės pusės.

          Reply
  4. vaida

    hehe, aš jau kurį laiką vis pasiūlau pasiūlau įtraukti į marketingą blogosferą, ir vis susilaukdavau skepticizmo, esą nesutiks, pareikalaus daug pinigų ir pan. Tai sakau, reikia pasikalbėti, paklausti -- mano argumentai būdavo panašūs į tuos, kur čia žali… dabar ir aš galiu kai kam nusiųsti šitą nuorodą -- in your face!!! 🙂

    Reply
  5. Ashtroka

    Aš irgi gavau, ir netgi mintis kilo kažką parašinėt ta proga, bet taip, kad jie žagsėtų 🙂 tipo rašinėlis, pretenduojantis į prizą, bet su užsuktom mintim, kad gaunasi nei tai pagyrimas, nei tai kritika. Kaupiuosi 😀

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Man tai dabar jie galėtų duot prizą už originalumą, dar vieną USB fleškę turėčiau 😀

      LOTULIUKAS 😀

      Reply
    1. Rokiškis Post author

      Vat žinai, aš apie tai ir galvojau, rašydamas. Bet visgi pagalvojau, kad geriau paaiškinti, nes jie visgi eina teisinga linkme, tegul ir su labai didelėmis klaidomis.

      Ir dėl to negaila tos reklamos. Juk išties tai jie bando kažką gero padaryt 🙂

      Reply
    2. Nerius

      na, jei čia reklama, tai galvazmogupuosia irgi padare reklama Kreditui5000 pas mus :). Ir ar jie laimingi dėl tokios reklamos ?

      Reply
      1. Rokiškis Post author

        Čia, Neriau, aš su tavim pasiginčyčiau 🙂 Yra toks principas marketinge -- bet koks paminėjimas visvien yra paminėjimas, ypač ilgesniame periode, nes atmintyje fiksuojasi ženklas, o ne konotacijos.

        Palygink kad ir su politikais, pvz., su Šatrija, Pavliku ar Padleckiu -- jiems jau nesvarbu, kaip juos kas minės, svarbu, kad bent jau išvis kas nors ką nors parašytų.

        Su lupikautojais truputį kitas atvejis -- jie reklamos patys sau prisidaro tiek, kad dar labiau pareklamuot jau sunku, net ir norint. Tad esmė greičiau jau darosi kita -- apšviesti potencialias aukas apie tai, kokia realybė.

        Reply
        1. MariukasM

          Klysti. Bent jau mano atveju. Perskaičiau tavo įrašą bei dar esančius komentarus. Ko pasekoje man užsifiksavo čia išreikštos mintys,bet tikrai pamiršau kas ten tokie buvo 🙂

          Reply
          1. Rokiškis Post author

            Tai trumpalaikės reakcijos esmė. Ilgalaikė atvirkščia. Kai praeis pusmetis ar metai, būsi užmiršęs viską, bet netyčia užsukus į jų puslapį, jis pasirodys kažkur girdėtas, t.y., liks pozityvas. Tokia yra esmė.

            Reply
  6. Zeppelinus

    O tai čia tik popistams tokie viliojantys kvietimai? [sad]

    „Jei esi originalus, įdomus, šmaikštus,…“

    -- o tai bene aš ne toks? [very sad]

    „…ar tiesiog turi ką šia tema pasakyti,..

    -- negi yra tuo abejojančių?! [very very sad]

    Kas per diskriminacija? Gal aš kaip tik svajojau apie nebrangią muilinę ar kiniškų ausinių porą?

    Ir jie net nesuteikė man šanso…?

    Ne Varlė, bet tikras Zhaltys.lt jie yra tokiu atveju….

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Nu vat, tai tu imk ir parašyk, ir visvien sudalyvauk konkurse 🙂 Jų FB iki šiol nėra nei vieno paskelbto berods straipsnio, taip kad turi realų šansą 😀

      Reply
    2. Nerius

      Ne tik popistams tas pasiulymas buvo. Mes irgi gavome, tačiau padarėme ignorą. Kažkaip labai jau atžagariai nuskambėjo tas pasiūlymas.

      Reply
      1. Rokiškis Post author

        O aš, matai, atkreipiau dėmesį, kad tai ryškus worst practice atvejis ir nutariau tai paanalizuot. Tai labai pamokantys dalykai. Ir pats pasiaiškinu specifikas, ir kitiems dar parašau -- kiek pastebėjau, Commonsense.lt irgi panašiai daro 🙂

        Reply
        1. pow

          labai bokalai panašūs į nickus.. 😀 tai rašykit, rašykit 😀 po to dar prikomentuosit, koks jis blogas… 😀

          Reply
          1. Rokiškis Post author

            Ghr ghr ghr ROFL LOTULIUKAS 😀

            Bokalai-nikai -- nu konkretus paga Froidą 😀

            LoL 😀 😀

            Made my day, Donatas pavarė 😀

            Reply
            1. Donatas

              Čia apple’o spell chekeris Froido dėmesį patrauktų. Jei nepažiūri kaip pataise, tai gali tapti buitines kalbos Salvadoru Dali 🙂 🙂

              Reply
  7. Pingback: Tweets that mention Kaip nereikia daryti marketingo « Rokiškis -- Topsy.com

  8. 209

    Klaida – labai paprasta: norima susilaukti protingo, apgalvoto ir netgi kūrybinio atsako į neprotingą, nekūribingą, masei pritaikytą skelbimą

    Sakyčiau, esmė

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Taip, kai adresatas yra minia, kitaip tariant, „visi“, adresatas yra „ne aš“, kitaip tariant -- niekas.

      Bet tai jau semiotinis dekonstravimas, kur išskiriams pranešimo siuntėjas, pranešimas ir pranešimo gavėjas, o abu komunikuotojai turi skirtingas pragmatikas, todėl mechanizmas neveikia.

      Ir man malonu, kad tamsta atkreipėt dėmesį būtent į šitą tašką. Tamsta dažnai atkreipiat dėmesį į gilius dalykus.

      Reply
  9. Gintaras Rumšas

    Gavau ir aš tą call for tender, bet praignorinau ir nutreshinau. Iš esmės Rokiškis tobulai aprašė mano padrikas minteles, nes toks naivus tikėjimas, kad kupeta blogerių puls rašyti, atsiliepdami į spaminio tipo masinį e-muilą, vistik yra totalus vabybibinkų pravalas.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Aš dvi ar tris dienas tikslingai pralaukiau. Buvo įdomu, kaip toliau eisis. Pamačiau, kad mano spėjimas, kaip eisis, pasitvirtino. Iš tos pusės įdomus eksperimentas gavosi. Dabar bus įdomu pažiūrėt, kaip dar toliau eisis. T.y., kaip vyks reakcija į reakciją 🙂

      Reply
  10. Donatas

    Beja, ačiū už gera žodį apie Pelyte 🙂 Nėra nieko smagiau už tuos kelis nuoširdžius žodžius.. Jei kas nors esate bent vieną produktą išleidę į pasaulį, suprasit apie ką aš čia 🙂

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Aš dar plačiau parašysiu. Nes labai noriu, man išties patiko knyga. Tiesiog smegeninėj kažkas nepersijungia, būna taip.

      Reply
  11. Ifig

    man toks vaizdas po tos zinutes susidare, kad tiesiog visam lietuviskam LJ issiunte ir tiek 🙂

    Bet pritariu, zingsnis teisingas blogerius pradet itraukinet. Zinute net du kartus perskaiciau pries istrindama, kad isitikinciau jog gerai supratau del tu ausiniu ir flashkiu 😀 Dar pagalvojau oooo, pajudejo reikalai ant Marijos zemes 🙂
    Bet kad gerai apgalvota nebuvo tai faktas kaip beliasas -- pagalvojo, kad va duosim cia kokio slamtelio, nes nu kas gi nenori praktiskai na chaliavai kazko gauti, ir pasireklamuosim tuo paciu visa ka, projekta atseit isuksim… 🙂

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Faktas, kaip beliašas -- tobula frazė 😀

      Ir sutinku dėl to „duosim čia kokio šlamštelio, projektą įsuksim“. Jei trūksta finansų -- reikia įdėti daug rimto darbo, paprastai nesigaus. O jei negali įdėti daug rimto darbo -- tada reikia ne tokių jau mažų pinigų 🙂 Ir t.t. 🙂

      Reply
    1. Rokiškis Post author

      Aha, kai tamsta jau seniai esat vienas iš žymiausių srities specialistų Lietuvoj, tai galit iš manęs pasijuokt dabar 😀

      Reply
  12. Paulius

    Aš irgi tą kvietimą gavau ir norėjau atrašyti siuntėjui, kad jis absoliučiai nesupranta kas tai yra bloginimas.

    O tie pigūs prizeliai ir konkretus prašymas parašyti apie tą ir tą tai išvis sunervino. Nu maždaug gautum laišką iš „Maximos“ -- „mielas blogeri, kviečiame tave apsilankyti mūsų naujojoje Hyper Maximoje ir parašyti kokiame skyriuje radote didžiausias nuolaidas“. Absurdas.

    Na taip, gal jie ir pataisė, bet vis vien juokinga.

    Kryptis, sutinku, grubiai tariant gal ir teisinga, bet įgyvendinimas…

    Gerai Rokiškis parašė, kad jei ko ir nori tai tegul rašo asmeniškai ir paprastai, bet kokiam kontakte asmeniškumas yra labai svarbus.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Huh, tamsta trumpiau parašėt tą pačią mintį. Jaučiu, per ilgi mano tekstai gaunasi, nemoku kompaktiškai rašyt 😀

      Reply
  13. Tamosius

    Rokiski, kodel tavo rss pasikabina FeedDemon’e?
    Is visu mano subscraibinamu rss srautu pasikabina taviskis ir dar commonsense. Seniau kabindavosi ir uogadugu, bet kai jiems parasiau, jie kazka patvarke ir dabar veikia.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Nu, tau per feedburnerį turėtų eit mano RSS. Nežinau, kodėl ten gali kas pasikabinti :-/ Bent jau paaiškint reiktų, kaip pasikabina ir kas pasikabina, nes nieko negaliu pagal tokį bendrą pasakymą spėt :-/

      Reply
      1. Tamosius

        Zinutes ateina, bet kai pabandai su pele atsidaryt ir paziuret kas atejo programa pakimba ir tenka kilint procesa. Ir kaip jau minejau neveikia tavo ir commonsense. Kazkoks nesuderinamumas matyt.

        Reply
        1. Rokiškis Post author

          Aišku. Jei miršta procesas -- tai reiškia, kad tamstos naudojama programa yra bugova. Procesas neturi teisės užkibti nepriklausomai nuo to, kokius duomenis jis begautų. Bet kurie neteisingi duomenys turi būti visvien apdirbami. Tad jei jis užkimba -- reiškia, jame yra bugai.

          Ir mano, ir Commonsense.lt blogai RSS duoda per Feedburner. Feedburner pats papildomai apdirba RSS srautą ir pateikia jį gražioj formoj, pritaikytoje ir skaitymui be RSS readerio, ne veltui stambiausias pasaulyje panašus servisas. Bet jis neturi bėdų. Taigi, atrodo, kad bėdos visgi RSS skaitymo programoje.

          Reply
    2. Mantas

      Nesu koks žinovas ir prie kompiuterio orientuojuosi tik nuojautos pagalba, bet… Ar tai (ši problema) gali būti susijusi su taip vadinamu „apkarpymu“, kai pateikiama tik įrašo ištrauka ir nuoroda į tinklaraštį?.. Uagadugu buvo pasidarę tokį nustatymą, kad tik dalis teksto „ateina“ į „readery“, Rokiškis, matau, irgi…

      P.S. Kai išgėręs skaitau, ką parašiau, norėdamas klaidas patikrint, matau, kad nieko nesuprantu, ką parašiau… Tiesiog spaudžiu „Leave comment“ ir tikiuosi, kad supratot.

      Reply
  14. Mantas

    Ai va, prisiminiau berūkydamas (taip, vis dar metu), kad gavęs šitą brukalą pagalvojau, kad kaltas Rokiškis -- tiksliau, organizuota tinklaraščių savireklamos akcija. Būtent po šiai akcijai skirtu įrašu ir atsirado įraše minimas reklaminis pranešimas. Tikrai tikiu, kad būtent tokiu būdu buvo atrastas mano menkai skaitomas ir nelabai įdomus tinklaraštis…
    Čia mano apgirtusiose smegenyse net sąmokslo teorija mezgasi -- kažkada skaičiau komentarą, kad Rokiškis neblogai pasipelnys iš tos savireklamos akcijos -- parduos nuorodas „reklamšikams“…

    Reply
      1. Donatas

        O tau tai iskart gaila, kad zmogus is nieko 100Lt uzdirbo. Vot lietuviska natuuura. Taigi menas parduot viesa linka uz 100 pinigu 😀 😀

        Reply
  15. Pingback: Kodėl blogas yra gera reklama Pelytei Smailytei? « skaitytojo dienoraštis

  16. Pingback: BlogOut 2012 « Rokiškis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *