Bitė traukiasi iš pardavimų valstybei

Jau rašiau šį bei tą apie Omnitel ir Tele-2, jų požiūrius į verslą ir taip toliau. O kažkodėl berods taip ir neparašiau apie tą GSM tiekėją, kurio paslaugomis aš ir naudojuosi. Naudojuosi, nors kadaise norėjau pabėgti. Bet man pasiūlė gerą kainą ir aš pasilikau, nes neturiu didelių skrupulų. Taip, aš esu Bitės klientas ir galite dabar iš manęs juoktis.

Visai šviežia (bet daugumos jau girdėta) naujiena apie Bitę: šita kontora padarė vieną iš nuostabiausių dalykų, kokius tik galėjo susigalvot koks nors nevykėliškas vidurinės grandies vadovas, beieškantis pasiteisinimų savo veiklos neigiamiems rezultatams. Bitė pareiškė, esą Centrinės Perkančiosios Organizacijos pirkimai yra kažkokie ten ydingi, todėl ji daugiau nedalyvaus konkursuose. Ir tai, kiek suprantu, pagal juos reiktų suprasti, kaip kažkokį ten Bitės protestą prieš kažką.

Išties čia nėra ką nei kalbėt: kai valstybė perka ryšio paslaugas per CPO, tų pačių paslaugų kainos nukrenta maždaug 3-5 kartus. Primeskit, ne kokiais nors 3-5 procentais, kas jau ir taip gali būti reikšminga (jei kokių nors paslaugų nuperkama už 100 milijonų, tai 3-5 procentai reiškia sutaupytus 3-5 milijonus), o 3-5 kartus. Nuo 11-16ct/min iki 3-4ct/min.

Taigi, čia galim ir kitą reikalo pusę primesti: jei kainos gali būti sumažintos 3-5 kartus, tai kiek iš to uždirba operatoriai? Ogi taip ir paskaičiuokime: matomai, du trečdalius ar netgi keturis penktadalius pirkimų sumos gali sudaryti pajamos iš perteklinių pardavimų, kitaip tariant – iš šešėlinio biudžeto. Čia, sakyčiau, turėtų būti labai smagus bizniukas. Aš irgi tokio bizniuko norėčiau. Ypač, kai tame bizniuke, darant necentralizuotus pirkimus, pasirinkimas būna padaromas pagal tokius nuostabius kriterijus, kaip, pvz., nuolaidos dydis (taip, jūs neapsirikote, nuolaidos dydis). Čia juk fantastiškos galimybės – nustatai paslaugų kainą 1000 litų, padarai nuolaidą 500 litų, ir tada laimi prieš konkurentą, kuris siūlo tą pačią paslaugą už 50 litų. Nes juk pasiūlyta nuolaida didesnė.

Neimčiau domėn Bitės atstovų aiškinimų apie menamus technologinius ar aptarnavimo kriterijus. Tie kriterijai, kurie yra ne makaronų pobūdžio, yra išmatuojami labai aiškiais parametrais. Interneto ryšio pralaidumas, helpdesko darbo laikas, naujų numerių užsakymo įvykdymo laikas, etc. – tų parametrų daugybė. Jei perkančiąjai organizacijai tai aktualu, per CPO ji gali tokius reikalavimus įvardinti be problemų. Problema čia yra kitur: Omnitel turi geresnį helpdeską, o kiti dalykai pirkėjams neturi reikšmės, todėl jie už tai mokėti nesiruošia. O neišmatuojamų kriterijų bei visokių makaronų nelieka, kai perkama per CPO.

Seni mobilūs telefonai

Čia šiaip dėl grožio iliustracija. Atgyvenę telefonai nesugeba daryti tai ko reikia arba taip, kaip reikia. Jų gamintojai, aišku, gali teisintis, kad pirkėjai kalti, nes nesupranta, nori neaišku, ko, remiasi vien kaina ir taip toliau, todėl rinka yra ydinga ir jie su triukšmu atsisakys pardavinėti tuos telefonus, kuriuos kažkodėl žmonės šiukšlių perdirbimui priduoda.

Beje, grynai iš asmeninės patirties: pats nepastebėjau, kaip man plane Bitė įkišo kažkokį fufelį apie informavimą apie praleistus telefono skambučius. Ir kaip jūs manote, koks rezultatas? Pasirodo, tie beprasmiai SMS, kuriuos kartais dabar gaunu, man nei velnio nereikalingi, kainuoja kiekvienas kažkokią neadekvačią sumą, o atsisakyti jų nežinau per kur. Visa laimė, kad dažniausiai telefonas būna įjungtas, todėl tokių SMS būna nedaug. Bet man tai daug pasako apie tai, kas pagal Bitę yra jų technologinis pranašumas.

Taigi, nenuostabu, kad Bitė traukiasi iš šio reikalo – per CPO tiesiog nesigauna kažkokių ten bajeriukų su visokiais nerišlumais daryti. Aš jų vietoje irgi pasitraukčiau, nes kur gi čia konkuruot. Juk nesigaus parduoti už keturgubą kainą – tai koks gi čia pelnas?

Man čia įdomus kitas momentas: Bitė, atrodo, negalvoja, ką sako tas jų rėksmingas pareiškimas apie pasitraukimą. Man, kaip jų klientui, jis sako du dalykus: viena vertus, Bitė yra objektyviai nepajėgi konkuruoti su Tele-2, antra vertus, Bitė yra objektyviai nepajėgi konkuruoti su Omnitel. Nes Omnitel kažkokiu būdu visgi išsilaiko tuose viešuose pirkimuose. Ir Tele-2 tenai irgi jau kažkaip nosį įkišo. O Bitė užtat traukiasi, rėkdama spaudai apie kažkokias ydas. Ir dar trečią dalyką man tai sako: su PR pas Bitę labai nekokie reikalai.

Aišku, visada klientas kaltas, kai pardavėjui parduoti nesiseka – tai toksai dėsnis tiesiog, jis veikia visur ir visada. Klientas kaltas, kai kainos nori mažos ar paslaugų gerų. Klientas kaltas ir tada, kai nenori pirkti visokių jam nereikalingų nesąmonių. Čia visada kliento kaltė. Tai ydingi klientai, viskas per juos blogai.

Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui

Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.

Dalinkitės visur: Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on Twitter

40 thoughts on “Bitė traukiasi iš pardavimų valstybei

  1. Rob

    „Išties čia nėra ką nei kalbėt: kai valstybė perka ryšio paslaugas per CPO, tų pačių paslaugų kainos nukrenta maždaug 3-5 kartus.“ iš kur tokie skaičiai?

    Reply
  2. frogsign

    Geras straipsnis. Aš naudojuosi omnitel, nes paprasčiausiai gavau geresnį planą, net su nemokamais skambičiais į užsienį esantiems šeimos rate.
    Nežinau, ar po tokio Bitės pareiškimo norėsiu pas ją pereiti.

    Reply
  3. skirtumas

    Rokiški. Pasidalinsiu savo įspūdžiais apie tai kaip parsinau tavo šitą sakinį:
    „Ogi taip ir paskaičiuokime: matomai, du trečdalius ar netgi keturis penktadalius pirkimų sumos gali sudaryti pajamos iš perteklinių pardavimų, kitaip tariant – iš šešėlinio biudžeto.“

    Prieš tai eina kalba apie operatorių uždarbį. Tada pyst tas sakinys. Aš ir galvoju: apie kokį operatorių eina kalba? Tikriausiai apie Bitę, nes apie Bitę straipsnis. Tada vėl skaitau aukščiau, o ten parašyta, kad Bitė atsisako dalyvauti konkursuose, kuriuos organizuoja CPO. Ir iš tono supratau, kad čia lievas jos poelgis (nebent tai yra ironiškas tonas).
    Na, du priešingi dalykai jau omenyje, skaitau toliau ir bandau parsinti toliau:
    Kalba sakinyje pradžioje eina apie pirkimus. Bl… O prie ko čia operatoriaus uždarbis? Toliau skaitau: „pajamos iš perteklinių pardavimų“ -- vovovo! Čia jau turbūt ir yra apie operatoriaus uždarbį!!! Aha tai tas „pirkimų sumos“ yra skiriamas valstybinei įstaigai, o ne operatoriui!!! Reiškia tonas viršuje apie Bitę nėra ironiškas, o būtent toks koks ir yra. Valio!

    Rezultatas anavakoks:

    Du trečdalius arba keturis penktadalius valstybinės įmonės pirkimo iš operatoriaus sumos gali sudaryti „otkatas“ arba kitaip tariant nelegalios pajamos iš biudžeto į savo kišenę kokiems nors valdininkams prisidengiant paslaugų pirkimu iš operatoriaus.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Nelabai supratau, ką čia tamsta pasakyt norit, bet skirtumas nėra apie Bitę, o yra apie bendrai pardavimus. Bitei pardavinėt per CPO nesiseka, o kadangi tenai nulemia kaina, tai galimai pas ją ta kaina dar didesnė, nei pas kitus operatorius.

      Reply
    2. skirtumas

      Nu čia tipo norėjau pasiskųsti, kaip sunkiai sekėsi sakinį išparsinti. Matomai, kad supratau viską gerai. Bet sunkiai sekėsi.

      Svarbiausia rezultatas, o aš parašiau tik apie procesą…

      Reply
  4. gied

    1. Bitei finansiškai nebenaudinga dirbti per CPO -- todėl jie „su trenksmu“ išeina. Bitė apskritai (berods) nuostolinga šiuo metu, ir nieko keisto, kad nuostolingų veiklų atsisakoma. Tai nieko gėdingo. Tačiau PR’ščikai pasirodė prastai.

    2. Skambučio kaina nėra vienintelis būdas iš ko operatorius uždirba. Dar yra sujungimo mokestis, mobilus internetas, papildomos paslaugos, sms. Kadangi skambučio kaina yra panaši visų operatorių (įmonės viduje gali siekti 0, už įmonės ribų ~2-3 cnt), tai reikštu, kad tikimasi uždirbti iš papildomų paslaugų. Pvz skambučių Į tuos numerius iš kitų tinklų. Savikaina gali būti ir aukštesnė už tuos 0.02 LT.

    3. Bitė (o, galbūt, ir omnitelis) negali nuleisti kainos daug žemiau už tele2, kadangi tele2 (greičiausiai) mažiausiai investavo į įrangą. Jie visi gali žaisti didindami vienus įkainius ir mažindami kitus, tačiau ribos nėra labai didelės. Nors ir yra kalbos, kad „ryšio kokybė iš esmės nesiskiria“, tačiau tele2 vis dar atsilieka testuose.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Dėl Tele-2 -- manau, kad čia ne tik ir ne tiek įrangos problema. Šita kontora turi labai optimizuotas pagal kainą paslaugas.

      O reali Bitės (ir dalinai Omnitel) problema, kiek suprantu, yra ta, kad jie nesugeba suformuluoti ir iškomunikuoti jokių kitų kriterijų paslaugų kokybės vertinimui, išskyrus visokius makaronus apie telefonus po 1 litą ir pan..

      Iš vadybinės pusės tai tiesiog reiškia, kad pas juos yra gilios SLM problemos, o tas, savo ruožtu, vėlgi reiškia, kad pas juos yra ir bendros strateginės orientacinės problemos.

      Čia, beje, galim pastebėti dar ir vieną klasikinį simptomą: pardavėjai tebando konkuruoti pagal kainą, o paskui skundžiasi gamybai, kad konkurentai pardavinėja pigiau, todėl sukonkuruoti esą neįmanoma.

      Reply
  5. Jurkis

    Roki, „Paslaugos galite atsisakyti išsiuntę SMS žinutę numeriu 1500 su tekstu „–SR”. Čia apie praleistų skmbučių registrą.
    Vat kuo man Bitė ir patinka -- prigalvoja naudingų dalykų. O t2 tik nukopijuoja. Nors jei sugriūna bazė (kalta Bitė), tai tada skersai ta paslauga išlenda, o mokėti reikia net 0,2119 Lt…
    Pas Bitę tiek su marketingu, tiek su PR, tiek su vadyba amžinai blogai buvo. Nors prieš B/O reikia skryblių nukelti -- sugeba pakovoti su T2 kainomis net paslaugas aukštame lygyje išlaikydami, ne vien pigieną teikdami. Aišku, toli jiems iki telekomo, kuris nudusino T2 fiksuotame ryšyje…

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Telekomas faktiškai iki šiol dar yra laidų monopolistas, tad čia vargu, ar verta stebėtis, kad kažką nudusino.

      O bendrai, mano grynai asmeninis ir niekuo neparemtas įspūdis -- Bitė iš principo turi labai gerą potencialą, tačiau jie kažkodėl nesugeba to potencialo normaliai išnaudoti. Įtariu, tai tiesiog įvairios stagnacinės bėdos, susijusios su įmonės nelabai aiškia strategine orientacija.

      Reply
  6. Kęstutis

    Turėjau Bitės internetą per senutėlį modemą gal 15+ metų atgal. Buvo visiškas šlamštas. Įsigijau išreklamuotą Bitė VMC. Tai ilgokai turėjau neprognozuojamą šlamštą. Vieną dieną veikia, paskui tris dienas kvailioja. Paskui vėl viskas sugrįžta. Internetas su nuolatiniu PMS’u.

    Ir šiaip žiūrint į visą marketingą, tai Bitė jau kokius 3-4 metus šlubuoja, geriausia ką sugebėjo -- tai reaguoti į konkurentų judesius ir pamėgint pritempt „ką nors panašaus“ akcijas, bet ne daugiau.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Jų paskutinė marketinginė kryptis buvo labai nerišli, tipo kažkas apie kažkokį patikimumą ar ką, aš pats gerai nesupratau net, ką jie nori pasakyti. Toks jausmas, kad bando rasti privalumų toje pozicijoje, į kurią juos pastatė konkurentai. Žodžiu, sutinku, kad šlubuoja.

      Reply
  7. sim

    bites marketingas ir PR’as lavonai jau pora metu. cia tik vienas pravalo pavyzdziu. prisipazinti, kad sales team’as neigalus reikia gerokai priedurniu buti.

    Reply
  8. Edgaras

    Rysio operatoriui prie siandienos salygu laimeti konkursa per CPO visais atvejais reiskia parduoti i minusa. Bites akcininkai yra investicinis fondas, todel vienintelis ir svarbiausiais tikslas ir klausimas yra „kur musu pinigai?“. Tele2 ir Omnitel leidzia sau 100% nuostolingus sandorius vardan rinkos dalies, ir kitu rodikliu, o Bite nusprende ju atsisakyti. Jokiu cia smagiu bizniuku, kosminiu uzdarbiu, ir kitu smagumu nera.

    Reply
      1. Edgaras

        Sakau, kad nespjauna i pardavima, kur minusas yra is karto aiskus. Neskaiciuojant rinkos dalies, ir kitu statistiniu rodikliu.
        Jeigu nagrineti kiekviena pardavima kaip atskira business case’a (sutarties su imone ar istaga sudaryma konkreciam laikotarpiui), mazdaug 3 is 10 sutarciu yra nuostolingos operatoriui del nepalankiu srautu ir paslaugu vartojimo. Nepaisant to operatoriai tu 3 istagu po velniais nepasiuncia, paslaugas jiems parduoda. Atskirai paemus pardavimus per CPO -- jie visi 100% nuostolingi. Del to ju atsisakyta.

        Reply
        1. Rokiškis Post author

          Aha, supratau, tamsta sakote, kad operatoriai sąmoningai pardavinėja nuostolingas sutartis, nors kalba eina ne apie rinkos persidalijimą ar pan..

          Čia išties yra vienas iš dviejų variantų tokiu atveju:
          1. Tokių operatorių darbuotojai yra idiotai, o procesai nevaldomi.
          2. Tokie operatoriai kainas nustato pagal būsimą savikainų kritimą, o tokiu atveju sutartys yra nuostolingos tik pardavimo momentu, tačiau pelningos, imant visą sutarties laikotarpį.

          Pirmas variantas būna tada, kai yra chaosas įmonėse -- darbuotojai gauna bonusus nuo pardavimų sumų ir deda ant to, ar nuostolingas pardavimas, ar pelningas. Kiek žinau iš gandų, pas kai ką iš operatorių tokių dalykų yra. Bet nežinau, ar taip yra pas Bitę.

          Antras variantas būna tada, kai yra labai arši konkurencija, esant sparčiam savikainų kritimui. Nesu girdėjęs, kad kažkas panašaus šiuo metu būtų pas GSM operatorius. Prieš kokį dešimtį metų taip buvo pas lietuviškus interneto tiekėjus -- tuo metu praktika pardavinėti pigiau savikainos einamuoju momentu buvo įprasta, į pliusą sandėriai išlipdavo per kokius metus laiko nuo sutarties pasirašymo.

          Reply
          1. Edgaras

            Vyriausybiniame segmente yra rinkos dalybu pozymiu. Aiskus lyderis (abonentu skaiciumi segmente)- Omnitel, pretendentas -- Tele2. T2 ima zema kaina, OMT nenori paleisti lyderio pozicijos, kad ir i minusa. O Bite neturi sitoj vietoj ambiciju, palieka juos dviese aiskintis.

            Reply
              1. Edgaras

                Kokybiniai rodikliai visu operatoriu yra beveik identiski, isbraukius viska lygtyse, lieka tik kaina. Pirkejai nera ydingi, o tiekejai labai jau vienodi. Esminiai ir labiausiai jauciami skirtumai tarp operatoriu yra sunkiai apibreziami ir individualus kiekvienam vartotojui.
                Triuksmo zinute yra, mano galva, tokia: „Mes nekonkuruosim kaina, mes duodam afigena servisa ir inovacijas, ir uz tai norim pinigu. O tie pigiakai tegu uzsiknisa bekariaudami“. Beda, kad zinute jie taip ivyniojo, kad niekas nesuprato, arba suprato atbulai.

                Reply
                1. Rokiškis Post author

                  Kokybiniai rodikliai skiriasi, tik operatoriai nemoka jų įvardinti. Ne tiktai pats ryšys įeina į paslaugą.

                  Nors, beje, dėl paties ryšio -- mane tie Bitės pranešimai apie tai, kad „network busy“, užkniso jau senokai. Nežinau, kaip kituose tinkluose. Bet tai nėra kokia nors gera kokybė, kai prisiskambini kur nors tik iš trečio karto.

                  O dėl Bitės afigenno serviso ir inovacijų -- nelabai panašu, kad jie į tai realiai orientuotųsi. Nes jei orientuotųsi, tai parduotų šitai ir valstybinėms įstaigoms.

                  Reply
            1. Kęstas

              Įdomu, kiek yra savikaina sudalyvaut pirkime, t.y. tiesiog pateikti pasiūlymą su teisingomis, nedempinginėmis kainomis? Jei jau noris pranešti kokią žinią, tai gal ją nuolat visuose konkursuose ir demonstruoti, kad va anie pešasi visai ne dėl to, kad uždirbti iš tarifų, o ne vieną kartą trinktelėt durim

              Reply
  9. Augis

    Dar yra toks dalykas, kaip tarptinkinis sujungimo mokestis, kuri operatoriai moka vienas kitam. Šiemet 12,5 / 6,25 cento piko / nepiko metu be PVM.
    Kai pokalbio minutė pigesnė už sujungimo mokestį, gaunasi paradoksali situacija, kai klientas skambindamas į kitą tinklą neša nuostolius, o kai skambina jam -- pelną.
    Tarkim, viename iš Tele2 planų suteikiama 650 min. į visus tinklus už 25 Lt/mėn. Klientas praskambina visas minutes į Bitę piko metu.
    Tele2 Bitei sumoka 81 Lt sujungimo mokestį, o iš kliento gauna 25 Lt minus PVM. Paradoksas tame, kad toks klientas atnešė tik nuostolius. O koks nors pildyk, kuris išvis neskambina, bet jam daug skambina iš kitų tinkų neša neblogą pelną. Iš čia ir premija už gaunamus skambučius, operatorius su klientu pasidalina gautu tarptinkiniu sujungimo mokesčiu. 2009 metais jis buvo 36/18 centų.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Šiaip tai ta schema su tarptinkliniais mokesčiais truputį durnoka atrodo, bet kai kurių minčių kelia. Galim spėti, kad pas Bitę gaunasi perteklius išeinančių, o minimumas įeinančių.

      Kita vertus, tai reikštų jiems prastus popierius ne tik valstybiniame sektoriuje, bet ir kituose.

      Reply
      1. Augis

        Pokalbiai savame tinkle nesiskaičiuoja ir neša tik pelną.
        Bitės interkonekto balansas apie nulį, Omnitelio neigiamas, Tele2 teigiamas, nes turi surinkus visus ubagus ir milijoną Pildykų, kurie į kitus tinklus skambina mažai, o jiems skambina daug. Kitais metais interkonektas mažės iki 7 / 3,5 cento. Daugiausiai iš to išloš Omnitelis, o praloš Tele2, kuri iš interkonekto pajamų siūlo mažiausius tarifus ir subsidijuoja telefonus..

        Reply
          1. Augis

            Šiemet Bitės balansas gali būt ir neigiamas, tikslūs skaičiai paaiškės metų pabaigoje.
            Tradiciškai, esant dideliems interkonento nuostoliams ar blogai finansinei padėčiai, stengiamasi atsikratyt nuostolingų klientų. Tarkim, jei klientas į kitus tinklus skambina daug, o jam skambina mažai ir jo pokalbiai savame tinkle, internetas ir kitos paslaugos nepadengia interkonenkto išlaidų -- operatoriui bus naudingiau, jei jis išeis. O ilgalaikiam pelningam klientui bus išskirtinis pasiūlymas.

            Reply
            1. Rokiškis Post author

              Na, čia faktas, kad Bitė bent jau ilgalaikiams klientams kažką pasiūlo. Skirtingai nuo nekurių kitų. Negaliu neigti, gavau iš Bitės labai neblogą ir pigų planą. Tiesa, po to, kai porą metų mokėjau sunkiai suvokiamus pinigus 🙂

              Reply
  10. Augis

    P.S.
    Labas, ežys ir kt kortelės suteikia 10 ct premiją už atsiliepto skambučio minutę iš kito tinklo. Jei su Tele2 planu už 25 Lt ir 650 min per mėnesį išnaudojome tik kokių 150 min, likusias 500 galima praskambint kokiam vaikui į labas, kuris už tai gaus 50 Lt premijos 🙂

    Reply
    1. Edgaras

      Apie tai ir kalba. Del interconnect’o/tarifu skirtumo ir nera biznio valdiskame segmente.

      Reply
  11. Gerasirdis

    >Atgyvenę telefonai nesugeba daryti tai
    >ko reikia arba taip, kaip reikia.
    Atgyvenę telefonai sugeba daryti tai, ko reikia, bet nauji telefonai tai ko nereikia sugeba daryti žymiai geriau. 🙂

    Man, beje, nesuvokiama- kaip gali tai Bitei neapsimokėti? Juk po to, kai pastotės pastatytos, išlaidos minimalios- tipiškas stotelės galingumas, berods, ar tik ne 20 vatų- ty kaip dviejų „taupių“ lempučių?

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Bingo, ponas. Tamsta pataikėt į ten, kur niekas nepastebėjo: pastovūs kaštai ir investicijos jau yra, o kintamieji sudaro labai mažą dalelę, todėl netgi pardavimai už absoliutų minimumą padengia pastovius 🙂

      Statau tamstai +1 už tai, kad įžvelgėt finansinius mechanizmus, kurių pati Bitė neįžvelgia 😀 BTW, tipinė bėda, kai vadovaujamasi labai nykiu ABC struktūravimu, akauntinant išlaidas, bet neakauntinant pelnų 🙂

      O dėl telefonų -- visgi reikia pripažinti, kad kai telefonas sveria kokį ketvirtį kilogramo ir netelpa kišenėn, tai visgi jis yra atgyvenęs 🙂

      Reply
      1. Nerius

        Na, dėl ABC -- galiu tik tiek pasakyti, kad net pas sistemos autorius (D.Kaplanas) pripažino, kad ji nebeaktuali.

        Reply
        1. Rokiškis Post author

          Nu, kaip ten ką, bet kaip bazinę metodą ABC verta suprast, kita vertus, konsekvencijos pasimato, kai pagal sąnaudų padalinimą paskaičiuoja paslaugų savikainas, užmiršdami, kad sąnaudos didesne dalim nepakinta 🙂 Kai sakant, feilas pačiame koncepte, kai sąnaudos dalinamos, o pajamos -- ne.

          Kita vertus, čia kažkas aukščiau minėjo apie kitą pusę -- su atsiskaitymais tarp operatorių. Gali būti, kad kintami kaštai tenai sudaro didelę dalį, tad gal Bitės finansistai ir teisūs.

          Reply
          1. Gerasirdis

            Jo, komentarą rašiau nepaskaitęs apie tarptinklinius atsiskaitymus. Bet jei tai tiesa, tai tokiu atveju potencialius klientus paleisti- dviguba kvailystė. Nes ne tik kad prarandamos pajamos iš „valdiškų“ klientų, bet dar kai bitės klientai skambina valdiškiems klientams bitei reikės mokėt pinigus konkurentams už tarptinklinį sujungimą. Vietoj to kad pinigai liktų pas juos.

            Reply
  12. Fun facts about Bitė

    Tuo tarpu bitės CTO Cristobalis savo kabinete laiko šuniuką. Ne kokį nors ten AIBO robotą, o tikrų tikriausią sisiojantį ir kakojantį. Smulkmena, tačiau ne mažai pasakantį apie Bitės korporatyviniuose koridoriuose tvyrojančią atmosferą.
    Latvijoje gyvi bitės abonentai yra paversti bandomaisiais kiniečių chujaivėjaus bandomosios tinklo įrangos triušiais.
    Bitės ŽIV skyriaus vedėja Ingrida yra patyrusi PR katastrofų ruonė -- po jos lengva ranka prirašytų l. e. p. prie SEB vadovo pavardės UAB SEB Lietuva vos nebankrutavo indėlininkams pradėjus masiškai atsiiminėti indėlius.

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Tai taip ir vertint, kad ir Omniui staiga ėmė šviestis įdomiųjų kontraktų praradimai. Nes konkurencija pagal kainą mat jiems netinka -- tas pačias paslaugas nori pardavinėt kaip anksčiau, pagal išradingus kriterijus.

      Šiaip tai galiu spėti, kad Tele-2 labai jiems skauda, nes šita kontora fufeliais neužsiima ir duoda mažiausią kainą, o ryšio kokybė visur daugmaž ta pati, nesvarbu, koks tiekėjas.

      Žodžiu, aš tai sakyčiau, tegul ten tas Omnis su Bite daro ką nori, o kai išmoks konkuruot, patys sugrįš į tuos pirkimus.

      Reply

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *