Artūras Zuokas, bandantis sunaikinti privatų transportą, yra akivaizdus socialistas: su jo taipininkais palyginus, socdemai yra aiškūs dešinieji, gi pats Artūras Zuokas, kiek matau – kažkur politiniame tarpe tarp Rolando Pakso ir Algirdo Paleckio.
Apie tai, kad Vilniaus meras tiesiog nevykusiai atkartoja Pakso istoriją – jau rašiau, kai rašiau apie liberalus, pusliberalius, liberastus ir visokius prisiplakėlius prie jų – ten makalynė kaip reikiant. Dabar gi reikia pastebėti, kad Zuoko kalbos apie tai, kad reikia tartis su Gazprom bei nesąmoningas noras visiškai suvalstybinti keleivių pervežimą Vilniuje – tai aiškus visiškai socialistinių pažiūrų simptomas, primenantis kažkokį sovietmetį ir komunistų kovą prieš privatų verslą.
Taigi, sakyčiau, kad pakankamai netoli nuo Socialistinio Liaudies Fronto, prie kurio gal ir prisijungs visas tas judėjimas „Taip“: juk matome, kad ideologiškai jie artimi vieni kitiems. Ir vieniems ir kitiems vieta yra ne valdžioje, o kur nors politiniame šiukšlyne. Tokie pokyčiai turi įvykti, jiems jau po truputį ateina laikas.
Patyliukais tiesiog naikinami visi privatūs vežėjai. Mikrobusai, autobusai – jei tik jie yra privačių įmonių, kitaip tariant – nepritaikyti kažkokioms neaiškioms savivaldybinėms veikloms – jie naikinami ir viskas. Naikinami, remiantis keista valdžiažmogiška pseudologika: esą tokia įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ uždirba per mažai pinigų. Aš jums patylėsiu apie tai, kas išties uždirba per mažai pinigų, bet jūs mane supratot ir patys. Socializmas, žinote: „atimkim ir pasidalinkim“.
Šiaip jau, nukrypstant į finansus – kai kurias tendencijas viešojo transporto valdyme galima įtarti tiesiog pažvelgus į finansinės apmokėjimų struktūros pokyčius ir tai, kaip kardinaliai prastinamas susisiekimas tiems, kas naudojasi tuo viešuoju transportu, naikinant privačius vežėjus: jau legenda tapęs abonento bilietas yra apmokamas pagal laiką. Taip, tai reiškia, kad kuo lėčiau transportas važiuos, kuo blogiau bus aptarnaujami keleiviai, kuo nesąmoningiau bus organizuojami maršrutai – tuo daugiau ta savivaldybinė kontora uždirbs. Taip, jūs teisingai supratote, finansinis pelningumo didinimo modelis, esant dabartinei schemai, būtent toks. Ir panagrinėję tokią schemą, beje, galite rasti atsakymą į klausimą, kodėl buvo panaikinti talonėliai. Taip, jūs teisingai supratote, jie nesiderina su apmokėjimo pagal laiką modeliu, nes jie orientuoti į maksimalų pervežimų efektyvinimą.
Vilniaus savivaldybė, kuri turėtų gyventojus informuoti apie svarbius įvykius, tyli. Jos puslapis jau tapęs kryptingai veikiančiu informacijos šaltiniu: ji skleisti fantazijas apie nemokamą transportą ir esą atpigusius bilietus, bet nesugeba pranešti, kad Balandžio 3 prieš savivaldybės veiksmus vyks mitingas. Paskaičius savivaldybės puslapį susidaro įspūdis, kad visi laimingi ir džiaugiasi, tad apie protestus nėra ką galvot.
Trumpai tariant, paskatinkime taipininkų susijungimo su frontininkais procesą: ryt, Balandžio 3 dieną prie Vilniaus savivaldybės, 12 valandą 15 minučių vyks mitingas. Organizuoja privatūs vežėjai. Ir net jei jus dabartinė Vilniaus valdžia užkniso ne dėl transporto, o dėl šildymo, dėl išdaužytų gatvių ar dėl kitų nesąmonių – ateikite. Nes tik taip galite parodyti, kad norite pokyčių.
Kurių galų kažkokie politikanai gali nurodinėti, kas gali daryti verslą ir kaip kam patogiau važinėti? Kokio velnio savivaldybė naikina verslą vardan kažkokios klaikios valdiškos sovietmetį menančios įstaigos gelbėjimo? Žodžiu, nestabdykim.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (1489)
Žiūrim, ką turim Kaune: valstybinis sektorius (savivaldybės autobusai+troleibusai) — važiuoja tiksliai pagal grafiką kaip laikrodis, tvarkaraščiai kabo visose stotelėse, švieslentės veikia tiksliai, elektroninis bilietas veikia, įlipimas per priekines duris veikia, viduje daugelyje atvejų 1/2*bb tvarka ir švara, vienžo, visai patogu; privatus verslas (mikriukai) — populiariuose maršrutuose ir populiariu laiku važinėja daugmaž reguliariai, bet tolimesniuose rajonuose ir ne tokiu populiariu laiku (sakysim, po 20 val. pan.) sulaukti mikriuko tikimybė maždaug tokia, kaip pamatyti kometą. Kažkada ternetuose dar kabėjo jųjų grafikai, bet paskui dingo suvisam, nes bet kokie mikriukų tvarkaraščiai yra visiškai beprasmis reikalas ir tuščia abstrakcija. Vadeliotojai irgi dažnai atrodo kaip bomžai. Ir paaiškinkit dabar, kad savivaldybybės įmonės saks, o privatus verslas rulz4eva, kai natūroje šiuo specifiniu atveju viskas išrodo išvirkščiai.
Važiavimas nepopuliariu metu yra tvarkomas labai paprastai: nustatant įsipareigojimus, jų netesybas ir kartais įsipareigojimų vykdymą patikrinant. Jei nenustatomi įsipareigojimai arba netikrinami -- tai ir nėra ko norėt.
Vienas tikrintojas, dirbantis pilnu etatu, savivaldybei kainuotų kelis tūkstančius per mėnesį. O ne milijonus, kaip alternatyvinė dubliuojanti sistema. Ar mokate skaičiuoti pinigus?
Dėl tikrintojų viskas aišku (teoriškai), bet kad praktikoje tai neveikia, bent kiek man teko pastebėti. Nežinau, etatų trūkumas savivaldybėj ar dar koks negalavimas. Bet ar neturėtų privatūs vežėjai veikti ir be krūvos tikrintojų? Kažkodėl parduotuvės ir šiaip visokie naudingi organai sugeba veikti bent jau pakenčiamai, o transporte kažkokia anomalija.
Spėju, kad ne etatų trūkumas yra problema. Ir tikrinimas čia yra ne tam, kad veiktų, o tam, kad būtų užtikrinama, pvz., jei savivaldybė nori garantuoti paslaugas nepelningu metu.
O kitu metu, kai pelninga, tai pats suprantat -- mikrobusai dirba kaip parduotuvės -- pelningai, vadinasi, kad gerai ir be jokių ten anomalijų.
Puiki iliustracija kaip Zuokui rūpi vilniečių nuomonė aktualiais klausimais: savivaldybės tinklapuje vyksta apklausa, ne, ne apie mikroautobusų draudimą, o apie natūralaus dydžio (t.y. 50 cm) skulptūros Lietuvos skalikui statymą: http://www.vilnius.lt/index.php?3759256131
Aš manau, kad už tokias patyčias iš vilniečių abonentui Zuokui pačiam reikėtų pastatyti skaliko natūralaus dydžio skulptūrėlę, kad skalikai ir visi kiti šunys turėtų kur kojos pakėlimu balsuoti, ką jie mano apie tokį merą.
Žinokit, aš tokios skulptūros įgyvendinimui nepagailėčiau kokio lito-kito, prisidėdamas. Ypač to to cirko, kurį Zuokas padarė per balsavimą, kai staiga pasidarė, kad viskas atvirkščiai, negu kad buvo.
Vienas dalykas -- parduotuvių daug, niekas neaiškina, kad privačios parduotuvės trukdo dirbi (surenka potencialių klientų pinigus) Valstybiniam Gastronomui todėl jas reikia uždaryti. O kitas -- yra krūvos tikrintojų, valstybinių ir vidinių, „samatiokom“ ten niekas idealiai nevyksta.
Taigi sovietmečio pabaigoje nekurie sovietiniai veikėjai būtent tą ir aiškino, kad privačios parduotuvės žlugdo valdiškas ir gyventojams bus blogai, nes privačios parduotuvės blogai.
Schema visiškai ta pati. Komuniagiška visokių socialistų pseudologika.
Gerb. Kavianskai,
Tai gerai, kad tamsta iš Kauno, nes štai Vilniuje situacija yra kiek kitokia:
1. Vilnietiško valdiško transporto punktualumas dažniausiai priklauso nuo maršruto/rajono/whatever. Fabijoniškėse -- važiuoja normaliai, tačiau Šiaurės miestelyje net nežiūriu, kada atvažiuos troleibusas, nes į grafiką nepataiko veik niekada.
2. Įlipimas pro priekines duris jau buvo pradėjęs veikti, tada atėjo Zuokas ir priekines duris atšaukė.
3. Yra (būdavo) Vilniuje rajonų, iš kurių autobusu į centrą važiuojama 40 min, kai mikriukas atveža per 15 min., o jei prieš nosį nuvažiuoja autobusas ir tenka laukti kito, per tą laiką pravažiuoja mažiausiai du mikriukai.
4. Į Fabijoniškes mėgdavau važiuoti privačiu autobusu, nes ten rečiau smirdž, mažiau žmonių, o kainuoja pigiau nei savivaldybinis, neturint nuolatinio.
Reziume: Kaune ir Vilniuje daug kas būna išvirkščiai. Tai nereiškia nei gero, nei blogo, bet tamstos komentaras apie situaciją Kaune yra labai išvirkščias realybei Vilniuje.
Čia buvo tik pvz., kad ir valdiška įstaiga gali tarnauti tautai, o privatininkai nebūtinai sugeba (t.y., nori) įvesti pas save tvarką ir jos laikytis.
Gal Kaune ir gali, Vilniuje -- nemanau 🙂
Apsidžiaugiau, kad gausiu ir aš iš straipsnio naudos, t.y.kukurūzniks šic kur nors gimtojoj žemėj. Bet ne, šic Ukrainoj… 🙁
Lietuvoje kukurūznikai šiukšlynuose voliojosi prieš 20 metų, dabar nėra. Nebent Zuokas užpirks Vilniaus avialinijoms.
Su Zuoku pasidare aisku kai atsauke priekines duris, tada ir patapo man aisku, kad anas jau yra zombis
„Priekinių durų“ sprendimas auto-trolei-busuose šiaip dar nėra akivaizdus intelektualinio aukštojo pilotažo demonstravimas.
Mano valstietišku supratimu, pirma, autobusuosse turi būti nukreipiamas (kontroliuojamas šiame kontekste kiek per stiprus žodis) keleivių srautas; antra, niekas nenori truluose gaišti savo brangaus laiko. Tad reikia kažkaip greičiau tą keleivių srautą prastumt. Čia ir gairės sprendimui: bardakas lipant kaip papuola sukeltų gaišatis, tad kažkaip pasireguliuoti nepakenktų. Tik kaip?
Gana akivaizdu, kad daugiau laiko susigaišta įlipant į autobusą nei išlipant, nes ir vienkartinį bilietą kažkam reikia pirkt ar nuolatinį bilietą atsižymėt… Tad daugiau durų turėtų būti dedikuota įlipimui į autobusą nei išlipimui iš jo (nes daugiau mažiau tiek, kiek keleivių įlipa į trulą, tiek iš jo vėliau ir išlipa). Sakyčiau jei standartinis išėjimas būtų vidurinės autobuso durys, niekas per daug nenukentėtų, jei įsilaipinti reikėtų per priekines irba galines autobuso duris.
Vienu ar kitu atveju, jei keleiviai kažkodėl nujaučia, kaip truluose reikėtų elgtis, tai problemų nekyla daug.
Esmė yra žmonių kultūroje. Kaune visi tvarkingai ir nesigrūsdami greitai vorele sulipa pro priekines duris ir bilietėlių nesižymi, nes yra elektroninis (jį dauguma jau žinodami pasiruošia iš anksto ir prabraukia pro komposterį įlipdami). Taip kad čia problemos nėra. Anksčiau dar vairuotojai turėdavo paprašyti nueiti į galą, dabar jau dauguma žmonių sąmoningi.
O jūs, dar pamirštate, kad panaikinus priekinių durų tvarką Vilniuje dabar jų vairuotojas dažnai išvis neatidarinėja, nes jam „šalta, nemalonu ir čia šiaip jo asmeninės durys“.
Tai jei tamsta kadca nors isvaziuotum i vakaru Europa tai tamstos samprotavaimai atkristu kaip rudeny lapai ir butu gerai, pakeliauk zmoagu, nors viena karta ne i Soci ir Maskva kai buvo geri laikai
sorry komentas Dainiui buvo skirtas:(
Pingback: Palikit Vilniuj mikriukus! | Laimės kūdikis
Sklinda gandas, kad jau senokai Panevėžyje mikriukai išnaikinti. Gal kas iš Panevėžiečių papasakotumėte situaciją?
Jeigu remtis Europa, tai Londone ir Berlyne autobusuose įlipimas tik per priekines duris. Ir visi taip daro, nebent jau tikrai tikrai būna perkrautas maršrutas. Bet autobusai kursuoja kas kelios minutės, todėl nesusidaro dideli srautai. Aš šiaip palaikau e-bilieto mintį kaip šiuolaikinę, man nuolatinis bilietas 10lt atpigo nei anksčiau, bet tikrai nenumanau kaip senjorai naudosis tais terminuotais laiko bilietais, juk dar akinius ieškotis reiks kad pasižymėtų. Kita vertus, pažangos stabdyt negalima.
Pažanga savaime nėra joks tikslas. Tikslas yra kad būtų pigiau ir patogiau. Jei kažkoks abonento bilietas padaro taip, kad išvis juo naudotis neįmanoma arba viskas genda, o paskui dėl to dar kontrolieriai užpuola -- tai čia yra ne pažanga, o degeneracija visame gražume.
Mieli cukrinių runkelių augintojai, eikite ir protestuokite! prieš naujus troleibusus ir dujomis varomus naujus invalidams pritaikytus autobusus, kurie važinėja A juostomis. Artimiausiuose rinkimuose balsuokite už, krovininius geltonus mikrobus, kurie: 1. nardo miestų centruose lyg rikšos Indijos-Vietnamo chaose, todėl pėstieji jų bijo labiau nei BMW džipų vairuotojų 2. per vieną minutę savo užlindinėjimais eisme sukelia minimum po penkias priešinfartktines būsenas normaliems vairuotojams 3. kurie varomi išimtinai kontrabandine saliarka ir dūmija daugiau nei Viktorijos epochos garvežiai 4. kurių salonuose vietoj trijų sėdynių į plotį sumontuotos penkios todėl invalidai netelpa o sveikiesiems reikia iškvepti orą kad sutilptų.5. salono apdaila, siekiant išsaugoti nulinę autentišką krovininės mašinos garso izoliaciją atlikta statybinėmis plokštėmis, kuriose pilna rakščių. 6. Kurių sėdynės suplyšusios ir labiau nei varginiausio bomžo apranga. 7. kurie (didieji) startuotami nuo šviesoforo savo kiaurais išdegusiais duslintuvais sukelia triukšmą, didesnį nei kylančio F4 Fantomo naikintuvo variklis. 8. kurie savo Euro(nulis) dūmais išgelbėja šimtus dviratininkų ir pėsčiųjų nuo sveiko švaraus oro miesto centre. Eikite ir protestuokite!!! kitaip tvarkos nebus! 🙂
Kadangi tamsta krūvomis projektyvinių kliedesių užflūdinot mane feisbuke, o paskui ir čionai pradėjot kopypeistint tuos pačius projektyvinius briedus, tai išbaninu tamstą, kad čionai man briedų nerašinėtumėte.
Būtų socializmas, jeigu būtų dirbama chaotiškai be jokio win-win scenarijaus. O čia yra dirbama link labai aiškaus ir konkrečiu win-win.
VVT yra kuris laikas yra nuostolinga ir tas nuostolis eina per neįprastai aukštą DU. Mačius daug bankrotų, patirtis diktuoja, kad kai nepelningoje įmonėje yra nepadoriai didelės algos, vadinasi ji yra dirbtinai stekenama. DU, kaip žinia, yra tas plačiausias vamzdis per kurį galima greičiausiai išsiurbti bendrovės pinigus ir prireikus – operatyviai išsigryninti.
Šiuo metu Zuokas savo akcininkams ruošia dirvą, kad nubankrotinta VVT būtų pusvelčiui parduota.
Kažkam tai bus fantastiškas pirkinys – pusvelčiui įsigys nustekentą įmonę, kurios nuostoliai išsitiesins vos tik bus vairuotojams suoptimizuotas DU. Ji neturės jokios konkurencijos (mikriukai išnykę, taksi persekiojami, privatus transportas smarkiai apribotas naujų tramvajų linijų, autobusų juostų ir bet kaip išmėtytų dviratininkų takų). O kas puikiausia – nereikės per daug stengtis, nes kaip Rabinovičius sako – kuo blogiau dirbsi, tuo daugiau pajamų.
Socializmu čia nekvepėjo, o yra aiškus rusiškas korporatizmas, kai yra atidirbinėjamos į rinkimų kampaniją sukištos lėšos.
Spėju, kad ne per DU ten tas nuostolis išties. DU ten sudaro gan mažą dalį struktūrinę. Plačiau žiūrėkit. Man įtarimus kelia banalus talonėlių gaminimas ir platinimas.
Dėl pardavimo ir monopolinių sąlygų sudarymo -- tikėtina.
Tiesa, dėl sąvokos win-win: ji reiškia, kad išlošia visos pusės (pvz., ir pardavėjas, ir pirkėjas). Čia to požymių jokių nėra.
Dabar gal ir atrodo, kad mėginama išstumti privatininkus iš Vilniaus viešojo transporto sistemos, bet pamėginus paknisti giliau… kas galėtų paneigti, kad ruošiama dirva vienam privatininkui, kuris per kurį laiką „išgelbės“ Vilnių nuo valdiško visuomeninio transporto, kurį stengiamasi visaip diskredituoti ir padaryti kiek įmanoma nepatrauklų? Troleibusai jau bus supjaustyti (jei kas nežino, Zuokas numatęs juos sunaikint kuo įmanoma greičiau, žinoma, niekas pusdykiai neišsidalins troleibusų parko teritorijos…), o autobusų maršrutą vieną po kito perduoti privatininkui nesunku…
Manau, kad būtent taip ir yra. Ruošiama dirva jo kišenėje sėdinčiam privatininkui.
Iš dabar Lietuvoje veikiančių įmonių tik Kautra sugebėtų tai apžioti. Na, bet gal žmogelis turi užslėpęs juodai dienai kokį užsienio investytorių 🙂
Jei kokia nors įmonė yra nuolatiniame minuse ir skolos viršija turtą, tai parduoti galima už vieną litą. O paskui, jei paaiškėja, kad finansų struktūra lengvai patvarkoma, tiesiog uždarant finansines nuotekas, o dar ir skolos patvarkomos per restruktūrizaciją numetant į kokį kitą UAB, kuris sėkmingai užsilenkia, tai štai jums ir prašom.
Kas įdomu, tai kad troleibusai yra juntamai greitesnis ir juntamai pigesnis transportas. Bet dėl būtinos specialios infrastruktūros jų neįmanoma normaliais būdais privatizuoti. Taigi, galai susieina.
Taip, troleibusų ir 1 km kurui (šiuo atveju elektrai) kainuoja, ir daug ilgesnė jų rida iki susidėvėjimo, ir t.t. Taip, infrastruktūrą reikia prižiūrėti, o šiuo metu -- kadangi ją sugebėta paskutiniais metais stipriai nustekenti -- ir atnaujinti. Visgi atnaujinus, vidutinis greitis būtų žymiai didesnis (nekalbu apie tai, kad nebereikėtų lėtinti ties išsišakojimais etc.). Gražu pažiūrėt, kaip jie laksto normaliose valstybėse… na, čia matyt perspektyvą turim kitokią -- autobusus iš Europos sąvartynų.
Beje, mitinge gerb. Rokiškio nemačiau, o gal tiesiog nepavyko atpažinti?
Gal nepavyko tamstai manęs pastebėti, nes aš mažas ir nesimatau -- pakolkas dar žiurkėnai neišauga iki didelių gabaritų 🙂
Akinius prieš tai išblizginau, ir labai lėtai apėjau visą aikštę ir prieš mitingą, ir po jo… na nieko, mažu kitą sykį pasiseks 🙂
dukart akcentavai teršimą išmetamosiomis dujomis.
Prieš mėnesį stebėjau kavarijų gatve judantį miesto sidabrinį autobusą (berods Mercedes markės) apsipylusį melsvais dūmais (suprask -- alyva jau dega cilindruose). po kelių savaičių tokį patį jau mačiau dūmuose skandinantį žemuosius panerius kildamas į aukštuosius panerius (labai tikiuosi kad tai tas pats, tik perkeltas „nuo akių“). Nereiktų talžyti vienų, kai kiti lyg užmiršti ar palaiminti rūko visus. Tikiuosi, kad gavus naujuosius MAN, mano minėtas egzempliorius bus pašalintas arba bent perduotas variklio remontui.
Bingo, komentaras, kuris tikslingai įmestas, nors neturintis nieko bendro su tuo, kas rašoma.
Ir turintis aiškų paterną: „gerai kad perka naujus autobusus“.
Taigi, ponai agentūriniai. Dedu baną ant šito IP. Kad nerašinėtų man šūdų visokių. Nes čia jums ne kokie portalai, kur visi gali varyt.
visiskas bullshit. Palaikau Zuoka ir jo iniciatyvas. Yra gal ir nepavykusiu darbu, bet tas nedirba, kas neklysta. Vilnius butu supuves mires miestas kaip ir Kaunas, jei ne Zuokas
Nagi nagi, ką gi čia tokio gero nuveikė? Bet kokiam merui sudėtinga būtų nustekenti didžiausią miestą, juolab sostinę kur visi didžiausi traukos objektai -- nuo kultūros iki valdžios ir mokymo įstaigų… Nors ir labai stengiasi
Nu taigi gražus fontanas prie Rotušės… ir gražiai per Kalėdas projekcijas Katedros aikštėj parodo 🙂
Ponas Mantai, „viskas bullshit“ -- tai ne argumentas. Ir tamstos pasakymai apie ką tamsta palaikot, kaip ir pezėjimai apie tai, koks Vilnius būtų supuvęs -- grynai monopenisualūs, nes čia jums ne koks nors taipininkų kuopelės susirinkimas, kur galėtumėt kliedesius pasakot, o mano asmeninis blogas.
Taip kad tamsta jau keliaujat į tenai, kur tamstai bus tinkama vieta.
http://www.alfa.lt/straipsnis/15127972/Smugis.atbuline.ranka..ar.Vilniuje.liks.marsrutiniai.mikroautobusai..nesupranta.net.balsave.politikai=2013-04-03_15-07/ :
„Gerbiamieji, juodai ant balto parašyta, už ką balsuojate. Svarstymas buvo dėl konkurso sąlygų vežti keleivius maršrutiniais autobusais. Dabar jūs nubalsavote už tai, kad Vilniuje nuo liepos mėnesio nebeliks nei vieno mikroautobuso, nei vieno privataus vežėjo. Dabar galite eiti ir aiškintis privatiems vežėjams, už ką balsavote“ , – teigė meras A. Zuokas.
Zuokas eilinį kartą išdūrė 🙂
Atbulinė ranka. Labai geras įvardinimas. Dar yra toksai žodis -- „atbuliokai“, turintis bendrą šaknį.
O kad Zuokas moka paskui suinterpretuoti zuokiškai -- tai jau seniai aišku, nes ko gi galima daugiau tikėtis, jei ne to, kad Zuokas zuokiškai interpretuoja.
Aš vat atsimenu kalbas apie tai, kaip šildymas atpigo, transportas atpigo ir dar ten kažką.
Net studija atlikta už 108 tūkst litų tai įrodo! (skaičiau, kad ta specialistė, atlikusi tyrimą, nelabai sugebėjo rišlų sakinį suregzti per pristatymą…):
http://www.alfa.lt/straipsnis/15117740/Zuokas.iesko.koziriu..Vilniuje.pigiausios.komunalines.paslaugos.=2013-03-28_12-29/
Gali būt, kad Zuokas teisus -- žr. http://www.balsas.lt/naujiena/726357/kaip-vilnieciai-i-darba-vazines-po-pusmecio/2 :
Meras patikino, kad visos sutartys su privačiais vežėjais Vilniaus mieste buvo nutrauktos nuo liepos 1 d. „Sutartyje buvo įrašyta aiški sąlygą, kad prieš pusę metų įspėję mes galime nutraukti sutartis“, − kalbėjo A. Zuokas.
Pasirodo niekas čia dar neaišku -- http://verslas.delfi.lt/transportas/vilniaus-viesajame-transporte-karo-padetis.d?id=61064171 :
„Neįsigalioja įspėjimo (apie sutarčių nutraukimą – DELFI) sąlyga. Konkurso nepaskelbė, tai reiškia – sutartys negali būti nutrauktos, bent jau kol kas. Jie negali dabar vadovautis būtent tuo punktu, kad paskelbus naują konkursą sutartys bus nutrauktos, nebepratęsiamos ir t.t.“, -- DELFI teigė A. Skaistys.
Be to, vežėjai yra apskundę savivaldybės veiksmus teismui.
Turiu vakarykštės konferencijos pilną įrašą -- ten galite pamatyti, kaip Zuokas su šypsena atsako apie tai, kad dėl to vyksta teismai; perfrazuojant trumpai -- na ir kas, kad teismai vyksta, kol jie pasibaigs, mes savo padarysim 🙂
Atbuline ranka.
Įtariu, jam nesvarbu, kuria ranka darys -- svarbu savo tikslą pasiekti. Turiu klausimą, kuris atsirado kaip paseka to, kad šioje temoje paliko komentarą zombis šlovintojas (po ko jis buvo išsyk išsiaiškintas ir utilizuotas) ir mano turimas įtarimas, kad viename mano mėgiamų diskusijų forumų dalyvauja -- liūdniausia, -žiauriai aktyviai -- lygiai toks pats personažas, šlovinantis iki paskutinio kraujo lašo savo patroną. Taigi, klausimas būtų toks -- kaip, forume būnant tiesiog paprastu dalyviu ir neturint nuostabiojo „ban“ mygtuko, su tokiais elgtis? Būčiau ypač dėkingas, jei už patarimą neišrašytumėte didelės sąskaitos -- mainais už tai pažadu jumi šlovinti ir t.t. ko ten reikia dar nebepamenu.
Nesiginčykite su tokiais. Tokiems tipažams visiškai nesvarbu, ką sakysite, jiems svarbu tiktai tai, kad jie perduotų konkretų savo pranešimą, net jei jis nesąmoningas.
Ir netgi jei tokį perginčysite ir parodysite, kad anas per visus galus neteisus, jau kitą dieną jis vėl kartos visas savo šnekas, lyg negirdėjęs.
Ir tai bus ne sąmoningas negirdėjimas, o tiesiog negebėjimas suprasti informacijos. Tas pat būdinga būna visokiems psichotronų entuziastams, sektantams ir panašiai, turintiems visai kitą diskursą.
Plg. su psichotronais: niekada neperginčysite ufonautų, kurie pasakoja, kad antenos sukelia psichikos ligas, vėžį, išsigimimus, gripą ir t.t.. Bet jei analizuosite, kam tokie pasakojimai reikalingi (pvz., aferistams, kurie pardavinėja „antiradiacinius“ lipdukus mobiliakams), tai problema išsispręs.
Žodžiu, visų pirma, ignoruokite, kur išeina ignoruoti. Visų antra, kur neina ignoruoti, kalbėkite ne apie tai, kur jis neteisus, o apie tai, kaip jo šnekos demonstruoja, kad jam smegenys sistemiškai perkreiptos ir kaip jo šnekos dengia kitas realijas. Visų trečia, diskutuokit ne su juo, o su tais, kurie turi smegenų.
Kitaip tariant, užsiimkite ne diskusija, o dekonstrukcija, t.y., aiškinimusi, kas tų puspročių diskursą kuria: t.y., ne kodėl tam tikras tokio tipažo aiškinimas yra neteisingas, o kodėl tas aiškinimas yra kišamas ir kuo jis tam tikroms grupėms naudingas.
Aišku, suprantu, kad taip daug vargo.
Sužaista švariai -- ne veltui armiją profesionalių klapčiukų turi. Balsuosi „už“ -- pripažinsi „liepos“ reformą ir pokyčius transporte (troleibusų sumažinime, autobusų įsigalėjime, mikriukų išstūmime į pakraščius). Balsuosi „prieš“ -- nepatvirtinsi to klausimo „Dėl vežėjų parinkimo konkurso organizavimo vežti keleivius autobusais vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo“ su visais jo priedais -- bet tai tuo pačiu nereiškia, kad sustabdysi Zuoko buldozerį ir grąžinsi status quo 🙂
Taip. Atbulinė ranka žino savo darbą.
Gyvenu Garliavoje, galiu pasiekti visa gauna tik del privaciu mikriuku. Vaziuoja jie pagal savo grafika kuris nevisada atitinka savivaldybes nustatyta, palankesni autobusams, bet grafiko laikos.