Geriausia praktika: Kalnapilis ir Facebook

Kalnapilio alus ir Rokiškio komentatoriai

Normaliai čia tie vartotojai, ar ne? Galėtų būt koks Rokiškio alus 😀

Ne taip jau seniai rašiau apie tai, kas yra blogiausia reklamos praktika internete. Rašiau ir įspūdžius iš poros konferencijų – su Omnitel ir su Tele2, kur labai smarkiai išsiskyrė įmonių požiūris į socialinius tinklus. Galiu priminti, kad Omnitel požiūris – greičiau baugštus („kas bus, jei mus keiks“), Tele2 požiūris tuo tarpu – paprastas („savo įvaizdį kuriam realiu darbu, socialiniai tinklai kalba apie to darbo rezultatą“).

O vat šį kartą – tiesiog pavyzdėlis be gilių analizių, kaip galima imti ir panaudoti socialinius tinklus taip, kaip tik išvis įmanoma – be jokių ten ypatingų gudrybių, paprastai ir efektingai. Realiam marketingui, ryšiams su visuomene, pardavimų didinimui ir t.t..

Šitas geriausios praktikos pavyzdys – tai Kalnapilis, surengęs Facebook akciją, kurioje bet kas galėjo įdėti savo nuotrauką, o kiti – balsuoti už ją (laikinti). Vienintelis reikalavimas – kad kažkaip matytųsi, jog kažkaip tai susiję su krepšiniu (Kalnapilis – LKL rėmėjas). Labiausiai prilaikintos nuotraukos atsidūrė ant alaus skardinių. Viskas paprasta ir elementaru, tokio tipo akciją galėtų surengti bet kas (taip, viskas atrodo paprasta, kai kažkas sugalvoja ir padaro, tiesa?). Turite nuosavą parduotuvėlę ar kažką gaminate? Pasimokykite 🙂

Esminiai šios akcijos elementai – du, ir abudu – akivaizdūs. Viena vertus, tai personifikuotas alus, kur atsidūręs ant skardinės – ir pats prisipirksi, ir draugams pasiūlysi. Galim paaproksimuoti: 48 nuotraukos, kiekvinoje esantis žmogus turi bent kelias dešimtis pažįstamų, su kuriais pasidalins – tai mažiausiai pora tūkstančių kietai užtargetintų pirkėjų. Tai realiai didelis skaičius (prisiminkim, kad įprastoje alaus prekyboje kietas targetinimas išvis atrodo neįmanomu).

Antra vertus – tai galimybė pirkėjui kažkaip įtakoti produktą ar jo įpakavimą ir gauti iš produkto ne tik įprastą rezultatą (alų), bet ir malonumą, paspaudinėti „Like“ mygtuką pačiam, o paskui žinoti, kad padarei įtaką žmonių ant skardinės atsiradimui, be to – ir galimybė geriant alų apie ką nors pakalbėti (pradedant „kas čia per nuotraukos, kas jose tokie?“ ir baigiant „aš už šitą balsavau, o čia – mano pažįstamas„).

Naujam akcijos etapui Kalnapilis, atrodo, padarė atskirą puslapį, tačiau jau dėl šio žingsnio – nežinau, ar jie teisūs. Ateitis parodys. Realiai Facebook yra daug labiau personifikuotas, artimesnis galutiniam pirkėjui, visiškai neformalus. Kita vertus, papildomas įtalpinimas puslapyje – tai dar papildomas malonumas konkurso dalyviui. Taip ar anaip, Kalnapilio surengta reklaminė akcija – labai įdomi ir verta didelių pagyrų.

Žvelgiant dar giliau – Facebook ir internetiniai buzai ne šiaip įtakoja, o tiesiog persikelia ant alaus skardinių, tapdami tų pačių veidaknyginių įvykių tęsiniu, tolesne istorijos naracija. Tai labai smagu 🙂

Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui

Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.

25 thoughts on “Geriausia praktika: Kalnapilis ir Facebook

  1. skirtumas

    Ėėė 😉 o kur žiurkė su finkėm? 😉

    Gražiai padirbėta. Patvirtindamas tavo teoriją, sakau, kad kai ši alaus skardinė atsiras prekybcentriuose -- jamsiu iš karto. Ir jams dar vienas kitas draugas mano 😉 net jei birzgalas ten neskanus. Vien tam kad skardinę pastatyt į lentyną 😉

    Iš kitos pusės būtų puiki paskata kokiam nors mytui.

    Reply
    1. baltasisvaiduoklis

      Kiek supratau, čia Rokiškio pokštas ir tai nėra galutinis skardinės variantas, o tik demo versija į tinklaraštį 🙂 Skirtumai paskubėjai. Nors reikia sutikti, kad skardinė gavosi pakankamai graži, o bet tačiau, ją būtų galima tiesiog pasistatyti lentynoje net neatidarius 😀

      Reply
      1. skirtumas

        Vajazus… kaip jūs galėjote apie mus taip pagalvoti???!!!

        Aš taigi nepagalvojau… Kad čia jau. Sakau, kad „kai“ bus tai jau tikrai jamsiu 🙂 Nes nereikia abejoti kad nebus 😛

        Reply
        1. Rokiškis Post author

          Šiaip tai paėmiau tiesiog 10 komentuotojų iš paskutinių, kurie buvo, kai rašiau. Kur turėjo ikonytes. Nerankiojau kažko specialiai.

          O žiurkė per didelė buvo.

          Reply
            1. Rokiškis Post author

              Dauguma neįsižiūrėjo. Tuos, kas pastebėjo, galim laikyti itin pastabiais. O apie tuos, kas nepastabūs, tai reiks kada prie progos parašyt ką nors specialiai, kad jie yra žiopli 😀

              Reply
  2. Ifig

    o nuotrauka, kur sirdies formos pyragas lekstej, tai labai jau matyta..idomu ar kas nenuvoge mano nuotraukos neatsiklauses

    Reply
  3. Ifig

    o nuotrauka, kur sirdies formos pyragas lekstej, tai labai jau matyta..idomu ar kas nenuvoge mano nuotraukos neatsiklauses. Is kur ta kalnapilio skardines nuotrauka?

    Reply
    1. skirtumas

      Jau būtų laikas žinoti, kad internetuose NIEKAS NIEKADA NIEKO nevagia!!!!!! 🙂

      Reply
    1. Rokiškis Post author

      Man rodos, Maumaz pats savęs taip ir nepamatys 😀 Galima bus paskui šposint apie jo veidą ant alaus ir jis nieko nesupras, jausis labai kvailai ir iš to galėsim juoktis 😀

      Reply
  4. baltasisvaiduoklis

    O man klausimas kilo, ar Rokiškis čia pats kankinosi, ar kalnapilis kažkiek pagelbėjo (omenoje turima skardinė). Ar ten pas juos puslapyje galima tiesiog pabandyti paeksperimentuoti?

    Reply
  5. anoniminis bailys

    Ideja tikrai gera, bet efektas butu kelis kartus stipresnis, jei ju alus nebutu nuskiestas myzalo ir apiniu (?) darinys 🙂 Nes dabar tai ka, nusipirksim, paragausim, prisiminsim koks jo skonis ir nebepirksim 🙂

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Nu, jei rimtai, tai aš paskutinius metus tiek retai geriu alų, kad išvis jo skonį imu pamiršt 🙂 Tai man sueitų netgi koks nors bambalinis gal 🙂

      Reply
    1. Rokiškis Post author

      Matot, ponuli, senokai pas mane nekomentavot, o aš čia pasirankiojau veidų iš tų, kas neseniai komentavo.

      Tik nesupraskite manęs neigiamai, aš visiškai neprieštarauju prieš tai, kad ir pimpalas gali būti kažkieno veidu.

      Reply
    1. Rokiškis Post author

      Panašu, kad tamsta būsit paskutinis iš save atradusiųjų savaime 😀

      Kitus trauksiu į žioplų sąrašą 😀

      Reply
  6. Modestas

    čia kažkaip negerai gaunasi, tie kas rašo apie alų, alaus negauna. O tie kas sakosi, jog jau pamiršę alaus skonį, gauna jo dėžėmis. Kažkur čia viskas su logika prasilenkia 🙂

    Reply
    1. Rokiškis Post author

      Viskas melas ir netiesa, aš neigiu bet kokias mano konotacijas su mano nemokšiškumu.

      O šiaip tai vat gi matomai tamstai reik pasireklaminti kažkaip smarkiau. Tai prie progos, jei iš mano kiauros galvos neiškris, tai aš tamstą pareklamuosiu.

      Reply

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *