
Žiniasklaida turėjo kvapelį ir anksčiau, tačiau kardinaliai dvoktelėjo per krizę, prasidėjusią 2008 - visiems baisiai prireikė pinigų
Respublika kaltina Dainių Radzevičių kažkokiu šmeižtu – už tai, kad šis išdrįso pasakyti, ką galvoja apie WikiLeaks informaciją, kad yra Lietuvoje korumpuotų leidinių. Šiandien, beje, jei iš balso teisingai atpažinau, Rimvydas Valatka per Lietuvos Radiją viską neigė ir sakė, kad čia politikai korumpuoti, todėl žiniasklaida nekalta. O Vitas Tomkus matyt paprasčiau viską sprendžia, be Lietuvos Radijo, o raštais, kuriuos nusiunčia Lietuvos Žurnalistų Sąjungos vadovui.
Štai neseniai Troy parašė, kad buvo tylima. Bet aš manau, kad tai nėra paprasta – pasakyti, kad karalius yra nuogas, todėl neieškokim, kas kaltas, o kas nekaltas ir kodėl kažkas ilgai tylėjo. Tam reikėjo WikiLeaks.
Anksčiau, kai spaudos korupciją pabandė įvardinti Rytis Juozapavičius iš Transparency International, jis buvo sumaišytas su purvu taip, kad maža nepasirodytų. Reikėjo WikiLeaks tam, kad tai būtų įvardinta tiesa, bet net ir tada, kai šitai padarė WikiLeaks, parėjo visokie purvai ant ko papuola. Ponai, čia reikia kiekvieno rankos, reikia patriukšmaut apie tai per visur. Dainiui Radzevičiui šiuo atveju reikia palaikymo.
Trumpai tariant, ponai, laikas pradėti buzą. Nieko negalvojant. Praplatinti nuorodą į Dainiaus Radzevičiaus atitinkamą straipsnį per visur. Visur, kur įmanoma – Snukiaknygėje, bloguose, komentaruose, emeilais draugams, Tviteryje, etc.. Tegul truputį žmonės pamato skaidrumo. Mes juk tai galime – padarykim
Dvi nuorodos jums (jas ir reikia paplatinti, ypač pirmą):
Apie visą reikalą Dainiaus Radzevičiaus bloge - http://dainius.org/?p=6486
Respublikos raštas Dainiui Radzevičiui - http://dainius.org/?p=6492
Ponai, mes galim pagerinti žiniasklaidą Lietuvoje. Todėl padarykime reikalą viešu. Padarykim tai dabar. Tai proga kiekvienam pridėti savo ranką. Taip, tai proga ir TAU. PADARYK TAI DABAR.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
Web | Twitter | Google+ | More Posts (916)







Birželio 10th, 2011 on 12:34
Aš jau.
Kaip visada lenkiu Rokiškį korpusu.
Birželio 10th, 2011 on 12:36
Ponas Troy, tai čia tamsta gi mane ir suinspiravote. Šitą reikia platint. Ir jei pavyks -- bangos nueis toli.
Birželio 10th, 2011 on 12:52
Akcijai pritariu.
Bet mano galva teigiamas rezultatas tik tada , jei bus pradėtas bent jau ikiteisminis tyrimas dėl Tomkaus ir Vainausko bei kitų mass media magnatų korupcinių veiksmų.
Radzevičius neteisus užsipuldamas vien Tomkų. Taip jis slepia problemos mastą.
Birželio 10th, 2011 on 13:03
Prieis ir iki kitų reikalas. Ir iki ikiteisminių prieis, manau, jei smarkiai įsisuks. Bet reikia, kad įsisuktų nevaikiškai.
Birželio 10th, 2011 on 16:38
Na, tikėtis kad teisėsauga susidomės šiuo kipišu yra pernelyg naivu, žinant kad visos spec. tarnybos vienaip ar kitaip pasmirdę. Kokia tarnyba judins žiniasklaidą, kai geriau pakapsčius būtų galima ne vieną vaduką pasodint, a?;]
Birželio 10th, 2011 on 18:54
Yra ir kita pusė reikalo -- o kodėl gi nepaspaust kokiems nors teisėsaugininkams kokių nors laikraščių, kurie kažką? A?
Birželio 10th, 2011 on 12:53
” jei pavyks – bangos nueis toli.”,- pasakė bebras maurais užžėlusioje kūdroje. Ir užsimojo galinga uodega. Kaip pliaukštelėsim- visos lydekos ir karosai kaipmat padarys išvadas, skaidrumas prūde bus nematytas.
Bet triukšmauti yra geras dalykas.
Birželio 10th, 2011 on 13:02
Čia tamstos požiūris teisingas -- net jei ir neišsiskaidrins, tai bent jau pasismaginsim
Bet šiaip tai manau, kad pasiskaidrins. Nes Respublikos žingsnis -- atvirai desperatiškai atrodo. Reiškia, kad jie bijo.
Birželio 10th, 2011 on 13:56
nepasivysime , tai bent sušilsime
. Eilinį kartą. Na o ryžas su napoleonu , manau , dėjo. Ant mūsų visų . Kaip Račas ant mokesčių inspekcijos.
Birželio 10th, 2011 on 14:32
Tu nesupranti, kas yra reklama. Iš “gėjai ir žydai valdo pasaulį” bei po to sekusių visokių “visuomenininkų” protestų Tomkė kažkur apie 10 mln. LTL užsidirbo.
Birželio 10th, 2011 on 14:55
Oho kokie skaičiai. Ar jie ne iš lempos?
Birželio 11th, 2011 on 08:47
Kai 2008 pasikeitė Vyriausybės, buvo išviešintos sumos, kurias AMB ir Kirkės Melagėlio laikais ministerijos sumokėjo žiniasklaidai.
Birželio 10th, 2011 on 18:26
Ponas Xerksai, rekalama yra tada, kai yra didinamas žinomumas. Šiuo atveju žinomumas neišaugs. Tiesiog bus tam tikras persiskirstymas, kuris nebus malonus tiems, ką neigiamai įvardino WikiLeaks dokumentas.
Beje, tik dabar prisiminiau, nors reikėjo tai poste paminėti -- http://rokiskis.popo.lt/2011/05/12/nemetalas-duck-sauce-barbra-streisand-ir-pr-bajeriai/
Respublika padarė didelę didelę klaidą.
Birželio 10th, 2011 on 23:06
Va čia gerbiamasai biški pasimovėte su šituo reklamos apibrėžimu. Atleiskite, kad offtopikas, bet reikia man čia trigrašį savo įkišt dėl alkoholio reklmos, prieš kurią jūs ponas viešai pasisakote.
Kiekvienas vaikas, žino, kas yra alkoholis nuo kūdikystės, nes tėvai juk dalyvauja pasisėdėjimuose, vieni labiau kultūringuose, kiti mažiau kultūringuose, vieniems užtenka vieno stikliuko ar butelio alaus per vakarą, kiti iki žemės graibymo. Todėl joks alko paminėjimas nedidina jo žinomumo, jis ir taip visiems žinomas, o vyksta tik persiskirstymas pagal brandus. Todėl alko reklama nedaro įtakos prasigerimui, t.y. pasirinkimui ar gerti prie progos butelį alaus per vakarą ar gerti kasdieną iki žemės graibymo, ar visai negerti, tai suformuoja aplinka, kurioje vaikas bręsta ir t.t. ir pan.
Taip kad mano prielaida, kad tas visas piaras su alko reklamos uždraudimu yra politikų ir didžiųjų alko gamintojų dylas tik sustiprėja.
Ir dar čia biški į temą http://dainius.org/?p=6505
Dar kartą atleiskit už offtopiką, bet nesugalvojau kur geriau pratęsti mūsų neseną diskusiją.
Birželio 10th, 2011 on 23:25
Ponas, kad aš su tamsta diskutuočiau apie reklamą, tamstai pirmiausiai reikia sužinoti apie rinkos lankstumo/elastingumo sąvoką, kurios aš tamstai neaiškinsiu, nes ne pamokomis čia užsiimu.
Tiesiog tamsta neteisus, tai yra faktas, diskusija uždaryta.
Birželio 12th, 2011 on 23:05
Gerbiamasai, čia reikėtų kalbėti apie reklamos/paklausos elastingumą. Jo reikšmė, turėtumėte žinoti, gali būti ir nulinė. Aš tą ir teigiu, kad alko, kaip substancijos, reklama, neturi jokio poveikio, nes alko yra ablsoliučiai žinomas rinkoje, kiekvienam rinkos dalyviui. Tad alko, kaip substancijos, reklamos/paklausos elastingumas yra lygus 0. Todėl vienintelis galimas alko reklamos poveikis -- skirstymasis tarp brandų (stumbras, nemiroff, stolichnaja etc.) ir alko formų (alus, vynas, degtinė etc.).
Ir neįrodysite man priešingai, nes tai neįmanoma, todėl, kad šiuo atveju remiates savo projekciniais kliedesiais arba sąmoningai (abejoju) manipuliuojate nuomone.
Birželio 12th, 2011 on 23:38
Ponas, tamsta kliedite apie nulinį elastingumą. Kita vertus, vertinu tai, kad bent jau pasiaiškinote, kas tai per sąvoka.
Kita vertus, kadangi tamsta, nors ir pasiaiškinęs sąvoką, aiškinate nesąmones apie nulinį alkorinkos elastingumą (t.y., faktiškai teigiate, kad vartojimas gyventojui nesikeičiantis), tai valinkit naxui, nes dėl akivaizdžių dalykų čia diskutuot nesiruošiu.
Birželio 10th, 2011 on 13:47
Kažkodėl tikiu akd pilnas Vilnius jaunų agresyvių advokatų, kurie war room nori pas Radzevičių pasidaryti ir iš sportinio azarto Respubliką padėti į bazę.
Birželio 10th, 2011 on 14:15
Ir padės
Birželio 10th, 2011 on 18:28
Čia nėra paprastas atvejis, kad advokatų būtų pilna, norinčių su Respublika peštis. Ir prisiminkime teismus su įdomiais sprendimais. Pvz., kaip tas, kur žurnalistą pasodino už tai, ką kažkoks išgalvotas kažkas galėjo kažkur apie kažką pagalvoti, nes teisėjas sugalvojo, kad kažkas galimai galėjo sugalvoti.
Taip kad nebūkim tokie tikri ir pajudinkim reikalus patys, kol dar nevėlu.
Birželio 10th, 2011 on 14:10
Ankstesnė iniciatyva (http://rokiskis.popo.lt/2011/06/07/wikileaks-patarimai-kaip-pagerinti-ziniasklaida/) man atrodo labiau vykusi. Bet ir šitą reikėtų palaikyti (kad ir kaip man nepatiktų Dainiaus kadrilis su LR (Valatka) ir nenoras matyti korupcinių Siaurusevičiaus santykių su politikais etc), mat Dainiaus blogas nėra labai jau skaitomas, o ir FB nėra l.daug palaikinusių.
Va, kad taip sugalvojus būdą kaip uždubasinti kokią Seimo antikorupcijos komisiją (nes prokuratūra vargu bau ar to imtųsi) su raginimais/reikalavimais pradėti tyrimą dėl iškilusių faktų/įtarimų korupcija žiniasklaidoje.
Birželio 10th, 2011 on 14:30
Tikiuosi, nei vienas protingas žmogus neplatins Radziaus rašliavėlės ir nedarys reklamos “Šūdublikai” bei Tomkei, kuris sąmoningai tiksi, kad visokie “pasipiktinę” paleis logorėją ir primins visuomenei, kad egzistuoja toks leidėjas ir tokia leidinių grupė.
Birželio 10th, 2011 on 18:31
Ponas Xerksai, aš žiūriu čia labai paprastai: yra situacija, yra problema, yra reikalas. Man nesvarbu čia, kas yra kas. Aš matau paprastą dalyką: yra laikraštis, kuris nenori. Ir tas laikraštis pakankamai žinomas, kad vargu, ar jo žinomumą kažkas labiau padidintų.
Šiaip, paprastai žiūrint -- čia tiesiog žmogiškas dalykas. Reikia palaikymo ir viskas.
Birželio 10th, 2011 on 14:30
Pradžiai būtų naudinga garsiai skelbti garbingąjį
UOLIAI BESISTENGIANČIŲ NUTYLĖTI sąrašą.
Kol kas jis labai ilgas būtų, nes iš pranešė apie tuos dalykus, atrodo, kol kas tik 15min ir vz. Visi kiti solidariai TYLI.
Taigi, ramiai galime pradėt vardinti TYLĖTOJUS:
Respublika, Lietuvos Rytas, BNS, Diena, Balsas, Lietuvos žinios, delfi, alfa, ir t.t., ir t.t. …
Negarantuoju, kad kurį nors čia dabar neįrašiau nekaltai. Mano tikrinimas buvo paviršutiniškas, apsiribojo užklausimu žodžio “wikileaks” tuose portaluose. Jei kas nors darysite OFICIALŲ sąrašą- tikrinkite atidžiau. Bet ir nebūtina. Nekaltieji patys pakels triukšmą ir juos galima bus išbraukti.
Birželio 10th, 2011 on 14:32
Rokiški, viskas fain, reik kovoti su korumpuota žiniasklaida.
Na bet nereikėtų džiuginti Schibsted, kurie šiuos WikiLeak’us paskelbė. Neaiškūs tie WikiLeak’sai. Anie gali būti ambasados darbuotojo ar dar kieno nors pezalai, kurių nieks autentiškumo nesugebėtų ir nenorėtų patvirtinti.
Aišku su Radzevičium ir jo nuomone Respublika per daug “užlenkė”. Bet čia jau ilgalaikio karo stovio išdava, neatlaikė matyt nervai po visų “etinių knaisiojimų”.
Beje Transperancy International ir Dainiui reikia duot velnių, kad tendencingai ir neobjektyviai naudoja apklausų rezultatus (gal ir netyčia, bet taip nebūna).
Birželio 10th, 2011 on 18:33
Ponas Kovar, jei bent truputį gilinotės į žiniasklaidos situaciją, suprasit, kad tas dokumentas neatskleidžia nieko naujo. Ten tiesiog nėra nieko, kur būtų galima klausinėt ko nors apie falsifikacijas ar autentiškumus -- viskas yra senos viešos paslaptys.
Birželio 13th, 2011 on 16:30
Dėl viešų paslapčių sutinku. Bet šiaip, būtų fain, kad nebūtų užsimaunama “nekaltumo” kaukė, jei jau pranešu apie tą ir aną.
Birželio 13th, 2011 on 19:02
Kaukės -- px. Čia svarbu, kad bent jau kažkoks buzas prasideda
Birželio 10th, 2011 on 14:44
Aha, jau pats pamačiau, kad į garbingąjį TYLĖTOJŲ sąrašą neteisingai įrašiau delfį. Atsiprašau.
Birželio 10th, 2011 on 15:10
Ačiū Jums už tai, už ką ačiū nereikia sakyti -- už pilietiškumą ir norą, kad apsivalytume. man ypač nesamgu, kad teko dirbti leiidnyje, kuris mano akimis dar 1994 metais buvo idealas. tai buvo “Respublika”. tai, kas vyksta su šiuo leiidniu dabar, net žodžių kartais trūksta apsakyti. Bet ir Jūs patys matote.
Todėl dar dėkoju ir už asmeninį palaikymą.
Birželio 10th, 2011 on 18:37
Ponas Dainiau, čia nėra už ką dėkoti. Tiesiog aš manau, kad reikia pajudint reikalą, kai žiniasklaida lyg burnon vandens prisisėmus. Bet jei daug žomnių apie tai kalbės, tai pajudės reikalas tinkama kryptim.
Birželio 10th, 2011 on 15:14
Kažką bandau aprašyt Pipedijoje, prisidėkit
Birželio 10th, 2011 on 15:17
Kiek miglotai, aptakiai parašiau, bet pasireklaminu:
http://kreivarankis.livejournal.com/64656.html
Birželio 10th, 2011 on 23:28
Svarbiausia parašyt. Žmonėms kils klausimai, atsiras žinojimas, atsiras ir pasekmės.
Tiesa, šį kart nemenkai filosofijomis užlankstėt, ponas
Birželio 10th, 2011 on 15:22
Racas.lt -- tyletojas
Birželio 10th, 2011 on 15:24
Ir dar kartą kartoju -- neužsiciklinkite su Respublika ir Tomkumi. Tai platesnio masto bėda.
Birželio 10th, 2011 on 18:38
Taip, tai labai plati bėda, ne pavienio leidinio. Bet vat turim išsišokusius, tai pirma jiems laikas ir susiprast.
Birželio 10th, 2011 on 15:33
Atn.lt -- tyli
Bernardinai.lt -- tyli
Birželio 10th, 2011 on 17:03
Va taip va blecha mucha. Pasirašau
Birželio 10th, 2011 on 18:31
Atrodo, jog pavyko prisijungti…
Birželio 10th, 2011 on 22:45
Kažkaip ten silpnai pas Dainių parašyta, jei nežinočiau konteksto ar bent jau neperskaityčiau tamstos rašinio tai patekęs į Dainiaus įrašą, kurį pateikiate čia -- nifiga nesuprasčiau ir nesusijaudinčiau, nes Respublikos neadekvatūs klykavimai seniai nestebina. Todėl nešarinsiu jo nuorodos, nes manau, kad dauguma mano pažįstamų iš fb nesupras kas ir apie ką čia… abejingi žmonės, “žino” tik kad visi viską perka, “verslynikai” blogi, visi duoda ir ima kyšius ir patys paimtų ar duotų kyšį pirmai progai pasitaikius, o jei iš Respublikos naudos būtų tai ir su jais pasitūsintų…
Čia kad rimčiau užkabinti mases Dainius galėjo smarkiau pasistengti, bent jau kaip tamsta, o dabar kažka nykiai surašė… :/
Birželio 10th, 2011 on 22:51
A, supratau, čia gi ne Dainiaus reikia šarinti postą, o tamstos, nes šitas daug stipresnis. Čia biški blogai instruktavote, gerbiamasis.
Birželio 10th, 2011 on 23:24
Laukiam kaip viskas išsirutulios.
Įdomu tik ar mūsų žiniasklaida papasakos apie respubliką ar iškalbingai tylės
Birželio 10th, 2011 on 23:30
Pažiūrėsim. Jei neklystu, apie patį tą WikiLeaks dokumentą parašė kol kas Verslo Žinios, 15 minučių ir Delfi.
Birželio 11th, 2011 on 00:03
Ziurekit atsargiai, kad vakaro zinios neparasytu apie Rokiski Rabinoviciu zydomasonu ambasadoriu balstijos salims, laisvalaikiu prisidurianti prie algos is prostituciu veziojimo
Birželio 11th, 2011 on 00:25
Būtų nuostabu.
Birželio 11th, 2011 on 10:12
Nebūkite naivūs. Ką gali Lietuvos rytas ar kiti rašyti apie Respublikos korupciją? Katilas apie puodo juodumą skelbs? Viskas ką jie gali, tai atsargiai, švelniai tai paminėti stengiantis nekelti daugiau bangų.
Negali jie tos valties judint, nes visi joje sėdi ir dabar tik galvoja, ką čia padarius, kad tik Rokiškis Rabinovičius į juos savo viską matančios akies neatsuktu.
Birželio 11th, 2011 on 10:33
Tai vat kuo labiau visi kalbės, tuo labiau visi atsuks akis. Čia išties yra tema, kurią eksploatuoti koks Delfi ar 15min gali neįtikėtinai plačiai, kartu užsiaugndami sau didžiulis pasitikėjimo reitingus.
Birželio 11th, 2011 on 12:18
Kitas variantas -- delfis bando „užsiauginti reitingus“, o tada ta pati Respublika iškabina delfio pridergtas trumpikes. Vieša pajuoka, ir taip ne itin didelio reitingo smukimas žemiau kelių garantuoti.
Ar to delfiui reikia?
Tai ginklavimosi varžybos. Visi apie visus renka informaciją ir jos neskelbia, nes žino, jog priešininkai turi atitinkamos informacijos ir apie juos. Patas. Esama „žiniasklaida“ niekur nepajudės iš vietos.
Vienintelis variantas -- blogai, blogeriai, jų grupės galinčios ir norinčios drėbti jiems visą jų mėšlą į akis.
Birželio 11th, 2011 on 17:47
Chm… Gal galėtumėte pamodeliuoti situaciją, kaip gi tie blogeriai išjudins tą supuvusią žiniasklaidą ir įvyks apsivalymas?
Birželio 12th, 2011 on 17:50
http://rokiskis.popo.lt/2011/05/17/vel-apie-blogosfera-ir-ziniasklaida/
Birželio 12th, 2011 on 01:49
“Šiandien, beje, jei iš balso teisingai atpažinau, Rimvydas Valatka per Lietuvos Radiją viską neigė”
Čia per kokią laidą?
Birželio 12th, 2011 on 17:48
BBŽ, iš kito balso -- berods su Tomu Dapkumi laida buvo. Išgirdau viduryje, paklausiau 5 minutes ir viskas -- nebuvo laiko iki galo klausytis.
Taip ar anaip, Lietuvos Radijas visgi užkabino.
Birželio 12th, 2011 on 13:20
Kadaise girdėjau Radzevičiaus isteriškus grasinimus paduoti į teismą bet kurį viešą asmenį, Lietuvos žiniasklaidą pavadinusį korumpuota. O štai dabar jam tenka gerti vandenį iš šulinio į kurį pats spjaudė. Likimo ironija, vienok…
Birželio 12th, 2011 on 17:49
Žinot, visiems mums visaip pasitaiko galvot. Bet tam ir esame mąstantys žmonės, kad galėtume pervertinti įvairius dalykus, kaupti informaciją, suprasti pasaulį, tad verta visgi remtis tuo, kas yra dabar, o ne tuo, kas buvo kažkada.
Birželio 13th, 2011 on 09:20
Kol kas rezultatas -- didelis nulis.
Jiems į mus nusispjauti.
Birželio 13th, 2011 on 11:38
Ne, Troy, rezultatas -- netgi labai koks. Ir tas apsimetinėjimas, esą kažkas kažko nemato -- labai stiprus to požymis
Birželio 13th, 2011 on 11:11
racas.lt turbut prie akcijos neprisijungs:
Naujienų agentūras maitina valstybė
Naujienų agentūra „Baltic News Service“ (BNS) yra neabejotina užsakymų iš valstybės institucijų lyderė. Naujienų agentūros paslaugas perka dauguma ministerijų, Seimas, Vyriausybė, Prezidento kanceliarija, o per trejus metus ji su institucijomis yra pasirašiusi beveik 2 mln. Lt vertės sutartis.
Dauguma valstybės institucijų nesivargina konkursų, skelbiamų naujienų agentūrų paslaugoms pirkti, organizuoti atvirai. Todėl BNS beveik 70 proc. užsakymų gauna neskelbiamų derybų būdu ir būdamas vienintelis tiekėjas. Neskelbiamų derybų būdu BNS gavo 1,4 mln. Lt vertės užsakymų, skelbiamų – 5,79 mln. Lt vertės užsakymų.
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/viesu-bet-slaptu-pirkimu-liunas-56-155520
Birželio 13th, 2011 on 19:03
Lotuliukas, tiesa?
Birželio 14th, 2011 on 06:05
Na gal kam Lietuvoje ir neaišku, bet pagrindinis popierinės žiniasklaidos pajamų šaltinis yra šantažas ir užsakomieji straipsniai. Kitaip neišgyventų. O vienas toks raštų rašinėtojas iš laikraščio, kurį pavogė iš visų mūsų(tik visi pamiršo, kad turėjo Sąjūdžio laikraštį) yra tikras šantažo ir purvo pylimo profesionalas iš to gyvenantis, kaip amerikiečių diplomatai teisingai ir sužinojo.
Birželio 14th, 2011 on 12:17
O, tą istoriją su Sąjūdžio laikraščiu dabar nedaugelis teprisimena