Naujas Omnitel veidas, tfu, spalvos (apie jas dar berods oficialiai nepaskelbta) man kelia aiškias asociacijas. Tokias aiškias, kad nei neabejoju kažkodėl, kad jie patys irgi tas asociacijas žino, nes juk turėjo apgalvotai viską daryti. Juk Omnitel rimtai žiūri į savo įvaizdį.
Aš, tiesą sakant, dar net tiksliai nežinau, kokios tiksliai tos spalvos bus – ar violetinės, ar purpurinės (čia arčiau raudonos), ar ružavos. Taip ar anaip, gandai pasklido per pakankamai rimtus šaltinius, tad vargu, ar verta abejoti, kad ta įprasta Omnitel žydra bus keičiama į kažkokią ružavą, violetinę ar purpurinę. Gal dėl to, kad žydra – nelietuviška, o violetinė – jau lietuviška.
Manau, kad labai gerai, jog vyksta pokyčiai, Omnitel jau seniai laikas atsinaujinti, pagyvinti daromą įspūdį, nes tai juk viena iš trijų pirmaujančių mobilaus ryšio kompanijų Lietuvoje, prentenduojanti net ir pakilti į antrą vietą tarp telefono paslaugų teikėjų.
Feličytavą veidą įgijo ir violetinėm bei purpurinėm spalvom pirma Lietuvoje pasipuošt sugalvojo FlyLAL kompanija (bent jau iš tų įmonių, kurios didesnės). Ta pati FlyLAL, kuri jau seniai subankrutavo, sukeldama didelius skandalus bei abejones tuo, kad Lietuvoje išvis įmanoma ką nors padaryti su tomis maklėmis, kai viena firma dirba nuostolin, o susijusi kokia nors – pelningai. Nors riksmų buvo daug, kalbos apie kai kuriuos aukštus šulus, galimai susijusius su tuo reikalu irgi buvo garsios, bet taip niekas nieko ir nepričiupo. Tik susisiekimo ministerija sugalvojo, kad niekai tie bankrotai, viskas atsigaus savaime ir į viską nusispjaut. Taip Lietuva kuriam laikui tapo faktiškai atkirsta nuo pasaulio. Kaip tik tuo metu, kai turėjo kilti turizmo pikas dėl Vilniaus – Europos sostinės. Būtent nuo to laiko FlyLAL ružavos spalvos tapo labai specifiniu simboliu versle, turinčiu visokių įdomių prasmių.
O jau paskui violetinės ir purpurinės spalvos tapo kovos prieš pedofiliją simboliu – Drąsiaus Kedžio dėka. Iki šiol niekas nesupranta tos visos istorijos, kuri buvo nesuvokiamai pasąmoninga. Spėju, kad ji taip ir liks pilna mįslių, konspiracijos teorijų bei paslapčių. Tačiau būtent dėl tos istorijos violetinė ir purpurinė staiga tapo natūraliomis, visai įprastomis Lietuvai spalvomis. Pirmiausiai krūvos violetinių drabužių pasirodė Norfoje, paskui – ir kituose prekybos tinkluose. Dar paskui – violetinės spalvos tapo įprastomis visoms drabužių parduotuvėms. Gatvėse atsirado daugybė žmonių, apsirengusių violetine spalva. Ir netgi visai ne kokių nors kedofilų – tiesiog spalva ėmė darytis įprasta.
Man tik vieną klausimą kelia šitas reikalas – jei jau Omnitel keičia tas spalvas, kodėl jie tai daro? Gal dėl to, kad nori pasinaudoti Drąsiaus Kedžio įvaizdžiu, ar dėl to, kad nutarė užimti FlyLAL spalvas, kaip ženklą, kuris liko nenaudojamas, ar dar dėl kokių nors priežasčių? Gal tiesiog kažkoks rebrandingas, skirtas tam, kad visi galutinai užmirštų kokias nors senas negražias Omnitel istorijas? Kažko aš čia nesuprantu, kas jų galvose vyksta. Nors, turint omeny tas jų reklamas iš serijos „vejasi banditai, ką daryti, prisijungti prie internetų su omniu“ – gal ir nenuostabu. Taip ar anaip, džiugu, kad tokioje rimtoje kompanijoje vyksta dideli įvaizdžio pokyčiai.
Rokiškis Rabinovičius rašo jūsų džiaugsmui
Aš esu jūsų numylėtas ir garbinamas žiurkėnas. Mano pagrindinis blogas - Rokiškis Rabinovičius. Galite mane susirasti ir ant kokio Google Plus, kur aš irgi esu Rokiškis Rabinovičius+.
- Web |
- Google+ |
- More Posts (1489)
O kaip del T-mobile ir magentos?
O nuo kada T-Mobile yra Lietuvoje? Beje, magenta šiaip jau ir yra ta pati purpurinė feličytava.
T-mobile yra uzpatentavusi/uzregistravusi magenta kaip prekes zenkla
Spalva negali būti nei patentuojamas, nei registruojamas prekės ženklas.
Ai nezinau, klauskite guglo.
Yra buve: T-mobile registravo magenta, Lofbergs Lilla -- violetine, Pepsi -- melyna/zydra
Ponuli, tai kad yra tokie dalykai, kaip firminis stilius ar prekės ženklų spalvos, tai tik reiškia, kad yra firminis stilius ar prekės ženklų spalvos.
O beje, kas nors atkreipėte dėmesį į Lietuvos Draudimo spalvas? Buvo žalios, dabar jau kurį laiką feličitava.
Berods apie 2008 gal keitėsi. Maždaug kai FlyLAL pakliuvo į suktuką.
O šiaip, apie LD irgi keistų kalbų teko girdėt, tiesa, juos maitina ir prižiūri skandinavai, tad tai kažkaip stabilizuoja.
Omnis artimiausiom dienom pristatys Blackberry.
Nemanau, kad tai dėl Blackberry, kurį jau prieš metus pristatė berods Bitė ir kuris nepalaiko lietuviškų raidžių ir yra niekam neįdomus.
bite BB pristate pries turbut gerus ketverius metus…
Prieš 4? Keista. Kodėl tai atminty fiksuojasi, kad prieš kokius metus, nu maksimum prieš du buvo įvedinėjimas į rinką. Gal čia man su kokiais kitais dalykais susipainiojo.
Norėčiau pabrėžti, kad ten ne Omnitel puslapis, o „Elitaz.lt“ 🙂
Po poros savaičių pabrėžkite, kai jau žinosim visas dabar neviešas spalvas viešai 🙂
Tai nebrėšiu vėliau, nes nebus ką brėžti. Tik kad ten tikrai ne Omnio puslapis 🙂
Taigi niekas ir nesako, kad Omnio puslapis. Šventė Omnio. O puslapis -- aišku, kad ne Omnio, o šventės.
Pingback: Naujos Omnitel spalvos ir firminis stilius. O kaip persivadins? « Rokiškis
as zinau nes buvau seminare apie tai 🙂 teliasonera jei yra kam zinoma si GIGANTE vienijasi jos logotipas tampa visur vienodas PURPURINIS(VIOLETINIS) tad trumpai OMNITEL valdo ji visus 100proc tad omnis daro taip kakip reikia :)ir siap omnitel keiciasi isties net pats pajutau.
Čia toks akivaizdus bandymas padaryti pasaulinį brendą. Bet kartu tie globalėjimai visada reiškia susilpnėjusią orientaciją į vietinę rinką. Įdomu visgi tas, kad Omnitel -- bene pirmas rebrendingas vakarietiškoje zonoje.
Nes iki šiol -- visokie azerbaidžanai, nepalai, moldovos ir pan. ėjo. Įdomu, kas juos paskatino imtis Omnitel įvaizdžio?
Pingback: Įvaizdis dar ne viskas…